וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש ראשון: אופל קורסה החדשה

23.6.2019 / 11:28

אופל הציגה את קורסה החדשה, המכונית הכי נמכרת שלה, תחילה בגרסה חשמלית. יואל שורץ ניצל את ההזדמנות לשיחה אישית עם בכירי אופל על העתיד לבוא בתקופה בה משנה תעשיית הרכב את פניה והבעלות החדשה

אופל קורסה החדשה: מפגש ראשון. יצרן, אתר יצרן
קארל אדאמס, המעצב הראשי של אופל מציג את הקורסה החדשה/אתר יצרן, יצרן

כיבוי אורות. מסך נדלק עם המילה "חשמלי" ומיד לאחר מכן מופיעות הספרות 1899. ברקע ניגון שמח של פסנתר מסרט שחור-לבן נושן, שאליו מתלווה בעוצמה הולכת ומתחזקת תיקתוק מנוע עתיק מהזן שגורר אחריו חיוך נוסטלגי. מהחושך המוחלט הגיח Patent Motorwagen, הדגם הראשון שאופל ייצרה בשנת 1899 בעזרת השותף שלה אז, פרידריך לוצמן. המכונית, ונהגה חבוש המגבעת, חלפו על פנינו והדליקו אחריהם את אורות הבמה. היה זה גם אות הכניסה של מנכ"ל אופל מיכאל לושלר (Lohscheller) שחלף על פני פיסת ההיסטוריה שנעלמה בצד השני של האולם, ומנועה נדם. בשקט הפתאומי הזה, היה משהו הרבה יותר מסמלי כשלושלר (המנכ"ל) החל מיד לדבר על חגיגות 120 שנים לאופל, ועל פתיחת דף חדש בהיסטוריית החברה עם דגמים חשמליים ברי השגה ללקוחותיה.

אופל קורסה החדשה: מפגש ראשון. יצרן, אתר יצרן
ה-Patent Motorwagen של אופל מ-1899/אתר יצרן, יצרן

אותה מכונית עתיקה אולי הייתה המכונית הראשונה של אופל, אבל לא הייתה להיט מכירות, הסבה הפסדים, ואחריה פורקה השותפות בין אדם אופל (מייסד החברה) ופרידריך לוצמן. ובכל זאת, 120 שנים אחרי, וכמה גלגולים כלכליים, אופל עדיין כאן. חיה ובועטת, ופותחת דף חדש עם מטרות ברורות: עד 2020 הצגת 4 דגמים חשמליים/היברידיים (קורסה, מוקה X חדש, וויארו, וגרנדלנד X הייבריד 4), ועד 2024 הוספת אפשרות חשמלית לכל הדגמים (בינתיים לצד מנועי בנזין ודיזל שיחלו להידחק לפינה עד שיעלמו). בהחלט דף חדש.

עוד באותו נושא

מותג אופל עובר רשמית לידי היבואנית דוד לובינסקי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully