וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי קונה: עכשיו גם ב-2X4

28.2.2019 / 10:14

יונדאי קונה, הג'יפון הקומפקטי של יונדאי ישווק מעתה גם בגרסת הנעה קדמית בלבד. עם חבילת מערכות בטיחות מתקדמות, מנוע 1.6 ליטר טורבו 177 כ"ס. החל מ-126 אלף שקלים

יונדאי קונה: מבחן דרך. קינן כהן, ניר בן טובים
יונדאי קונה, בגרסת הנעה קדמית תחרותית וחסכונית יותר/ניר בן טובים, קינן כהן

כבר במבחן הראשון שלנו ליונדאי קונה אהבנו את החבילה שהציע הג'יפון הקטן. המנוע, הדינאמיות והאבזור שלו היו מרשימים מאוד. אבל שתי נקודות העיבו על ההתלהבות. הראשונה היא העובדה שלמרות ההנעה הכפולה שלו - אין לו שום יישום שטח אמיתי וכן צריכת דלק גבוהה יחסית של כ-10 ק"מ לליטר שנגזרה מהשילוב של מנוע טורבו חזק ואותה הנעה כפולה.

כעת מודיעה היבואנית על תחילת שיווק גרסה בעלת הנעה קדמית בלבד ובמחיר נמוך יותר.

הקונה, שיוצע עם אותו מנוע 1.6 ליטר חזק בן 177 כ"ס ו-27 קג"מ כבר נושא בתואר הג'יפון הקטן החזק ביותר אולם כעת כאמור הוא יגיע בהנעה קדמית בלבד.

הוא יוצע בשתי רמות גימור, פרימיום שתהייה רמת הכניסה ופרסטיג' המאובזרת. ברמת הגימור פרימיום הוא כולל מערכת מקורית תומכת אפל ואנדרואיד אוטו על גבי מסך 7 אינץ', מצלמה אחורית, בקרת אקלים, חישוקי 17 אינץ' ועוד. ברמת הגימור הגבוהה הוא מוסיף קיפול מראות אוטומטי, מפתח חכם, החישוקים גדלים ל-18 אינץ' ומשטח טעינה אלחוטי לנייד.

מחירי הקונה עם ההנעה הקדמית הם 126 אלף שקלים לרמת הגימור "פרימיום" ועבור רמת הגימור פרסטיג' יידרשו 132 אלף שקלים. הוזלה של 10,000 שקלים ו-8,000 לעומת גרסאות ההנעה הכפולה בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully