וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה CX-5 המחודש בארץ

24.5.2019 / 9:16

העדכון הנוכחי למאזדה CX-5 אולי לא בולט חיצונית, אבל כולל עדכון מקיף של תא הנוסעים, מערכות הבטיחות ורמת אבזור בכירה חדשה. המחיר עולה בשיעור של 900 עד 3,000 שקלים בהתאם לרמת הגימור

מאזדה CX-5 מתחדש. יצרן, אתר יצרן
אל תחפשו את ההבדלים החיצוניים, לא בזה הם התמקדו/אתר יצרן, יצרן

מאזדה CX-5 שהוצג לפני שנתיים מקבל שורת עדכונים ומוסיף רמת גימור חדשה. השינויים החיצוניים זניחים עד בלתי מורגשים. גוונים חדשים לחישוקי הסגסוגת במידות 17 ו-19 אינץ'. כמו כן, הגרסאות בעלות פנסי החזית האדפטיביים מקבלות יחידות תאורה המורכבות מ-12 אלומות במקום 4 עד כה.

מתחת למכסה המנוע ועל הצד הטכני שופרו לטענת החברה התגובות של מנוע ה-2.0 ליטרים (165 כ"ס) עם ההנעה הקדמית ושל מנוע ה-2.5 ליטר (195 כ"ס) בעל ההנעה הכפולה. לאחרון נוספה גם מערכת לניתוק שני צילינדרים בשיוט. עוד נוספה מערכת ה-GVC Plus מערכת חלוקת מומנט לגלגלים המשפרת את יכולת המכונית לפנות.

מאזדה CX-5 מתחדש. יצרן, אתר יצרן
גוונים חדשים לחישוקי ה-17 ו-19 אינץ'/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים השינוי משמעותי יותר, בין השאר עוצב מחדש בקר השליטה במערכת המולטימדיה, ובקרת האקלים, קישוריות למכשירי אפל נוספה, לוח מחוונים דיגיטלי, מצלמות היקפיות, קירור למושבים הקדמיים בהתאם כמובן לרמות הגימור.

אבזור הבטיחות בכל רמות הגימור כולל מעתה בלימה אוטומטית עד עצירה מוחלטת במהירות של עד 80 קמ"ש וסיוע בבלימה במהירות של עד 160 קמ"ש. מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב פקקים ושליטה אוטומטית על אלומת האורות.

עוד באותו נושא

מבחן דרך: מאזדה MX-5 החלום ושברו

לכתבה המלאה
מאזדה CX-5 מתחדש. יצרן, אתר יצרן
תוספת אבזור בכל רמות הגימור, קישוריות לאפל קאר פליי/אתר יצרן, יצרן

עדכון רמות גימור ומחירים

גרסת הכניסה מחליפה את שמה מאקזקיוטיב לקומפורט, תשודך למנוע ה-2.0 ליטרים ותקבל בין השאר חישוקי 17 אינץ', ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות למושב האחורי, בלם יד חשמלי ועוד. מחיר גרסה זו: 170 אלף שקלים.

מעליה נמצאת רמת הגימור אקזקיוטיב שמחליפה את רמת הגימור לקשרי. האבזור זהה לזה שברמת הגימור קומפורט למעט תוספת חלון שמש וחישוקי 19 אינץ'. המחיר עומד על 174 אלף שקלים.

על האבזור הזה, מוסיפה רמת הגימור הגבוהה יותר "פרימיום" מוסיפה דלת תא מטען חשמלית, מצלמות היקפיות, קירור וכיוון חשמלי למושבים הקדמיים, סיוע בבלימה בנסיעה לאחור, תצוגה עילית, מערכת שמע של BOSE עם 10 רמקולים, חיישני חניה קדמיים ועוד. גרסה זו זמינה גם עם מנוע ה-2.0 ליטרים וגם עם מנוע 2.5 ליטרים. מחיר רמת גימור זו עומד על 197 אלף שקלים ו-219 אלף שקלים למנוע ה-2.5 ליטרים.

כמו במאזדה 6, בפסגת ההיצע מציבה מאזדה את רמת הגימור SIGNATURE הסופר מהודרת. גימורי עץ אמיתי, ריפודי עוד נאפה, תפירה מיוחדת לגלגל ההגה, ריפוד בד מיוחד לקורות הקדמיות ולגג. בנוסף, רמת גימור זו מקבלת גם את חישוקי ה-19 אינץ' בגימור ייחודי לה, פנסי החזית האדפטיביים, מראה מרכזית ללא מסגרת, מסך מידע צבעוני 7 אינץ' בלוח המחוונים ועוד. רמת הבטיחות משתפרת עם התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה מאחור ועוד. רמת הגימור SIGNATURE זמינה עם מנוע ה-2.5 ליטרים בלבד ומחירה 230 אלף שקלים.

מאזדה CX-5 מתחדש. יצרן, אתר יצרן
מאזדה CX-5 מתחדש/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully