וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש מהניילונים: סקירת דגמי 2019

31.12.2018 / 7:03

שוק הרכב הישראלי צפוי בשנה הבאה להתפוצץ עם עוד מבול של דגמים חדשים ומחודשים. אלה עיקרי הדגמים שלדעתנו צפויים להיות המשמעותיים יותר לנוף המקומי

דגמי 2019 החשובים שבדרך. קינן כהן, ניר בן טובים
מה מסתתר מאחורי הכיסוי של דגמי 2019?/ניר בן טובים, קינן כהן

אם כל התוכניות יצאו לפועל כמתוכנן, לישראל צפויים להגיע מעל 120 דגמים חדשים. חלקם חדשים לגמרי, חלקם דגמים לאחר מתיחת פנים וחלקם גרסאות מנוע נוספות או שונות. וזה רק מה שידוע כעת ועוד לפני שסופרים שדרוגי אבזור שיתווספו להיצע המקומי במהלך השנה.

120 דגמים חדשים משמעותם היצע מבלבל עוד יותר מאשר מולו אנחנו ניצבים כיום. חברו את זה לעובדה שבענף הרכב שוררת תמימות דעים כי אנו צפויים להמשך הקיפאון במקרה הטוב או לירידה במספר המכוניות החדשות כפי שצופים הפסימיים - וקיבלתם מתכון לשנה תחרותית מאוד בענף.

- תערוכת לוס אנגל'ס: סיכום

בסקירה שלפניכם בחרנו להציג את הדגמים שלדעתנו הם החשובים יותר, אלה שנושאים בשורה חדשה או שצפויים להיות המשמעותיים יותר לנוף הישראלי. מתוך נקודת הנחה, שאתם מחפשים את המכונית הבאה שלכם לפי קטגוריית הרכב בחלוקה הנפוצה ביותר, וכן לקלות ההתמצאות בשפע העתידי הזה, לטובת הסיקור חילקנו לקטגוריות את ההיצע הצפוי לשנת 2019. כך תוכלו למצוא את ניסאן מיקרה החדשה תחת "קטנות", מאזדה 3 החדשה "במשפחתיות", טויוטה ראב 4 החדש ושברולט בלייזר ב"רכבי פנאי" וסיאט טראקו בקבוצת "7 מושבים" ויש אפילו חידושים בפלח הגדל של מכוניות חשמליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully