וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה ג'ונגל שם בחוץ 2

5.2.2019 / 7:36

הולכי רגל שמביימים תאונה, נהג שממהר בצומת ופוגע בהולך רגל ועוד נהג אחד שיכור שמכריז מלחמה על שלטי מהירות. עוד שלושה סרטונים שמגיעים אלינו מקומרודס ומבהירים - זה ג'ונגל בכבישים

הג'ונגל בכבישים 2. קומרודס, צילום מסך
נהג שיכור? עייף? למעקה הבטיחות זה ממש לא משנה/צילום מסך, קומרודס

בפעם הקודמת שפגשנו כאן את הסרטונים שהגיעו אלינו מאפליקציית קומרודס, פגשנו כמה מהסיטואציות המוזרות יותר בכבישים. אבל משום מה אף אחת לא באמת הפתיעה אותנו.

לא המשאית שדוהרת ברמזור אדום ורק במקרה נמנעה תאונה קשה. לא המכונית שממהרת להשתלב לפני המיכלית וכמעט גומרת מתחתיה ואיך אפשר בלי הכוכב השבועי שחוצה את הצומת באדום - ואז חוזר אותה ברוורס...

אבל הפעם, נראה שאנשים נחושים להעלות את הרף. אז קבלו את הנבחרת שלנו למקבץ הסרטונים הנוכחי. החולה המדומה והנפגע האמיתי והנהג שהחליט לא להחליט ולעלות על אי התנועה ולקחת איתו את השלטים והעמודים בדרך.

את לקט הסרטונים שאתם רואים כאן קיבלנו מחברת "קומרודס", עליה סיפרנו לכם בעבר. קומרודס הינה אפליקציית שיתוף סרטונים ממצלמות דרך, בה החברים מעלים תיעוד של תאונות דרכים או התרחשויות חריגות בכביש. כך, במקרה של תאונת דרכים או מתן דו"ח לא מוצדק, יכולים החברים לקבל תיעוד של ההתרחשות מבעלי מצלמות הדרך שהיו בסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully