וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה עושה טיזינג

6.2.2019 / 5:27

מאזדה תציג קרוסאובר קומפקטי חדש בתערוכת ז'נבה בחודש הבא. הוא יהיה השני לעשות שימוש בפלטפורמה החדשה של מאזדה אחרי ה-3 שהוצגה בנובמבר. ביניתיים אנחנו מציצים לו על הישבן

SUV חדש למאזדה. יצרן, אתר יצרן
קרוסאובר קומפקטי שימוקם מתחת ל-CX5/אתר יצרן, יצרן

אחרי שעשתה את זה עם מאזדה 3 החדשה, שהוצגה חלק אחרי חלק במשך מה שנראה כמו יובל שנים. מאזדה משחזרת את התעלול היחצ"ני גם עם הקרוסאובר החדש שלה. "נראה להם צללית ופנס אחורי והם ידברו עלינו עוד פעם". אז הנה אנחנו מדברים על ה-SUV הקומפקטי החדש של מאזדה.

הוא יוצג כאמור בתערוכת ז'נבה בחודש הבא, ולמרות ששמו הרשמי לא הוכרז, אפשר להמר די בוודאות על CX4 - למרות שדגם בשם זה נמכר על ידי מאזדה בשוק הסיני. כפי שאפשר להבין מהשם שלו, הוא הולך לשבת בין ה-CX3 הקטן ל-CX5 הבינוני. פחות או יותר במימדיו של סיאט אטקה להערכתנו. במאזדה מצהירים כי הוא יהיה הדגם השני (אחרי המאזדה 3, עליה הוא ככל הנראה מתבסס) לעשות שימוש בפילוסופיית העיצוב החדשה של החברה, אבל מעניין יותר בסדרת מנועי הסקייאקטיב X. מנועי בנזין חדשניים שעליהם עובדת מאזדה שנים ובניגוד למנועי בנזין קיימים מציתים את תערובת האוויר-דלק שלא באמצעות ניצוץ מפלאג - אלא על ידי דחיסה שלו. כמו במנועי דיזל. מה שמאפשר למאזדה להצהיר על חיסכון של כ-30 אחוזים בצריכת הדלק לצד גמישות ונתון מומנט גבוה של המנוע.

מאזדה 3 החדשה הוצגה. אתר יצרן
מאזדה 3 החדשה בבכורה אירופית/אתר יצרן

עוד דברים מעניינים ממאזדה בתערוכה תהייה מאזדה 3 החדשה, שזו לה בכורה אירופית ראשונה אחרי ההצגה שלה תערוכת לוס אנג'לס בנובמבר. אבל בעיני המכונית שבאמת ראוי לחלוק לה כבוד היא מהדורת 30 השנים ל-MX5. לא כי יש בה ספציפית משהו מיוחד - אלא בעיקר עבור הסבתא רבא שלה, שהוצגה בדיוק לפני 30 שנים בתערוכת שיקאגו 1989 והחזירה את הרוח של הרודסטרים משנות ה-60 לעניינים.

עוד באותו נושא

מבחן השוואתי: הונדה סיוויק מול מאזדה 3 וסיאט לאון

לכתבה המלאה
SUV חדש למאזדה. יצרן, אתר יצרן
מאזדה MX-5 - האייקון חוגג 30 שנים/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully