וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה ספורטאז': מתיחת הפנים בישראל

29.1.2019 / 20:20

מנוע בנזין 1.6 ליטר אאוט, דיזל 1.6 ליטר אין. קיה ספורטאז' המחודש עורך שינויים ביחידות ההנעה של גרסאות הדגם ומציע עדכון למערכות הבטיחות המתקדמות. המחיר: החל מ-146 אלף שקלים

קיה ספורטאז' המחודש בישראל. רונן טופלברג,
יחידות התאורה, הגריל והפגושים קיבלו נגיעת עיצוב קלה/רונן טופלברג

במסיבת עיתונאים שערכה טלקאר, יבואנית קיה לישראל, הציגה החברה את הספורטאז המחודש.
הדור הנוכחי שהוצג בשנת 2016 המשיך בקיה ישראל את קו ה-"החל מ-135 אלף שקלים" לג'יפון, קו שהתחיל שנה לפני כך עם הדור השלישי של קיה ספורטאז והיה אחד המהלכים שהזניקו את הג'יפונים הקומפקטיים בכלל ואת קיה ספורטאז' בפרט לצמרת טבלאות המכירות. כעת, שלוש שנים אחר כך עם הצגת מתיחת הפנים של הדגם באמצע מחזור החיים שלו, היא משנה את תמהיל הגרסאות והמנועים שלו.

בשלב זה, מגיע קיה ספורטאז' בשתי רמות גימור ושני מנועים דיזל 1.6 ליטר ובנזין 2.0 ליטר. רמות הגימור הן אורבן הבסיסית ואורבן טופ שתוצע בשילוב מנוע הבנזין בלבד.
השינויים החיצוניים, כמו אצל אחיו יונדאי טוסון מאוד מאוד עדינים. מסגרת גריל, פגוש קדמי מעט יותר נפוח, פסי קישוט, פנסי חזית, אחור וערפל שונים וחישוקי 16 אינץ' ו-17 אינץ' בעיצוב חדש.

קיה ספורטאז' המחודש בישראל. רונן טופלברג,
מסך המולטימדיה גדל ל-8 אינץ', בחירה בין ריפוד שחור או אפור בהיר/רונן טופלברג

בתא הנוסעים, מסך המולטימדיה גדל ל-8 אינץ' במקום 7 בעבר עם וויז מובנה וקישוריות אפל ואנדרואיד. בקרת אקלים מפוצלת, גרסאות הבנזין ברמת הגימור הגבוהה עם בלם יד חשמלי, הדיזל עם בלם רגל. רמת הגימור הגבוהה מוסיפה גם גג שמש פנורמי. בתא הנוסעים ניתן יהיה לבחור בין ריפוד פנימי שחור או אפור בהיר.

מבחינת מערכות הבטיחות המתקדמות, ספורטאז' שהגעתו בדור הנוכחי לוותה בבשורה של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, ממשיך להציע את המערך המוכר של שמירה על הנתיב עם תיקון אקטיבי, בלימה אוטונומית, שליטה אוטומטית על עוצמת התאורה. בקרת שיוט אדפטיבית אינה מוצעת בשלב זה שכן לדברי היבואן אינה מוצעת עם מנועים אלו על ידי היצרן.

עוד באותו נושא

76.9 ק"מ לליטר: קיה נירו פלאג אין בישראל

לכתבה המלאה
קיה ספורטאז' המחודש בישראל. רונן טופלברג,
גם מאחור יחידות התאורה שונו/רונן טופלברג

השינויים מתחת למכסה המנוע כוללים פרישה של מנוע הבנזין 1.6 שיוצא מהיצע הדגמים, במקומו מגיע מנוע דיזל 1.6 ליטר חדש לחלוטין ומתקדם מסדרת המנועים החדשה U3 (בלוק וראש אלומיניום). למנוע החדש 136 כ"ס שמגיעים ב-4,000 סל"ד ו-32.6 קג"מ ב-2,000 סל"ד. התאוצה היא 11.8 שניות ל-100 קמ"ש והמהירות המירבית היא 180 קמ"ש. מנוע הבנזין 2.0 ליטרים נותר זהה לזה עמו הגיע הספורטאז' בעבר, עם 155 סוסים ב-6,200 סל"ד ו-19.6 קג"מ ב-4,000 סל"ד. כאן התאוצה ל-100 קמ"ש היא 11.4 שניות והמהירות המירבית זהה, 180 קמ"ש.

לשתי הגרסאות הנעה קדמית, אבל בעוד מנוע הבנזין עושה שימוש בתיבה פלנטרית שישה הילוכים, מנוע הדיזל מחובר לתיבת הילוכים כפולת מצמד בת שבעה יחסי העברה.

קיה ספורטאז' המחודש בישראל. רונן טופלברג,
בשלב זה, בלי מנועי טורבו בנזין/רונן טופלברג

מחירים וגרסאות עתידיות

אורבן 2.0 ליטר בנזין: 146 אלף שקלים
אורבן 1.6 ליטר דיזל: 150 אלף שקלים
אורבן טופ 2.0 ליטר בנזין: 156 אלף שקלים

מעבר לשתי גרסאות אלו, בהמשך השנה נראה עוד גרסאות של הספורטאז' שיתנו מענה להיצע העשיר של מתחריו ופריסה שלו על טווח מחירים ואבזור רחב יותר. בחודשים מאי-יוני, צפויה להגיע לישראל הגרסה עם מנוע 1.6 ליטר טורבו שגם תהייה מאובזרת יותר. בנוסף שואפת היבואנית להוסיף עוד השנה להיצע גרסת דיזל עם מערכת עזר חשמלית 48V.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully