וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקרתי, מעוצב והכי משפחתי: המיניוואן שכולו "מחלקת ביזנס"

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

29.4.2019 / 14:01

חלל נוסעים מרווח, תא אחסון ענק, עיצוב ספורטיבי, אבזור עשיר, טכנולוגיה מתקדמת, בטיחות גבוהה ופרקטיות מנצחת. עם מראה קרוסאוברי יוקרתי ומקום ל-7-8 נוסעים, קרייזלר פסיפיקה מספקת כל מה שמכונית משפחתית צריכה - והרבה יותר

קרייזלר פסיפיקה. אתר רשמי
מיניוואן חדשני ואלגנטי. קרייזלר פספיקה/אתר רשמי

"אחרי 11 חודשים ויותר מ-30 אלף קילומטרים היא עמדה בהכול", כתב דייב וונדרוורפ מ"Car and Driver" על קרייזלר פסיפיקה, שאותה לקח למבחן ארוך טווח מאתגר במיוחד. "רכישת רהיטים ספונטנית בחנות גדולה? נשיאת אופניים מאחור באופן בלתי צפוי? טרמפ לכמה חברים? לקחת עצי הסקה ועוד שלושה ילדים? הפסיפיקיה טיפלה בכל אחד מהתרחישים בקלות". מכונית משפחתית מצוינת חייבת לעמוד בכמה קריטריונים ברורים, אבל כיום עליה לספק הרבה מעבר לפרקטיות ואמינות. מכונית משפחתית סופר-מודרנית חייבת להיות מעוצבת, נוחה, יוקרתית וחזקה. קרייזלר פספיקה היא מיניוואן חדשני ואלגנטי של קרייזלר שהנסיעה הו היא נסיעה ב"מחלקת ביזנס" לכל המשפחה.

כיום בישראל לא משווקות משפחתיות חזקות חדשות ורוב הצרכנים שעדיין בוחרים במשפחתיות, רוכשים גרסאות בסיסיות יותר, חלקם עושים זאת בלית ברירה, כחלק מהאופציות שניתנות ממקום העבודה. ועדיין, יש קהל לקוחות פרטי שמחפש את האופציה המשפחתית האיכותית והמרווחת, קהל שמוכן לשלם על יכולות, אבזור ובטיחות. עבור משפחות עם שלושה או ארבעה ילדים מיניוואן כמו הפספיקיה יוצר תמהיל מנצח.

קרייזלר פסיפיקה. אתר רשמי
כיום מכונית משפחתית סופר-מודרנית חייבת להיות מעוצבת, נוחה, יוקרתית וחזקה. קרייזלר פספיקה/אתר רשמי

תא מטען ענק שהופך כל נסיעה משפחתית לנוחה יותר

אל מול שטף הג'יפונים והקרוסאוברים בעלי שבעת המושבים, טוב מדי פעם להיזכר שיש חברות שעדיין זוכרות איך עושים את זה נכון ויעיל. מי ששמרה על הגחלת והמשיכה לייצר מיניוואנים של ממש היא קרייזלר, כשהציגה את הפסיפיקה - מיניוואן אמריקני שמאמין בגודל עם אורך של 518 ס"מ, רוחב של 202 ס"מ וגובה של 177 ס"מ, שבו 7-8 מושבים.

עבור הורים לילדים כמעט כל נסיעה, בטח כמדובר בחופשה, היא סוג של טטריס - סידור העגלה, התיקים והציוד מחייב תכנון מדוקדק ולא פעם אתם מוצאים את עצמכם מניחים על הילדים תיק או שניים כי תא המטען כבר מלא. לפסיפיקה אין הבעיה הזאת.

נפח תא המטען של הפסיפיקה הוא 914 ליטרים. פי שניים או שלושה מכל מכונית SUV. אם מקפלים את שורת המושבים השלישית הנפח גדל ל-2,478 ליטר ואם מקפלים גת את שורת המושבים השנייה תקבלו נפח אחסון של 3,978 ליטר. המשמעות ברורה: יש במכונית הזו הרבה מקום. וכשמדובר במשפחה, המקום קריטי לגבי נוחות הנסיעה. הבגאז' יכול להכיל בקלות מזוודות, עגלת תינוק וציוד שתרצו לקחת אתכם.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

לקחנו את אלפא רומיאו ג'וליה לנסיעה והיא ריחפה מעל ישראל בסטייל

בשיתוף סמלת
קרייזלר פספיקה. אתר רשמי
נפח תא המטען של הפסיפיקה הוא 914 ליטרים. פי שניים או שלושה מכל מכונית SUV. קרייזלר פספיקה/אתר רשמי

עיצוב יפהפה ואבזור מתקדם

הנוחות הזו מתבטאת גם בחלל הרכב ובאבזור שלו. קרייזלר פסיפיקה מגיעה בשתי רמות גימור, טורינג L שמהווה את רמת הכניסה ולימיטד מפוארת. בשני המקרים מדובר בלא מעט פינוקים וחידושים. רשימת הציוד בטורינג ארוכה מאוד, וכוללת חישוקי 17 אינץ', ריפודי עור עם מושב נהג חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, כניסה והנעה ללא מפתח, פתיחה וסגירה חשמלית לדלתות הצד ותא המטען, התנעה מרחוק, גגון מתקפל ועוד. רמת הגימור לימיטד מחליפה את החישוקים ל-18 אינץ', ובאופן כללי מעלה את רף האבזור עם גג שמש, הטיה למראות הצד בנסיעה לאחור, כיוון חשמלי גם למושב הנוסע, אוורור למושבים הקדמיים וחימום גם למושבי השורה השנייה. תצוגת מחשב הדרך גדלה ל-7 אינץ' ומערכת המולטימדיה ל-8.4 אינץ' ועוד. מדובר ב"סלון מפנק" על גלגלים.

קרייזלר פסיפיקה. אתר רשמי
מיניוואן מרווח ומאובזר. קרייזלר פספיקה/אתר רשמי

הייחוד של פסיפיקה מתבטא גם בעיצוב המרהיב שלה. תשכחו ממיניוואן מרובע וחסר חן, כאן מדובר במכונית בעל מראה ספורטיבי, שמשדר יוקרה ומושך אליו מבטים בכביש. הפסיפיקה מציגה גחון נמוך וקומפקטי, פנסי דרך חתוליים, קימורי צד אווירודינמיים ופסי ניקל שמעניקים לרכב מראה יוקרתי. הפסיפיקה גבוהה וזה הופך את הכניסה אליה והיציאה ממנה לנוחות. הישיבה גבוה מעל הכביש הופכת את חווית הנהיגה לבטוחה ונעימה יותר.

העוצמה של קרייזר פסיפיקה באה לידי ביטוי במנוע 3.6 ליטרים V6 מסדרת פנטסטאר בהספק 280 כ"ס. ההנעה היא קדמית, דרך תיבת הילוכים אוטומטית. בתחום הבטיחות מציע המיניוואן היוקרתי בקרת סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית בחירום, מערכת ניטור לשטח מת, מערכת ABS, בקרת יציבות אלקטרונית, שמונה כריות אוויר, חיישני חניה, מצלמת נסיעה לאחור ועוד.

עם מראה קרוסאוברי יוקרתי, מקום ל-7-8 נוסעים ותא מטען ענק, המינוואן האמריקאי הזה מספק כל מה שמכונית משפחתית צריכה - והרבה יותר. נהיגה בפסיפיקה היא למעשה נהיגה במותג מנהלים יוקרתי וטכנולוגי, בעל מראה אלגנטי ועכשווי.

מי שלא הולך אחרי טרנדים כמו רכבי SUV, אלא מחפש מכונית מעוצבת ונוחה, שתתאים למשפחה גדולה, ימצא בקרייזלר פסיפיקה האלגנטית את כל מבוקשו.

קרייזלר פסיפיקה. אתר רשמי
עם מראה קרוסאוברי יוקרתי, מקום ל-7-8 נוסעים ותא מטען ענק, המינוואן האמריקאי הזה מספק כל מה שמכונית משפחתית צריכה. קרייזלר פספיקה/אתר רשמי
בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully