וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב הפנאי היוקרתי שהופך ברגע אחד מיפיוף אורבני לחיית שטח

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

6.6.2019 / 7:18

אתם רוצים לשדרג את ה-SUV הקונבנציונלי במכונית חזקה ומעוצבת שמשלבת בין אורבניות לשטח? הכירו את הג'יפ העירוני בעל המראה האייקוני והביצועים העוצמתיים

ג'יפ קומפאס. יח"צ,
משלב בין יכולות שטח אמיתיות לבין רכב פנאי מפנק. ג'יפ קומפאס/יח"צ

למה להתלבט בין רכב עירוני לרכש שטח כשאפשר גם וגם? רוב רכבי הפנאי-שטח יודעים טרוף שבילי עפר ולתת תחושה יוקרתית ומפנקת כשל רכב מנהלים, אולם מעטים מהם מסוגלים לספק את הזריזות והנוחות שמספק רכב המותאם לחיים בעיר. לשם כך פיתח עולם הרכב את הג'יפונים - אותם רכבי SUV קומפקטיים יותר, אולם יש רק רכב פנאי-שטח אחד שיכולותיו נגזרות ממקור שמו והוא משלב בין יכולות שטח אמיתיות לבין רכב פנאי מפנק שמתאים לרחובות הערים: ג'יפ קומפאס.

ג'יפ קומפאס. יח"צ,
מראה יוקרתי ואלגנטי. ג'יפ קומפאס/יח"צ

קומפאס, האח הקטן של ג'יפ גרנד צ'ירוקי, נראה כמו ג'יפ, מתנהג כמו ג'יפ ומפנק כמו ג'יפ, בלי להתפשר על אבזור מתקדם, רמת בטיחות גבוהה ונוחות נסיעה ששמורה בדרך כלל לרכבי SUV גדולים או רכבי מנהלים אלגנטיים. הוא מעוצב כג'יפ קלאסי והוא בין הבודדים בסגמנט שלו 4X4 דיפולטיבי. המנוע - בנזין, ארבעה צילינדרים טורבו - קטן ועוצמתי כ-1.4 ליטרים בלבד מייצרים הספק של 170 כ"ס ותיבת ההילוכים הפלנטרית בת 9 יחסי העברה מעבירה את הכוח להנעה כפולה קבועה.

sheen-shitof

עוד באותו נושא

מלך על הכביש וחיה בשטח: הג'יפ שמגשים את כל החלומות

בשיתוף סמלת
ג'יפ קומפאס. יח"צ,
נראה כמו ג'יפ, מתנהג כמו ג'יפ ומפנק כמו ג'יפ/יח"צ

על תכניות הנהיגה אחראית מערכת selec-terrain בעלת בורר נהיגה לשטח עם מצבי שלג, בוץ, חול ומצב אוטומטי. מערכת זו יחד עם מערכת בקרת משיכה, המשמשת למניעת אובדן אחיזה של גלגלי הרכב בכביש, הופכת את הקומפאס ל-SUV עם יכולות שטח מעולות ביחס למתחריו. בנוסף, ג'יפ קומפאס מאיץ ב-9.5 שניות והמהירות המרבית שלו היא 200 קמ"ש. המשמעות: הרכב הזה מסוגל להאיץ בקלות, לרחף מעל הכבישים המהירים ובמקביל לייצר כוח ומומנטום שבעזרתם יתגבר גם על הקשים שבשבילי העפר.

קומפאס עולה על ג'יפונים מתחרים, שאינם בעלי מערכת 4X4 ורמה טכנולוגית כשלו, משום שבצמד המילים רכב פנאי-שטח, הוא כולל את הפינוק והאבזור שיש במכונית יוקרתית, אך גם כולל את יכולות השטח האמיתיות, הכוללות כוח, עבירות גבוהה והתמודדות עם תנאי דרך קשים. קומפאס מספק גם את הפנאי וגם את השטח, ברמה הכי גבוהה שיש בסגמנט שלו.

ג'יפ קומפאס. יח"צ,
עולה על ג'יפונים מתחרים, שאינם בעלי מערכת 4X4 ורמה טכנולוגית כשלו. ג'יפ קומפאס/יח"צ

עיצוב אייקוני ואבזור מפנק

לא רק הביצועים של ג'יפ קומפאס יפים, גם המראה שלו כזה. הגריל האייקוני בעל שבע הצלעות של ג'יפ מעטר את חזית המנוע, והמכונית עצמה משדרת ספורטיביות וכוח אלגנטיים. הלוק הקשוח מושג בזכות בליטות במכסה המנוע ומעל הגלגלים ואילו פס הניקל שמעטר את החלונות משווה לו מראה מהודר. יחידות התאורה החצי-שקופות נותנו לו מראה סופר-מודרני וגורמות לו להיראות רחב יותר מאשר ה-182 סנטימטרים שמגלמים את רוחבו בפועל. חישוקי 19 אינץ' מרהיבים ומרווח גחון של 21.5 ס"מ, מהגבוהים בקטגוריה, משלימים מראה מהודר מחד ושרירי מאידך.

החלל הפנימי ייקח אתכם לאמריקה. מושבי עור (או בד) גדולים ונוחים, מבט מגבוה על הכביש, לוח שעונים גדול וברור ומסך מערכת מולטימדיה עם קישוריות לאנדרואיד ולאפל. ג'יפ קומפאס מאובזר מפנים כמו מכונית מנהלים כשלו דלת תא מטען חשמלית, פתיחה והנעה ללא מפתח, חיבורי USB + AUX, בקרת אקלים ופתחי אוורור מאחור, בקרת שיוט הכוללת מנגנון שמירת מרחק, חיישני חנייה אחוריים, חיישני תאורה, מראות צד מתקפלות חשמלית ומחשב דרך, משלימים חוויית נהיגה מושלמת בכל כביש או דרך.

ג'יפ קומפאס. יח"צ,
בקרת שיוט הכוללת מנגנון שמירת מרחק, חיישני חנייה אחוריים, חיישני תאורה, מראות צד מתקפלות חשמלית ומחשב דרך. ג'יפ קומפאס/יח"צ

לנסוע בראש שקט - מכל הבחינות

הנוחות לא באה לידי ביטוי רק ברמת האבזור אלא גם בכך שמדובר ברכב פנאי-שטח שמאפשר נסיעה משפחתית לחופשה או לקמפינג בקלות ובבטחה. לקומפאס חמישה כוכבי בטיחות במבחני ריסוק, הוא מצויד בשש כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית ESP, מערכת ABS ומערכות EBD שיודעת לפזר את עוצמת הבלימה בצורה מיטבית ובהתאם לתנאי הדרך וכן במערכת BAS לסיוע בבלימה במכוניות המגבירה את עוצמת הבלימה במקרי חירום.

תא המטען בעל נפח של 438 ליטר יתמודד בקלות עם ציוד ומזוודות ובמושב האחורי אפשר להתקין מושב בטיחות לילדים בקלות בזכות התקני ISOFIX ומבלי שמושב הבטיחות עצמו יפריע ליושבי המושבים האחוריים להתרווח.

אם אתם מחפשים SUV בעל מראה יוקרתי, שיודע לחצות בקלות את הרחובות הקטנים בעיר, לספק נוחות מרבית בנסיעה ולספק לגם חוויית שטח אמיתית כמיטב המסורת של ג'יפ, הרי שג'יפ קומפאס יענה על הדרישות ויהפוך כל נסיעה משפחתית, בכל דרך שבה תבחרו, למהנה ונעימה.

בשיתוף סמלת, בשיתוף סמלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully