וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאצ'יה סנדרו בגרסה ידנית מוזלת: 58 אלף שקלים

4.6.2019 / 11:39

יבואנית דאצ'יה מוסיפה גרסה ידנית חלשה וזולה למכונית הסופר מיני שלה. הסנדרו שתשווק עם מנוע 1.0 ליטר 75 כ"ס תעלה 58 אלף שקלים

דאצ'יה סנדרו אוטומטי. אתר יצרן
מטשטשת את הגבולות במחירי המיני והסופר מיני/אתר יצרן

קרסו מוטורס, יבואנית דאצ'יה לישראל ממשיכה במדיניות התמחור האגרסיבית לדגמיה ומוסיפה הפעם גרסה ידנית וחלשה להיצע הסנדרו.

בסיבוב הקודם של הסנדרו הידנית היא שווקה עם מנוע ארבעה צילינדרים, הפעם מדובר במנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים ההספק עומד על 73 כ"ס והמומנט על 9.7 קג"מ ב-3,500 סל"ד (ירידה של שני כ"ס ו-1.3 קג"מ ביחס למנוע הקודם). התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 15.1 שניות והמהירות המירבית היא 158 קמ"ש. לסנדרו תיבת הילוכים ידנית בת חמישה יחסי העברה.

למרות המחיר הזול יותר ממחירן של מכוניות מיני קטנות משמעותית כמו סיטרואן C1 וקיה פיקנטו, הסנדרו מציעה מידות נדיבות גם ביחס לקבוצת הסופר מיני אליה היא שייכת. עם 406 ס"מ באורך הכללי, רוחב של 173 ס"מ, גובה של 152 ס"מ ובסיס גלגלים של 259 היא גדולה יותר ממכוניות כמו סיאט איביזה, סוזוקי באלנו או סקודה פאביה. תא המטען מכיל 320 ליטרים, מספר מקובל בקבוצת הגודל שלה.

מבחינת אבזור, לגרסה זו שנקראת LAUREATE Pack בקרת אקלים, חלונות ומראות חשמליים, דיבורית נשלטת מההגה, בקרת שיוט, מערכת המולטימדיה עם צג 7 אינץ' ותאימות לאנדרואיד ואפל. אבזור הבטיחות כבעבר מסתפק בארבע כריות אוויר ומערכת התרעה של מובון בהתקנה מקומית.

מחיר הסנדרו הידנית עומד על 58 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully