וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנד רובר דיסקברי עובר רענון מקיף

27.5.2019 / 7:05

לנד רובר דיסקברי ספורט המחודש רק נראה דומה, מתחת לעיצוב מסתתרות יחידות הנעה חדשות, פלטפורמה מודרנית ועדכוני אבזור. יגיע לישראל בספטמבר

לנד רובר דיסקברי ספורט מתחדש. יצרן, אתר יצרן
לנד רובר דיסקברי ספורט החדש, באמת, הוא חדש/אתר יצרן, יצרן

כאשר זה מגיע לרבי מכר, יצרניות רכב לא ממהרות לבצע שינויים דרסטיים במראה החיצוני של המכוניות שלהן. הסיפור של לנד רובר דיסקברי ספורט המחודש לא שונה. חמש שנים לאחר שהושק, מקבל רכב השטח שמהווה כרטיס כניסה לעולם של היצרנית הבריטית ריענון שכולל הרבה דברים, אבל העיצוב החיצוני אינו אחד מהם.

דיסקברי ספורט המחודש יושב על הפלטפורמה החדשה של לנד רובר, זו שגם משמשת את האיווק החדש. הפלטפורמה הקלה והקשיחה יותר מבעבר משמעה גם פתיחה של האפשרות לעשות שימוש ביחידות ההנעה החדשות שמשלבות מערכת חשמלית 48 וולט בהנעה של כלי הרכב.

לנד רובר דיסקברי ספורט מתחדש. יצרן, אתר יצרן
לנד רובר דיסקברי ספורט מתחדש/אתר יצרן, יצרן

המימדים החיצוניים נותרו דומים עד זהים לדגם המוחלף. בסיס הגלגלים עדיין 274 ס"מ והרוחב נותר גם הוא על 207 ס"מ. הוא קצר יותר ב-2 מ"מ וגבוה יותר ב-3 מ"מ מאשר בעבר. השימוש בפלטפורמה החדשה מאפשר לו לטענת החברה להציג מרווח פנימי גדול יותר ועדיין לאפשר מיכל דלק בקיבולת גדולה יותר וכן מותיר מקום לארוז את הסוללות למערכת ה-48 וולט המסייעת בהנעה שלו. בהמשך השנה אנו עתידים לפגוש גם גרסה היברידית נטענת שקע עם מנוע שלושה צילינדרים.

עד אז, הוא יעשה שימוש במנועי בנזין ודיזל, כולם בנפח 2.0 ליטרים בהספקים של 150, 180 ו-240 כ"ס לדיזל ו-200 או 250 כ"ס למנועי הבנזין. למרות שבאירופה הוא משווק גם בגרסת בסיס בעלת הנעה קדמית ותיבת הילוכים ידנית, אלינו הוא צפוי להגיע רק בגרסאות ההנעה הכפולה ועם תיבת הילוכים פלנטרית בת תשעה יחסי העברה.

מערכת העזר החשמלית מאפשרת דימום של המנוע במהירות של מתחת ל-17 קמ"ש בעת בלימה וגלישה, סיוע בהאצה באמצעות רצועת הנעה המחוברת לסטרטר ועל פי היצרנית תורמת להפחתה של 6 אחוזים בצריכת הדלק.

עוד באותו נושא

החל שיווק ריינג' רובר איווק החדש

לכתבה המלאה
לנד רובר דיסקברי ספורט מתחדש. יצרן, אתר יצרן
חומרים איכותיים יותר ומרווח משופר בתא הנוסעים לצד מערכות מתקדמות/אתר יצרן, יצרן

עוד אביזרים ומערכות שמקבל הדיסקברי ספורט בשל השימוש בפלטפורמת האיווק החדש כוללים את מצלמת הרוורס המותקנת בחלק האחורי של אנטנת הגג. מה שמאפשר לקבל נקודת תצפית גבוהה יותר מאשר מקובל וזו מוקרנת על גבי המראה האחורית. מה שמאפשר גם ראות אחורה כאשר המושב האחורי או תא המטען מועמסים וחוסמים את שדה הראיה. המערכת השניה היא ה-ClearSight העושה שימוש במצלמת חזית ושתי מצלמות הצד כדי לייצר הדמייה של המתרחש מתחת לגחון הרכב. המטרה היא להקל על ניווט הדיסקברי ספורט מעל סלעים מרושעים בשטח, אבל סביר להניח שתשמש את בעליו בגישוש בטיפוס על מדרכות הערים.

מסך המולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' אחראי על מערכת השמע שמציעה מעתה תאימות וקישוריות לטלפונים של אפל ואנדרואיד. לוח המחוונים גם הוא דיגיטלי ומוקרן על גבי מסך 12.3 אינץ'. המכונית גם מציעה רשת WI-FI אלחוטית בדור רביעי ומשטח טעינה אלחוטי לנייד. בלימה אוטומטית ומערכת תיקון סטייה מנתיב יוצעו כסטנדרט בעוד בקרת שיוט אדפטיבית תוצע כאופציה.

מהיבואנית של לנד רובר לישראל, חברת המזרח נמסר כי הדיסקברי ספורט צפוי להגיע לישראל בסביבות חודש ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully