וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי הרכב של השבוע: אפריליה, ב.מ.וו וטיסה במתנה לפורמולה 1

28.3.2019 / 15:33

החל השיווק של אופנוע הנייקד אפריליה טואנו 1,100 החדש, סינגפור איירליינס מעניקה טיסה ואירוח במתנה למירוץ הפורמולה 1 וב.מ.וו מראה פרטים ראשונים של סדרה 1 הבאה

מבזקי חדשות רכב. יצרן, אתר יצרן
טיסה ואירוח בפורמולה 1 סינגפור, אפריליה טואנו החדש וב.מ.וו סדרה 1 הבאה/אתר יצרן, יצרן

בחודש ספטמבר יתארח סבב הפורמולה 1 - הקרקס המהיר והרועש בעולם במסלול הרחובות של סינגפור ואתם יכולים להתארח בו ובחינם. חברת התעופה סינגפור איירליינס וסוכנות הנסיעות "תלמה" מכריזות על שיתוף פעולה, במסגרתו ישיקו החברות מתחם עם שני סימולטורי נהיגה של מירוץ מכוניות שימוקמו בקניון רמת אביב.

עמדות הנהיגה יפעלו במשך שלושה ימים, החל מה-3 באפריל, והמשתתף שיקבע את זמן ההקפה המהיר ביותר בסימולטור יזכה בחבילת אירוח למירוץ הפורמולה 1 בסינגפור. החבילה כוללת אירוח זוגי בן שלושה לילות הכולל טיסה, העברות, לינה וכרטיסי כניסה לשלושת ימי המירוץ (אימון, מקצה דירוג ולמירוץ עצמו).

איך נרשמים? באתר התחרות, בעמוד הפייסבוק של תלמה תיירות או בעמוד הפייסבוק של OPEN SKY נציגת סינגפור איירליינס.

מבזקי חדשות רכב. יצרן, אתר יצרן
טואנו 1,100 לשנת 2019 עוד מערכות אלקטרוניות במחיר ללא שינוי/אתר יצרן, יצרן

אפריליה טואנו 1,100 החדש בישראל

חברת עופר אבניר, יבואנית אפריליה לישראל הודיעה על תחילת שיווק אפריליה טואנו 1,100 בדגם 2019 בישראל. הטואנו (רעם באיטלקית) הוא גרסת הנייקד נטולת הפיירינג ומוגבהת הכידון של אופנוע הסופר ספורט ה-RSV4.

המנוע זהה - בנפח 1,100 סמ"ק עם 175 כ"ס ב-11,000 סל"ד ו-12.3 קג"מ ב-9,000 סל"ד. המעטפת הטכנולוגית של עזרי הרכיבה מגיעה מה-RSV4RR עם מצערות חשמליות המאפשרות בחירה בין שלושה מצבי רכיבה, כביש, ספורט ומסלול. בקרת האחיזה בעלת שמונה דרגות התערבות, מערכת ABS לבלימה בהטייה, קוויקשיפט להעלאה והורדה של ההילוכים, בקרת זינוק, בקרה למניעת התרוממות הגלגל האחורי בבלימה או הקדמי בהאצה ועוד.

עוד באותו נושא

הקפות שניות: דברים שאתם צריכים לדעת על NASCAR

לכתבה המלאה
מבזקי חדשות רכב. יצרן, אתר יצרן
גרסת הפקטורי עם צביעה ייחודית וזנב ה-RSV4/אתר יצרן, יצרן

מעל גרסה זו, ניצבת גרסת ה"פקטורי" שמוסיפה בולמים סמי אקטיבית של אוהלינס. המערכת מאפשרת בחירה בין מצב שיכוך אוטומטי שבו היא מחשבת את נתוני התאוצה, הבלימה וההטיה ומתאימה להם את רמת השיכוך או מצב ידני בו הרוכב הוא זה שקובע את רמת הקשיחות והשיכוך. הבדל נוסף הוא יחידת הזנב השונה, כאשר ה"פקטורי" מקבל את הזנב של יחידת הסופרבייק בעלת המושב היחיד.

המחירים נותרים ללא שינוי, כאשר הגרסה הרגילה תעלה 115,000 שקלים ואילו גרסת הפקטורי תעלה 132 אלף שקלים.

מבזקי חדשות רכב. יצרן, אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 1 הבאה, עוברת להנעה קדמית/אתר יצרן, יצרן

ב.מ.וו סדרה 1 הבאה: פרטים ראשונים

הדור הבא של ב.מ.וו סדרה 1 הולך לוותר על המאפיין העיקרי שלו - ההנעה האחורית. המכונית שנמצאת בשלבי הניסוי ונסיעות המבחן האחרונות הוצגה בתמונה עם מדבקות הסוואה ויחד איתה פרטים ראשונים על הדור הבא.

המעבר להנעה קדמית אולי יעציב את חובבי הנהיגה, אבל ישמח מאוד את המשתמשים האחרים במכונית ובעיקר את היושבים מאחור, שכן לפי החברה השימוש בה מגדיל את בסיס הגלגלים בכ-3 ס"מ. מי שעוד יוצא נשכר הוא נפח תא המטען שמוסיף 20 ליטרים ל-380 ליטרים.

כפיצוי על הדינאמיות העדיפה של הנעה אחורית, מצהירה החברה כי היא ציידה את המכונית בגרסה מתקדמת יותר של המערכת המותקנת ב-i3 ומאפשרת שליטה טובה יותר של העברת הכוח מהמנוע על ידי איתור מהיר במיוחד של החלקת גלגל. לזה נוספת מערכת שעושה שימוש בבלמים בארבעה ערוצי בלימה, אחד לכל גלגל, כדי לשפר את יכולת המכונית לפנות. כמו גם דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני.

מבזקי חדשות רכב. יצרן, אתר יצרן
הניסיון בפלטפורמות הנעה קדמית כבר קיים בחברה מדגמי המיני וה-X1/אתר יצרן, יצרן

בשלב זה מספרת החברה על מנועי 1.5 ליטר שלושה צילינדרים עם 140 כ"ס ומנוע 2.0 ליטרים ארבעה צילינדרים במספר הספקים ובשימוש בתיבת הילוכים כפולת מצמד בת שבעה יחסי העברה או שמונה הילוכים פלנטרית בגרסאות החזקות בעלות ההנעה הכפולה. לעת עתה הגרסה החזקה תהייה ה-M135i שתגיע עם הנעה כפולה ו-306 כ"ס. מדובר בהנעה כפולה מסוג האלדקס כך שהיא נוסעת בהנעה קדמית ומעבירה עד 50 אחוזים לאחור.

לישראל צפויה המכונית להגיע ברבעון האחרון של 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully