וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק ריינג' רובר איווק החדש

11.3.2019 / 13:00

האח הקטן של משפחת הריינג' רובר בחברת לנד רובר מגיע לישראל בדור השני שלו, העיצוב דומה, אבל הטכנולוגיה מתקדמת בהרבה. החל מ-397 אלף שקלים

תחילת שיווק ריינג' רובר איווק. קינן כהן, ניר בן טובים
הוא רק נראה דומה לדור היוצא.../ניר בן טובים, קינן כהן

ריינג' רובר איווק היה בדור הראשון שלו הכניסה הראשונה של לנד רובר לשוק הצומח של קרוסאוברים קטנים שהציגו יצרניות היוקרה. עם צללית רבועה וייחודית לו ושמירה על מאפייני נהיגת שטח ברוח החברה האם הוא אמנם לא זכה להצלחה המספרית והמסחרית של המתחרים כמו ב.מ.וו X3, אודי Q5 או מרצדס GLC אבל יצר לעצמו מעמד עם המון ייחוד.

עם אורך של 437 ס"מ, רוחב של 197 ס"מ, גובה של 165 ס"מ הוא זהה למידות הדור היוצא. למעט בסיס הגלגים שכעת עומד על 268 ס"מ לעומת 266 בעבר ותא המטען שנפחו עלה מ-575 ליטרים ל-591 ליטרים בשל שימוש במערכת בולמים חדשה וקומפקטית.

הדור השני שומר על אותם קווים שהפכו אותו לייחודי כל כך, אבל מוסיף לו מרכיבי עיצוב שפגשנו בוולאר כמו ידיות הדלתות הנחבאות בתוך המרכב. מתחת לעיצוב החיצוני מדובר ברכב חדש לחלוטין, מהפלטפורמה ועד הגג. למעט צירי הדלתות, אלו המשיכו מהדור היוצא...

תחילת שיווק ריינג' רובר איווק. קינן כהן, ניר בן טובים
ידיות הדלתות נסתרות בזמן עמידה ונסיעה, כמו בוולאר/ניר בן טובים, קינן כהן

הפלטפורמה החדשה גם תתאים לקליטת הדור הבא של המנועים ההיברידים נטעני השקע שיוצגו בהמשך. בינתיים הוא עושה שימוש בסדרת מנועי האינג'יניום של קבוצת יגואר-לנד רובר בנפח 2.0 ליטרים. שלושה מהם יגיעו לישראל מנוע הבנזין בהספקים של 200 כ"ס ו-32 קג"מ ובהספק 250 כ"ס ו-36.5 קג"מ. הראשון מאיץ ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות ומגיע ל-216 קמ"ש והשני מאיץ ב-7.5 שניות ומגיע ל-230 קמ"ש. מנוע שלישי שיוצע הוא טורבו דיזל, גם הוא בנפח 2.0 ליטרים עם 180 כ"ס ו-43 קג"מ, תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות ו-205 קמ"ש מירביים. כל המנועים מצוידים במערכת עזר חשמלית שניזונה מסוללת 48 וולט המספקת סיוע בתחילת נסיעה, מדוממת את המנוע במהירות של מתחת ל-17 קמ"ש ונטענת בזמן בלימה.

עוד באותו נושא

החל שיווק גרסאות הפלאג אין של ריינג' רובר

לכתבה המלאה
תחילת שיווק ריינג' רובר איווק. יצרן, אתר יצרן
דור שני למערכת ה-TERRAIN RESPONSE/אתר יצרן, יצרן

כל הגרסאות עושות שימוש בתיבת הילוכים פלנטרית בת תשעה יחסי העברה של ZF. ההנעה היא כפולה עם ניתוק עצמאי של הגלגלים הקדמיים בנסיעה על כביש כאשר אין צורך בהם כדי לחסוך בדלק. בשטח מקבל האיווק את הדור השני של מערכת ה-TERRAIN RESPONSE עם אפשרות לבחירת מצב אוטומטי שמתאים את עצמו לבד לתנאי השטח, ומערכת סיוע לזינוק בתנאי שטח קשים כמו בוץ. מערכת נוספת היא ה-CLEAR SIGHT GROUND VIEW שמשתמשת בצמד מצלמות מתחת למראות הצד ומצלמת חזית כדי לייצר הדמיית וידאו של השטח מתחת למכונית.

תחילת שיווק ריינג' רובר איווק. יצרן, אתר יצרן
תצוגת ה-CLEAR SIGHT GROUND VIEW/אתר יצרן, יצרן

ריינג' רובר איווק ישווק בישראל בשלוש רמות גימור. ה-S תהיה רמת הכניסה עם מנוע ה-200 כ"ס, מעליה S פלוס ו-SE תהייה המאובזרת ביותר, השתיים האחרונות עם מנועי הדיזל והבנזין 250 כ"ס.

האבזור התקני כולל בסעיף הבטיחות מערכת לשמירה על הנתיב עם תיקון אקטיבי, חיישני חניה ומצלמת רוורס ובלימה אוטומטית. בסעיף הנוחות גג פנורמי, תאורת לד, מושבי עור חשמליים, חישוקי 18 אינץ', גימור אלומיניום בתא הנוסעים, שליטה על מערכות הרכב ממסכי מגע.

רמת הגימור S פלוס מוסיפה פתיחה ללא מפתח, מערכת שמע של מרידיאן, ואת ה-CLEAR SIGHT MIRROR מצלמה אחורית הממוקמת על האנטנה ומציעה זווית צילום גבוהה ורחבה יותר שמוצגת על המראה האחורית, פתיחת תא מטען חשמלית ועוד. מערכות הבטיחות פה כוללות גם בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית במהירות גבוהה והתרעה על רכב ב"שטח מת".

רמת הגימור הגבוהה ביותר, ה-SE מציעה חיישני חניה 360 מעלות ומערכת שמונעת פתיחת דלתות אחוריות בזיהוי רכב או דו גלגלי שמגיע. משבים בעלי 14 כיוונים, לוח מחוונים וירטואלי ועוד.

תחילת שיווק ריינג' רובר איווק. יצרן, אתר יצרן
לוח מחוונים וירטואלי ברמת הגימור הגבוהה, ידית ההילוכים מחליפה את החוגה המוכרת/אתר יצרן, יצרן

מחירים:

הדור היוצא של האיווק נחשב ליקר בקבוצה שלו, עם גרסת הכניסה ב-438 אלף שקלים ורמת הגימור הגבוהה ב-485 אלף שקלים.

מהבחינה הזו, הדור הנוכחי מביא יותר רמות גימור ועמן גם הפחתה במחיר הכניסה. מחירי האיווק מתחילים ב-397 אלף שקלים לרמת הגימור S עם מנוע 200 כ"ס. רמת הגימור S פלוס תעלה 448 אלף שקלים ורמת הגימור SE תעלה 489 אלף שקלים. הוא עדיין מתומחר מעט מעל מתחרים כמו ב.מ.וו X3, אודי Q5, מרצדס GLC, קאדילק XT5 או וולוו XC60, אבל בגרסת הבסיס שלו הוא כבר יכול להיות ברשימת הקניות, ממנה המחיר הגבוה שלו בעבר הרחיק אותו.

מעבר לאלו, תוצע רמת גימור R-DYNAMIC עם שינויי עיצוב ספורטיביים ועלותה 25 אלף שקלים.

בשלב זה פותחת היבואנית את ההזמנות ללקוחות המותג הקיימים כאשר בהמשך יוצע הרכב לקהל הרחב. המכונית הראשונות צפויות להגיע באפריל, עד אז תוכלו לקרוא כאן אצלנו את הרשמים הראשוניים מההשקה העולמית של הרכב בקרוב מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully