וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קלאבמן וקאנטרימן JCW עכשיו עם 306 כ"ס

16.5.2019 / 7:07

המיני כבר מזמן לא "מיני" אבל גרסאות ה-JCW החדשות לקלאבמן ולקאנטרימן לוקחות את זה לקצה עם מנוע ה-2.0 ליטרים של ב.מ.וו ו-306 כ"ס. יגיעו לישראל בסוף השנה

מיני קאנטרימן וקלאבמן JCW. יצרן, אתר יצרן
מה זאת אומרת מי צריך 306 כ"ס במיני, איזו מין שאלה זו בכלל/אתר יצרן, יצרן

מיני הציגה את דגמי 2020 של הקאנטרימן והקלאבמן בגרסאות ה-JCW החזקות והספורטיביות ביותר. הבשורה הגדולה ביותר - שימוש במנוע ה-2.0 ליטר מוגדש הטורבו של ב.מ.וו שנמצא גם בגרסה החזקה ביותר של ה-X2 החדש ה-M35i. המנוע מקבל גל ארכובה, בוכנות ושסתומים מחוזקים כדי להתמודד עם תוספת הכוח.

306 הסוסים ו-45.9 הקג"מ שלהן מועברים לכביש דרך הנעה כפולה, שעושה שימוש בגלגלים הקדמיים (שלהם דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני) באופן רגיל ומעבירה את הכוח אחורה במקרה של זיהוי החלקה של הגלגלים. תיבת ההילוכים היא אוטומטית פלנטרית בת שמונה יחסי העברה.

במיני מצהירים כי ביחס לדור היוצא טווח הסל"ד היעיל של המומנט גדל ב-28 אחוזים והוא כרגע בין 1,750 ל-4,500 סל"ד וזה של ההספק גדל ב-32 אחוזים והשיא שלו נמצא בן 5,000 ל-6,250 סל"ד.

מה זה אומר מבחינת ביצועים? 4.9 שניות ל-100 קמ"ש בקלאבמן הסטיישנית ו-5.1 שניות בקאנטרימן הקרוסאוברי. המהירות המירבית מוגבלת ל-250 קמ"ש מה שהופך אותן לא רק לגרסאות החזקות ביותר עד כה, אלא גם למיני המהירה יותר בייצור סדרתי.

מיני קאנטרימן וקלאבמן JCW. יצרן, אתר יצרן
4.9 שניות ל-100 קמ"ש בקלאבמן/אתר יצרן, יצרן

עוד ברשימת השדרוגים שעוברות המכוניות נמצא בלמים גדולים (360 מ"מ מלפנים ו-300 מ"מ מאחור), אגזוז קל ובעל זרימה חופשית יותר, חיזוקים לשלדה, כיול קשיח יותר לבולמים, בקרת זינוק ועוד.

שינויי העיצוב החיצוניים כמעט ולא מורגשים. עם גריל בצורת חלת דבש בעיצוב מעט שונה, כאשר בקאנטרימן הוא תחום בפס אדום בעוד בקלאבמן הפס האדום חוצה את הגריל בגובה הפגושים בקלאבמן גם מעוצבים הפנסים האחוריים בצורת ה"יוניון ג'ק" דגל הממלכה המאוחדת. תגי JCW מסביב למכונית ועוד כמה הפזורים בתוך תא הנוסעים, ומספר סכמות צביעה חיצונית ייחודית לדגם.

מ"דלק מוטורס" יבואנית מיני לישראל נמסר כי שני הדגמים צפויים להגיע לישראל במהלך הרבעון האחרון של שנת 2019.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: מיני קופר S המחודשת

לכתבה המלאה
מיני קאנטרימן וקלאבמן JCW. יצרן, אתר יצרן
מיני קאנטרימן וקלאבמן JCW/אתר יצרן, יצרן
מיני קאנטרימן וקלאבמן JCW. יצרן, אתר יצרן
הקאנטרימן החזק ביותר בייצור סדרתי, יאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.1 שניות/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully