וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט אקווינוקס במבחן ארוך טווח: דבר הנהגת

1.1.2019 / 7:20

החודש, העברנו את השברולט אקווינוקס ארוך הטווח של המערכת לידי הנהגת בבית. את מה שהיה לה להגיד עליו הצלחנו לקושש בדרך מאוד מאוד מיוחדת. אז הנה דבר הנהגת

שברולט אקווינוקס ארוך טווח: דבר הנהגת. קינן כהן, ניר בן טובים
ממשיך לצבור קילומטרים תחת ידינו. החודש, הוא היה אצל המנהלת/ניר בן טובים, קינן כהן

לפני כחודש פרסמנו את הסקירה הראשונה שלנו וקבלת הפנים לשברולט אקווינוקס. הג'יפון של שברולט, שהגיע אלינו למבחן ארוך טווח בן ארבעה חודשים. כפי שכתבנו בסקירה הראשונה שלו, הוא בעיקר מרשים בסעיפים בהם הצטיינו היסטורית מכוניות אמריקניות - הרבה מכונית ואבזור לשקל. אפילו שבצו האופנה הנוכחי המנוע הצטמצם ל-1.5 ליטר טורבו, עם 170 כ"ס הוא אחד החזקים בקבוצה. לפרטים המלאים, אתם מוזמנים להיכנס ולקרוא.

רגע לפני שנמשיך לעדכון החודשי נספר כי צריכת הדלק, 10.8ק"מ לליטר בממוצע, נותרה דומה לזו שקיבלנו בסקירה הראשונה ועמדה על 10.6 ק"מ לליטר. כך שהוא עדיין נחשב לצמא, גם עבור ג'יפון לא קטן ודי חזק.

שברולט אקווינוקס ארוך טווח: דבר הנהגת. קינן כהן, ניר בן טובים
כבר לא עם V6 אמריקני, אלא ארבעה צילינדרים, 1.5 ליטר טורבו/ניר בן טובים, קינן כהן

בחודש השני של שברולט אקווינוקס במערכת, כאשר למד המרחק שלו נוספו עוד כ-2,500 ק"מ, והוא עומד כעת על 23,800 ק"מ, הועבר הרכב לידי הנהגת בבית. זו שבואו נודה על האמת, אחראית לחלק הארי של השימושים במכונית המשפחתית הראשית וחיה את היום יום של שימוש במכונית.

בעוד אצלנו הוא בעיקר השחיז צמיגים, הסיע למילואים (פעמיים) והוביל מייבש כביסה. אצל הגברת הוא נשא בעול של חיי השגרה, זחל בפקקים, נדחק לחניונים, הוביל מחוגים והעמיס קניות.

גם היא חיבבה מאוד את המרווח והאבזור, נוחות הנסיעה ותנוחת הישיבה הגבוהה. גם לה הפריעו המראות הקטנות, פעולת תיבת ההילוכים ובעיקר המחסור במערכות בטיחות מתקדמות שמשאירות אותנו להתמודד עם מובילאיי צעקן ובעיקר פסיבי.

אז ביקשנו מהגברת להעלות את הרשמים שלה על הכתב, ולעשות את זה אחרת הפעם. כי את חוות הדעת שלה על המכונית קיבלנו בצורת התקשורת הנפוצה ביותר בקרב בני זוג עסוקים - פתקיות דביקות של הערות.

אז לראשונה בעיתונות הרכב, קבלו את מבחן הפתקיות הגדול. לחיצה על כל אחת מהתמונות למטה תציג את ההערה הרלוונטית.

עוד באותו נושא

מבחן ארוך טווח: שברולט אקווינוקס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully