וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: פורד נגד פרארי - הטריילר

3.6.2019 / 14:43

בסיפור של מלחמת פורד בפרארי על מסלול הלה מאן בשנות ה-60 יש הכל. אמוציות, עלבון, גאווה, נחישות - אבל הכי חשוב טונות של מירוצים מימים רחוקים ומופלאים. קבלו הצצה בלעדית לטריילר

באדיבות פורום פילם

לפעמים עלבון אישי, זה כל מה שצריך. עלבון אישי טוב כזה, שהקרקפת רותחת ממנו, שמוציא אתכם מהכלים וגורם לכם לקבל החלטה שלא בטוח שהייתם מקבלים אם הייתם סופרים עד 10, שותים כוס מים ונרגעים. בהיסטוריה של תעשיית הרכב היה אדם כזה, שיכל להוציא אנשים מכליהם בעלבון אחד - קראו לו אנזו פרארי.

הוא עשה את זה ללקוח אחד בשם פרוצ'יו למבורגיני, ואתם יודעים מה היה ההמשך. הוא עשה את זה להנרי פורד השני - ואת מה שקרה אחר כך אתם מוזמנים לראות בסרט החדש "פורד נגד פרארי", בכיכובם של מאט דימון ("זהות במלכודת") בתפקיד קרול שלבי וכריסטיאן בייל ("באטמן חוזר") בתפקיד נהג המירוצים קן מיילס.

פרארי נגד פורד הסרט. יח"צ,
כרזת הסרט/יח"צ

המשוגע ממראנלו, הטייקון מדיטרויט

הסיפור של היריבות בין פרארי לפורד מתחיל בראשית שנות ה-60, כאשר הנרי פורד השני רוצה להשיג דריסת רגל בקרם דה לה קרם של מירוצי המכוניות באירופה - 24 השעות של לה מאן. פרארי אז שלטה באופן מוחלט במירוצים האלו, וכאשר מתווך מספר לפורד כי פרארי מחפש משקיע - זו הייתה בעיני הבוס הגדול באמריקה ההזדמנות להיכנס לשם.

אחרי חיזורים רבים והשקעה של מיליונים במתקני הייצור של פרארי, כאשר העסק בשלבים האחרונים, עושה אנזו פרארי את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב - להוציא אדם מכליו. על מה היה הסיפור? אנזו פרארי לא היה מוכן לשמוע על מעורבות אמריקנית בניהול קבוצות המירוצים שלו. האמריקנים בסדר כדי לשלם את הכסף ולנצח בשבילנו את הנאצים, אבל לא בשביל לנהל את בבת עינו. מצד שני, גם פורד לא הייתה צדיקה גדולה, כאשר חסמה את פרארי מלהיכנס למירוצי האינדי בארצות הברית כדי למנוע תחרות.

עוד באותו נושא

נוהגים בחלומות: פרארי 488, פורשה 911GT3 RS ורנו אלפין על המסלול

לכתבה המלאה
פרארי נגד פורד הסרט. יח"צ,
אנזו פרארי, האיש שיכל להוציא כל אחד מכליו/יח"צ

פגוע ונחוש לנקום, חוזר הנרי פורד לארצות הברית ומחליט, שאם הוא לא קונה את פרארי, הוא ינצח את פרארי - במגרש הביתי שלה - ב-24 השעות של לה מאן. כך מתחיל טירוף של פיתוח מכונית המירוץ שתהפוך להיות הפורד GT40, אגדת מסלול אחת בדורה ובכלל. מכונית שלא רק ניצחה את פרארי במירוץ 24 השעות, אלא עשתה את זה במשך ארבע שנים רצופות מ-1966 עד 1969 ולא רק זה, אלא גם במקומות 1-2-3. המכונית שגם הכירה לעולם את קרול שלבי זכר צדיק לברכה, בונה ומשפר המכוניות המופלא שהעניק לפורד, אבל לא רק, כמה מהמכוניות הנהדרות בהיסטוריה.

על המכונית הזו, על הנרי, קן, שלבי וגם לי אייאקוקה גאון השיווק והייצור של תעשיית הרכב האמריקנית בסרט החדש "פורד נגד פרארי" שאנחנו מתכבדים להציג כאן את הטריילר שלו באופן בלעדי. הסרט עצמו ייצא לאקרנים בספטמבר.

פרארי נגד פורד הסרט. יח"צ,
תמונת הניצחון ההיסטורי, מקומות 1-2-3 לפורד ב-1966/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully