וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפוץ בהמשכים: פרויקט פולקסווגן ווסטפליה

13.6.2019 / 11:57

אנחנו חוזרים לבקר את הטרנספורטר ווסטפליה שחטיבת המסחריות של פולקסווגן הכניסה לתהליך שיפוץ, בדרך להפוך לרכב התצוגה שמשמר את המסורת של המכוניות המסחריות של היצרנית

שיפוץ פולקסווגן ווסטפליה. קינן כהן, ניר בן טובים
מופשט מאביזרים, הווסטפליה הוותיק מוכיח שהבסיס שלו היה מוצלח מאוד מבחינת מצב הפח/ניר בן טובים, קינן כהן

בכל פעם שאני מתקרב למוסך של האחים גל ויוסי טולדנו בפתח תקווה, אני לא יודע מה אני אמצא שם על הליפט מאחורה, אבל ברור לי שזה יהיה מעניין. לפעמים זו פורשה 911 מקוררת אוויר, לפעמים זו חיפושית שאכלה הרבה תרד והפכה מכלי התחבורה הצנוע שהייתה למכונת דראג עם מנוע מחוזק ולפעמים זה טרנספורטר שהחליף הובלת ירקות ופירות ברכב מסעות מדוגם להפליא. ככה זה כאשר במוסך עובדים שני אחים שחולקים את האהבה שלהם לכל דבר שהגיע ממפעלי פולקסווגן בגרמניה.

הפעם אני חוזר למוסך שלהם כדי לפגוש שוב את הפולקסווגן טרנספורטר ווסטפליה מודל 1974 ההולך ומשתפץ פה, כחלק מפרויקט של חטיבת המסחריות של היבואנית צ'מפיון מוטורס. את הסיפור של הטרנספורטר, גרסאות הווסטפליה המוסבות לקאמפר נייד ואת גלגוליו של הרכב הזה שנדד מגרמניה לאנגליה, לארצות הברית ואז בשנת 1982 עולה לישראל.

בפעם שעברה שפגשתי אותו הוא בדיוק סיים את הליך ההשבה לכביש מבחינת רישיונות. אחרי שנים של עמידה, הוא חזר בקלילות למצב שימוש בסיסי. עדות לפשטות המכאנית של הבסיס פה ושל השרידות שמגלים כלי הרכב האלו למרות כל השנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully