וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן ארוך טווח: שברולט אקווינוקס

23.11.2018 / 2:59

שברולט אקווינוקס הוא ג'יפון שעושה דברים בדרך האמריקנית המסורתית - עם המון גודל, אבזור וכוח. אנחנו מצרפים אותו כחבר מערכת לארבעה חודשים של מבחן ארוך טווח בהם נכיר אותו לעומק

ניר בן טובים

יש דברים שפשוט עובדים טוב יותר בדרך האמריקנית. קחו למשל את קפטן אמריקה, אתם באמת יכולים לדמיין אותו כ"קפטן אנגליה"? זורק עוגיות ושופך תה רותח על האויבים שלו? או בתור "קפטן רוסיה"? ששולח צבא של בובות מטריושקה שמתוכן יוצאות עוד בובות מטריושקה קטנות ונלחמות באויבי האנושות? נו באמת...

אחרי שכל העולם ואחותו עשו עליהם סיבוב עם המכוניות הקטנות עוד מתחילת שנות ה-70, מגיע תורם של האמריקניים לייצר את מה שהם אוהבים ויודעים לבנות כבר שנים - SUV. עכשיו כאשר המכוניות האלו הן הדבר החם בשוק הרכב המקומי והעולמי, הם לוקחים את מה שהם מנוסים בו כבר שנים ויוצאים להתמודדות הזו.

שברולט אקווינוקס במבחן ארוך טווח. ערן גילווארד, ניר בן טובים
הרבה טקס בישבן/ניר בן טובים, ערן גילווארד

אז נכון שהמותג שברולט כבר לא משחק בזירה האירופית שגם היא גילתה את אמריקה והדחף לשבת בכלי רכב גבוה מעל הגגות של כולם כבר כמה שנים, אבל זה לא אומר שהם לא יכולים להציב מתחרה באחת הקבוצות החזקות ביותר בתעשייה. SUV בסגמנט C.

אחרי שעברו אצלנו בעבר סיטרואן קקטוס האוטומטי ופורד קוגה, אנחנו יוצאים למבחן ארוך טווח בשברולט אקווינוקס. נחיה איתו ביום-יום, נעמיס עליו משפחה, ציוד למילואים, אופניים, קניות, חיות משק, קמפינג ונעביר לכם מדי חודש דיווח על החיים על סיפונו מזווית אחרת. אבל קודם כל היכרות.

עוד באותו נושא

קם לתחייה: שברולט חשפה 'בלייזר' חדש ל-2019

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully