וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתפר ומתייקר: ג'יפ צ'ירוקי המחודש בישראל

15.5.2019 / 10:00

מתיחת הפנים שעבר ג'יפ צ'ירוקי בשנה שעברה מגיעה כעת לישראל עם הוספת מנוע ה-2.0 ליטר טורבו 272 כ"ס להיצע הגרסאות. עוד בתוספות: אבזור בטיחות ומחיר שהתייקר ל-265 אלף שקלים

ג'יפ צ'ירוקי מתיחת פנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
ג'יפ צ'ירוקי, חיכה למנוע החזק של אלפא עם 272 כ"ס/אתר יצרן, יצרן

סמל"ת, יבואנית ג'יפ לישראל הכריזה על תחילת השיווק של הצ'ירוקי המחודש בישראל. במסגרת מתיחת הפנים שעבר הדגם עוצבה החזית מחדש, יחידות התאורה מלפנים ומאחור הן מעתה בטכנולוגיית לד וגם גריל שבעת החריצים המפורסם גדל מעט.

על מתיחת הפנים של ג'יפ צ'ירוקי התבשרנו עוד בספטמבר 2018, אולם ההגעה שלו לישראל התעכבה בשל העובדה שרק לאחרונה נוסף להיצע הגרסאות מנוע ה-2.0 ליטרים שמיועד אלינו. המנוע, שמספק 272 כ"ס ב-5,250 סל"ד ו-40.8 קג"מ ב-3,000 סל"ד. הכוח מועבר לארבעת הגלגלים לארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים פלנטרית בת תשעה יחסי העברה. ההנעה כפולה קבועה המשנה את החלוקה לפנים ולאחור בהתאם לתנאי הדרך והנהיגה. כמו כן מערכת ה-Selec-Terrain מאפשרת לבחור בין ארבעה מצבי נהיגה אוטומטי, ספורט, חול/בוץ ושלג.

תגבור הסוסים בא לידי ביטוי בביצועים, והופכים אותו, לפחות על פי הנתונים לזריז במיוחד עם 7.2 שניות ל-100 ו-206 קמ"ש מירביים.

ג'יפ צ'ירוקי מתיחת פנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
מושבי עור ומסך 8.4 אינץ' ברמת הגימור הגבוהה/אתר יצרן, יצרן

המידות החיצוניות של הג'יפ צ'ירוקי נותרו זהות, עם 465 ס"מ לאורך, 186 ס"מ לרוחב וגובה של 168 ס"מ. בסיס הגלגלים עומד על 271 ס"מ ותא המטען גדל ב-70 ליטרים ל-570 ליטרים. מרווח הגחון הוא 20.1 ס"מ.

בתא הנוסעים מערכת המולטימדיה מוצגת על מסך 7 אינץ' ברמת האבזור LONGITUDE שהיא הבסיסית ומסך 8.4 אינץ' ברמת הגימור לימיטד המאובזרת. בשתי רמות הגימור קישוריות למכשירי אפל. עוד ברשימה, בלם יד חשמלי, פתחי מיזוג אחוריים ובקרת אקלים מפוצלת, מושבים קדמיים חשמליים, אלו ברמת הגימור הגבוהה עם ריפוד עור.

מערך הבטיחות כולל התרעת אי שמירת מרחק ובלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, מצלמת רוורס וחיישני חנייה משולבים במערכת בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב נהיגה בפקקים. רמת הגימור הגבוהה מוסיפה גם התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור, חנייה אוטומטית וחיישני קרבה למכשולים בצידי הרכב.

מחירי הצ'ירוקי החדש עומדים על 265 אלף שקלים לרמת הגימור LONGITUDE ו-299 אלף שקלים לרמת הגימור לימיטד. התייקרות של כ-50 אלף שקלים ביחס למחיר הדגם בעבר.

עוד באותו נושא

לצאת ממצרים בשיא הסטייל

לכתבה המלאה
ג'יפ צ'ירוקי מתיחת פנים בישראל. יצרן, אתר יצרן
מראה חדש גם ליחידות התאורה האחוריות והפגוש/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully