וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה קאיימן ובוקסטר T: זיקוק ההנאה

20.12.2018 / 11:28

קשת גרסאות של דגמי הבוקסטר והקאיימן של פורשה, המכונות גם 718 התרחב בעוד אחת. הכירו את ה-T, גרסה המכוונת ללב לטהרני הנהיגה הספורטיבית

פורשה 718 T הנאה טהורה. יצרן, אתר יצרן
פתוחה, או סגורה - פורשה תפרו מכונת נהיגה במיוחד לנהגים/אתר יצרן, יצרן

הנה זה מתחיל, אני אומר לעצמי כשאני קורא את ההודעה לעיתונות של פורשה אודות הגרסאות החדשות שנוספות ל-718 בוקסטר וקאיימן. הרגע הזה שהחברה הופכת אותן למה שקרה עם ה-911 שבשלב מסוים הציגה יותר גרסאות ממה שאפשר לספור על שתי ידיים לכל מנוע בערך. אבל הפעם, זה דווקא דבר טוב.

במדיניות השמות החדשה יחסית של פורשה גרסאות ה-T אינן מייצגות טורבו, מהסיבה הפשוטה שכיום פחות או יותר כל המכוניות של פורשה מצוידות במנוע טורבו - האות הזו מסמלת, כמו לפני שנים רבות את הגרסאות לחובבי הטורינג והנהיגה הטהורה.

פורשה 718 T הנאה טהורה. יצרן, אתר יצרן
קאיימן לאלו שרוצים קורת גג/אתר יצרן, יצרן

ה-718 בגרסת ה-T עושה שימוש במנוע ה-2.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס של פורשה, הבסיסי בהיצע. למרות שהדגש פה הוא על התנהגות ופחות על ביצועים, עם 5.1 שניות ל-100 בגרסה הידנית, ו-4.7 שניות בגרסת ה-PDK כפולת המצמד במצב "ספורט פלוס", ועם מהירות מירבית של 275 קמ"ש היא ממש לא איטית.

אז המנוע הוא הבסיסי, אבל מסביבו תפרה החברה את חבילת האבזור שמכוונת לנהגים שאוהבים לנהוג באמת. מה שמעניין בה יותר, זה שאם אתה מבין דבר או שניים באבזור השונה של גרסאות הבוקסטר והקאיימן, אתה גם מבין שמישהו תפר פה את חבילת הנהיגה המדויקת. כך, היא מקבלת את מתלי הספורט של גרסאות ה-S הספורטיביות שמונמכים ב-20 מ"מ, חישוקי 20 אינץ' של הגרסאות הבכירות במקום 18 אינץ', את חבילת ה"ספורט-כרונו" עם מנגנון תיאום הסל"ד בהעברת הילוכים בתיבה הידנית, היא אפילו מקבלת מנגנון ייצוב דינאמי למנוע ולתיבת ההילוכים הידנית (או ה-PDK האופציונלית), שמצמצם את הרעידות שלהן ולטענת פורשה מחדד עוד יותר את תגובות המכונית. דיפרנציאל החלקה מכאני תוכלו למצוא בגרסה הידנית, בעוד זו עם תיבת ה-PDK מקבלת אחד מוגבל אלקטרונית.

עוד באותו נושא

הקהל מתבקש לעמוד: פורשה 911 החדשה

לכתבה המלאה
פורשה 718 T הנאה טהורה. יצרן, אתר יצרן
או בוקסטר למי שרוצים לראות את השמיים/אתר יצרן, יצרן

כמו החידוד בפן הדינאמי, פורשה גם מחדדת את סביבת הנהג, שזה במילים פשוטות - מורידה ממנה כמעט כל אבזור נוחות. אין מערכת מולטימדיה משוכללת (לפחות לא כסטנדרט) ובמקומה פעור חור ענק בלוח המחוונים, המושבים קלים יותר, הגה GT מגיע מה-GTS הבכירה יותר ואפילו ידיות הדלתות מוחלפות ברצועות בד - הכל בשם הפשטות וגם החיסכון במשקל.

אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה לישראל מסרה כי המכונית צפויה להגיע במאי 2019 וכי טרם נקבע מחיר לגרסת ה-T. בהודעה לעיתונות של פורשה נמסר כי המחירים צפויים להיות בין 5-10 אחוזים פחות מגרסת האבזור המקבילות ל-T.

פורשה 718 T הנאה טהורה. יצרן, אתר יצרן
אין מערכת מולטימדיה כסטנדרט, יש מושבי ספורט והגה שמגיע מה-GTS/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully