וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת לוס אנג'לס: סיכומים והצבעה

2.12.2018 / 14:02

מבול מכוניות התרגש עלינו שבוע שעבר בתערוכת המכוניות של לוס אנג'לס. סקרנו את החשובות שבהן, אבל עכשיו הגיע הזמן לעשות סדר. מי הוצגה, מה הוצג ולראשונה אתם מדרגים את כוכבת התערוכה

סיכום תערוכת לוס אנג'לס. אתר יצרן
מי תהייה כוכבת התערוכה? אתם מחליטים!/אתר יצרן

תערוכת לוס אנג'לס היא תערוכת רכב וותיקה מאוד בעולם הרכב, עם פתיחה ראשונה שלה עוד ב-1907, אולם העובדה שלא פעלה ברציפות לאורך כל השנים האלו וכן המיקוד שתפסה תערוכת דיטרויט "עיר המכוניות" די העמידו אותה בצל.

זו הייתה תערוכה שלאורך השנים יצרניות מיעטו להציג בה דגמים חדשים לגמרי בבכורות עולמיות. היא בעיקר התמקדה בגרסאות או בדגמים מרכזיים לשוק האמריקני, לינקולן, אקיורה, לקסוס ואינפינטי הפכו אותה ל"תערוכת הבית" שלהן, אבל הרבה פחות מכך יצרניות אירופיות גדולות. אולם השינויים שעברה תעשיית הרכב בשנים האחרונות, של ירידת קרנה של דיטרויט כביתן של יצרניות הרכב האמריקניות ובמקביל הפריחה הכלכלית של השוק האמריקני והפיכה שלו למקור רווח משמעותי עבור היצרניות האירופיות הביאו את התערוכה לחזור לשחק תפקיד מרכזי.

כך למשל ראינו את אלפא רומיאו מציגה שם את הסטלביו, מאזדה מציגה שם את CX5 ב-2016, ג'יפ רנגלר ומרצדס CLS בשנה שעברה והשנה מבול של דגמים חדשים לגמרי בבכורה עולמית ממשיכים את המגמה הזו.

אז אחרי הפרימירות הנוצצות בימי העיתונות של התערוכה ואחרי שהוצגו בה הכוכבות הגדולות, אנחנו מגישים סיכום של הדגמים המרכזיים שראינו בתערוכה הזו, ולראשונה מזמינים אתכם הגולשים לבחור מי הכוכבת הגדולה של התערוכה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully