וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק גרסאות הפלאג אין של ריינג' רובר

26.12.2018 / 13:08

לנד רובר מתחילה בשיווק גרסאות ההיבריד נטענות השקע (PHEV) של הריינג' רובר והריינג' רובר ספורט. כמה יעלה לכם להתנהל בשיא היוקרה החשמלי? החל מ-654 אלף שקלים

ריינג' רובר PHEV: נהיגה ראשונה. יצרן, ניר בן טובים
אל תנסו את זה בבית, חשמל ומים לא הולכים טוב יחד/ניר בן טובים, יצרן

ממה אתם מוטרדים יותר? העלייה הצפויה של מחירי הדלק או של מחירי החשמל? האמת, אם אתם הלקוחות הפוטנציאליים של שני כלי הרכב אלו - אף אחת מהן לא באמת מזיזה לכם את קצה הארנק.

חברת המזרח, יבואנית לנד רובר בישראל מודיעה על תחילת השיווק של שתי גרסאות ה-PHEV של דגמי הריינג' רובר והריינג' רובר ספורט. שתיהן משלבות מערכת הנעה היברידית עם יכולת לטעינה משקע ביתי.

בריינג' רובר ספורט, מבחינת מפרטים טכניים, עושה הרכב שימוש במנוע הבנזין 2.0 ליטרים המוכר של הקבוצה ובצירוף היחידה החשמלית הם מפיקים 404 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-65.3 קג"מ ב-1,500 סל"ד. ההנעה היא כמובן כפולה קבועה, התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.3 שניות והמהירות המירבית היא 220 קמ"ש. היחידה החשמלית כאן, ה-P400e תיקח אתכם על פי הצהרות החברה עד 48 ק"מ בכוח החשמל בלבד. זמן הטעינה עומד על כ-7.5 שעות משקע ביתי רגיל ו-שעתיים ו-45 דקות בטעינה מהירה.

ריינג' רובר PHEV. יצרן, אתר יצרן
ריינג' רובר ספורט PHEV, יוקרה ספורטיבית חשמלית נטענת שקע/אתר יצרן, יצרן

הריינג' ספורט מגיע בשלוש רמות גימור, HSE, דיינמיק ואוטוביוגרפי. האבזור כולל כבר ברמת הכניסה גג שמש פנורמי, חישוקי 20 אינץ', תאורת מטריקס לד אקטיבית, דלתות וואקום, מראות מחוממות, פתיחה חשמלית ועל ידי תנועת רגל לתא המטען. בתוך תא הנוסעים, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ', מושבי עור ווינדזור, חימום וזיכרונות למושבים הקדמיים, מערכת שמע של מרידיאן, שני צגי מגע 10 אינץ' ועוד. רמת הגימור דיינמיק הספורטיבית יותר מוסיפה חצאיות ופגושים שונים, חישוקי 21 אינץ', קאליפרים אדומים, מספר שינויים גרפיים בצבעי המרכב כמו הגריל וכונסי האוויר. בתא הנוסעים נוספו גם כן שינויים למראה ספורטיבי ואפשרות לריפודי עור בצבע קאמל או עור אדום.

בתחום הבטיחות: חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית ועוד.

מחירים:
ריינג' ספורט HSE: 654 אלף שקלים
ריינג' ספורט דיינמיק: 677 אלף שקלים
ריינג' ספורט אוטוביוגרפי: 767 אלף שקלים

עוד באותו נושא

אלוהים נצור את המלכה: נהיגה ראשונה בריינג' רובר PHEV

לכתבה המלאה
ריינג' רובר PHEV: נהיגה ראשונה. יצרן, ניר בן טובים
אין ממש סיכוי שהלקוחות שלו יעשו את זה, אנחנו דווקא שמחנו להיכנס איתו לבוץ/ניר בן טובים, יצרן

הריינג' רובר, בכיר משפחת רכבי הכביש-שטח המפוארים והאב המייסד של הז'אנר כבר מרים את העסק לגבהים אחרים. נהגנו עליו בהשקה העולמית שלו, ועכשיו הוא כאן. גם כאן מדובר במערכת החשמלית משולבת מנוע בנזין P400e. ההספק זהה לדגם הריינג' ספורט ועומד על 404 כ"ס וכן נתון המומנט, ורק התאוצה מתארכת מעט ועומדת על - 6.8 שניות. הטווח החשמלי המוצהר גם כאן הוא 48 ק"מ. זמני הטעינה של הדגם זהים גם הם.

ריינג' רובר PHEV: נהיגה ראשונה. יצרן, ניר בן טובים
כל העושר והאושר שיכול להציע רכב כביש שטח/ניר בן טובים, יצרן

מבחינת רמות הגימור כאן יש את ה"ווג" ואת האוטוביוגרפי. בראשונה ממש כמו בריינג' ספורט גג שמש פנורמי, חישוקי 20 אינץ', תאורת מטריקס לד אקטיבית, דלתות וואקום, מראות מחוממות, פתיחה חשמלית ועל ידי תנועת רגל לתא המטען. בתא הנוסעים חימום לשמשה הקדמית, לוח המחוונים הדיגיטלי 12.3 אינץ', דיפוני עץ, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, מושבים קדמיים חשמליים, מחוממים ואפילו חימום וכיוון גב חשמלי למושבים האחוריים. גם פה מערכת השמע של מרידיאן, שני מסכי מגע 10 אינץ' עם טלוויזיה במסך הראשי.
התעייפתם? עוד לא הגענו לרמת הגימור הגבוהה יותר, שם יש חישוקי 21 אינץ', 24 כיוונים למושבים החשמליים, אוורור גם למושבים האחוריים, דיפוני עץ אגוז, קטיפה בריפוד הגג, בקרות נהיגת שטח כי למה לא והרשימה עוד ארוכה.

ריינג' רובר PHEV: נהיגה ראשונה. יצרן, ניר בן טובים
ריינג' רובר PHEV: נהיגה ראשונה/ניר בן טובים, יצרן

ברשימת מערכות הבטיחות: מצלמות 360 מעלות, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, בלימה אוטומטית, התראה על רכב ב"שטח מת", התראה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור, זיהוי תמרורים ועוד.

מחירים:
ריינג' רובר ווג: 909 אלף שקלים
ריינג' רובר אוטוביוגרפי: 987 אלף שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully