וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן דרך: פולקסווגן טוארג החדש

3.1.2019 / 9:10

הדור השלישי של טוארג מגיע אלינו בעיצומה של גאות חסרת תקדים בשוק הקרוסאוברים פרימיום. יותר ויותר ישראלים מוכנים להשכיב חצי מיליון שקלים על קרוסאובר יוקרתי אבל, האם זה יעבוד גם עם הלוגו של פולקסווגן?

מבחן דרך: פולקסווגן טוארג החדש. רמי גלבוע, ניר בן טובים
כמה גמלים אפשר לרכוש במחיר של טוארג חדש? 20, 40 ראש?/ניר בן טובים, רמי גלבוע

מזה מאות שנים נודדים שבטי ה-Tuareg במרחבי הסהרה, בשדות הציד של ראלי פריס-דקאר המיתולוגי. אנשי השיווק של פולקסווגן שאבו מהדיונות את השם 'טוארג' שיצר חיבור בין הקרוסאובר הגרמני, לבין הרפתקת החורף של האירופאים. פולקסווגן טוארג נולד ב-2002 בתקופה שה'דקאר' עדיין התנהל באפריקה, מיצובישי כבשו את הפודיום (פטרהאנסל פרש...) ואת קטגוריית המשאיות ניצח כמו תמיד, ולדימיר צ'אגין עם קמאז...

מבחן דרך: פולקסווגן טוארג החדש. רמי גלבוע, ניר בן טובים
הרבה כרום, כמו שהסינים אוהבים/ניר בן טובים, רמי גלבוע

מאז 2002 נסחפו הרבה דיונות בסהרה, וב-2019 מאזינה פולקסוואגן לרחשי הלב של העשירים החדשים מבייגי'נג. התחרות קשה מאי פעם, אבל יש למהנדסי וולפסבורג ממי ללמוד: טוארג החדש יושב על פלטפורמת MLB המשותפת לאודי 7Q ו-8Q, שלושתם מסתופפים בצילם של בני הדודים היוקרתיים פורשה קאיין, והקרוסאוברים החדשים של בנטלי ולמבורגיני. בנוסף לפלטפורמה מקבל טוארג את מנוע הטורבו דיזל 6V של אודי (286 כוח סוס) וטונות של ידע וסיוע במחלקת המתלים הפניאומטיים, כוונוני שלדה, גימור תא נוסעים ועוד תובנות השוות הון כסף, ושנים של ניסיון.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: פולקסווגן טוארג החדש

לכתבה המלאה
מבחן דרך: פולקסווגן טוארג החדש. רמי גלבוע, ניר בן טובים
האם לסמל הזה יש מה לחפש בקבוצת הקרוסאוברים היוקרתיים?/ניר בן טובים, רמי גלבוע

כמצטרף חדש-ישן עם לוגו פחות נחשק, טוארג צריך להביא פיתוי מסוים; רכב המבחן עולה 500,000 שקלים וכדי לקבל 7Q דומה תתבקש לשלם עוד כ-35,000 שקלים (ולוותר על בולמי האוויר). 5X בהספק דומה יעלה 550,000 שקלים, וגם יגואר F-Pace יעלה לך יותר. במחיר 500,000 פולקסווגן טוארג כבר אינו 'מכונית העם', אבל נראה כי יש לו מה להציע במחלקת הקרוסאוברים-פרימיום המתפתחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully