וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו: הרכב האמפיבי של האירוויזיון

10.5.2019 / 11:56

יצרנית המשקאות "אפרול" תביא למסיבת החוף של האירוויון את בר המשקאות הנייד שלה שמורכב על גבי רכב אמפיבי יחיד מסוגו. קבלו הצצה בלעדית

הרכב האמפיבי של האירוויזיון. יח"צ,
3.5 טונות של עמדת די.ג'יי ובר משקאות אמפיבי/יח"צ

זה לא באמת אירוויזיון בלי המוזרים שמגיעים איתו, אז לפעמים זו זמר/ת עם זקן, לפעמים אלו האיסלנדים ולפעמים זה כלי רכב שלא תוכלו לפגוש בשום מקום - ממש כמו הטויוטה לנד קרוזר האמפיבי של אפרול.
אין מה לחפש דימיון לרכב המקורי ממנו הוא הגיע, במסגרת ההסבה מפורק הרכב המקורי (לנד קרוזר 79 בתצורת טנדר עם קבינה יחידה) לרמת השלדה והמנוע בלבד, ואז נבנה מחדש עם השינויים המתבקשים. כך למשל נאטם החלק התחתון של הרכב לחלוטין ופתחי יניקת האוויר והפליטה של מנוע הדיזל 4.2 ליטר עם 130 כ"ס מוסטים למעלה.

הרכב האמפיבי של האירוויזיון. יח"צ,
הרכב מופשט לרמת השלדה והמנוע/יח"צ

הפאנלים שמרכיבים את החלק הקדמי בנויים כך שלרכב יהיה קל יותר להתקדם במים, מה שמתאפשר לו באמצעות מנוע ימי של חברת ALAMARIN. במקביל, בשל הגובה הרב שלו (2.1 מטרים) והמשקל העצמי הגבוה שלו כ-3.5 טונות והעובדה שהוא מיועד גם להיטלטלות לא קטנה בסביבה ימית, עיקר המשקל שלו מרוכז בחלקו התחתון. אלו לא רק המשקל והגובה שיוצאי דופן בנתונים שלו, גם האורך הכללי של 5.5 מטרים והרוחב של 2.2 מטרים הופכים אותו ליצור מגושם מאוד. רק לחשוב על להעביר את הבהמה זו מהמים ליבשה על קרקע חולית ובוצית של חוף הים עושה צמרמורת...

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הרכב האמפיבי של האירוויזיון. יח"צ,
נאטם ונבנה מחדש, עם מנוע ימי בחלקו התחתון/יח"צ

באופן טבעי, הביצועים הם לא בדיוק החלק המרכזי של רכב מהסוג הזה. המהירות היבשתית מוגבלת ל-120 קמ"ש ואילו במים בתנאים אופטימליים הוא ישוט במהירות של עד 7.8 קשר ימי, שהם 14.5 קמ"ש. הרכב שזהו דור שני שלו כבר, משמש את חברת המשקאות האלכוהוליים במסיבות החוף של משקה ה"שפריץ" כעמדת די.ג'יי ובר נייד.

בישראל תוכלו לפגוש אותו במסיבת האירוויון שתיערך בבננה ביץ', סמוך ליורו ויליג' ביום שישי ה-17.5 מהשעה 12 ועד כניסת השבת.

הרכב האמפיבי של האירוויזיון. יח"צ,
עולה לחוף ומרים במסיבה/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully