וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן דרכים: דאצ'יה סנדרו 0.9 ליטר אוטומטית

23.12.2018 / 7:15

דאצ'יה שחזרה אלינו לפני מספר שנים הוכיחה כי במחיר הנכון, הלקוח הישראלי מוכן להתפשר על תיבה ידנית. עכשיו עם גרסה אוטומטית במחיר של 63 אלף שקלים דאצ'יה סנדרו מנסה למשוך גם קהלים אחרים

מבחן דרכים: דאצ'יה סנדרו אוטומטית. קינן כהן, ניר בן טובים
תכליתיות פשוטה וישירה, גם בעיצוב החיצוני/ניר בן טובים, קינן כהן

אם יש דרך אחת פשוטה מאוד לספר את הסיפור של דאצ'יה באופן שבו כולם יבינו הוא חייב להיות הסיפור של טיסות החסך (לואו קוסט) שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות, בערך בתקופה שבה חזרה החברה הרומנית, תחת כנפי רנו לשווק את המכוניות שלה בישראל.

הרעיון הפשוט של הגעה מנקודה א' לנקודה ב' בהוצאה מינימלית ובבחינה מדוקדקת של התמורה והבנה לאן הולך כל שקל - ברורים מאוד כאשר מדברים על המכוניות של החברה הזו. בעוד במותגים אחרים אפשר לספר על מורשת, על הילה ספורטיבית, על טכנולוגיה מתקדמת ומיליון ואחת דוגמאות, כאן העסק פשוט מאוד. פשוט בכל מובן אפשרי, מהגישה הישירה והתכל'ס באולם התצוגה, האפשרות להזמין את המכונית שלכם באתר וכן, גם במוצר שאותו תפגשו בסוף התהליך.

עוד באותו נושא:
- מבחן דרכים: דאצי'ה לוגאן MCV סטפווי

בדאצ'יה באמת מאמינים בגישה הזו ובהפוך על הפוך מציעים משוואה פשוטה מאוד של נוסחת שקל לרכב לאורך ורוחב כל קשת הדגמים שלה. מה המחיר ואיפה הקאץ'? יצאנו למבחן עם הגרסה האוטומטית של מכונית הסופר מיני של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully