וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אאוטלנדר: 7 מושבים והנעה כפולה

5.2.2019 / 12:20

גרסת הנעה כפולה עם שבעה מושבים ברמת גימור בסיסית נוספה להיצע של מיצובישי אאוטלנדר. המחיר: 180 אלף שקלים יקר יותר ב-10,000 שקלים מהגרסה המקבילה

מיצובישי אאוטלנדר עם שבעה מושבים והנעה כפולה. יצרן, אתר יצרן
שבעה מושבים, גם בהנעה כפולה ורמת גימור בסיסית/אתר יצרן, יצרן

מיצובישי אאוטלנדר הוא מכלי הרכב הדומיננטיים בקטגוריה של ג'יפוני שבעת המושבים. ההצלחה שלו, בעיקר בקרב ציי הרכב הביאה אותו למקום הראשון במסירות בשנה שעברה, הרבה מעל מתחרים כמו ניסאן אקס טרייל, סקודה קודיאק, קיה סורנטו ואחרים. מכיוון שמכירות אינן ערובה לטיב, ברור שזה המחיר הנמוך שעשה לו חיים קלים. השילוב של תנוחת ישיבה גבוהה עם שבעה מושבים הם מה שחיפשו הלקוחות שלו.

על רקע הדברים האלו, מוזר לראות תחילת שיווק של גרסת הנעה כפולה לדגם. אבל נאמן לפיצוח של שבעה מושבים במחיר נמוך משל המתחרים, במחיר של 180 אלף שקלים, מיצובישי אאוטלנדר יכול לטעון לתואר הזה גם עם הנעה כפולה.

מיצובישי אאוטלנדר עם שבעה מושבים והנעה כפולה. יצרן, אתר יצרן
מיצובישי אאוטלנדר עם שבעה מושבים והנעה כפולה/אתר יצרן, יצרן

מבחינת המנוע, הוא עושה שימוש באותה יחידת כוח - 2.0 ליטרים אטמוספרי 150 כ"ס ו-19.9 קג"מ ותיבת הילוכים רציפה. ההנעה הכפולה מוסיפה 65 ק"ג למשקל שעולה ל-1,540 ומוסיפה 1.2 שניות לתאוצה ל-100 קמ"ש שעולה ל-13.3 שניות.

הדגם מגיע ברמת הגימור אינטנס הבסיסית ולה חישוקי 16 אינץ', בקרת שיוט, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי, פתחי מיזוג אחוריים ומערכת מולטימדיה Connected Car עם אפליקציות חניה, וויז, רדיו אינטרנטי ועוד. היא מוותרת על גג השמש, כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת לד ועוד.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: מיצובישי אאוטלנדר היברידי חדש

לכתבה המלאה
מיצובישי אאוטלנדר המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
יציאות מיזוג למושבים האחרונים/אתר יצרן, יצרן

מבחינת מערכות הבטיחות המתקדמות, כולל הרכב בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית, שליטה אוטומטית על האורות הגבוהים והתראה על סטייה מנתיב. בעוד רמות הגימור הגבוהות יותר מוסיפות זיהוי רכב ב"שטח מת", התראה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור ומערכת למניעת האצה פתאומית.

מיצובישי אאוטלנדר עם שבעה מושבים והנעה כפולה. יצרן, אתר יצרן
מנוע 2.0 ליטרים ותיבת הילוכים רציפה ממשיכים גם לגרסה זו/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully