וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג אופל עובר רשמית לידי היבואנית דוד לובינסקי

2.4.2019 / 10:46

הושלם מעבר זיכיון היבוא של מותג אופל לישראל מחברת שלמה ליבואנית החדשה שלו - חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-MG. בשלב זה ישווקו שלושה דגמים בלבד מההיצע

הלוגיקה של הלוגו: מה מסתתר מאחורי הסמלים. יצרן, אתר יצרן
הלוגו של אופל, בקרוב נראה יותר ממנו?/אתר יצרן, יצרן

הברק בסמל של אופל הרבה פחות מבריק בעשורים האחרונים בישראל. המותג הגרמני שבאירופה מתחרה ראש בראש עם מיטב היצרניות לא ממש הצליח להתרומם בישראל ונשען בשנים האחרונות בעיקר על דחיפה שלו לציי רכב.

אבל אפקט הפרפר שנוצר בעקבות רכישתה של אופל על ידי קונצרן PSA בינואר שכבר הניב מכונית קונספט הביא לשינויים גם בזיכיון על שיווק המכוניות שלה בישראל, עם המעבר שלו מידי חברת שלמה ליבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-MG לישראל - דוד לובינסקי. את המותג ינהל אמיר אורז'ל, לשעבר מנהל המכירות במרצדס, וכן מנהל מותגי פורשה, ג'יפ, קרייזלר וראם במכשירי תנועה ובסמל"ת.

העברת הזיכיון הרשמי שהסתיימה בימים אלו ולוותה בעבודת הכנה של מערך השיווק והשירות יתחיל לפעול ב-8 לאפריל במתכונת הרצה וב-1 במאי מתוכנן לעבור לעבודה במתכונת מלאה. נכון לעכשיו ארבעה אולמות תצוגה יעמדו לרשות המותג, אלו יהיו בחיפה, נצרת, ירושלים ובאולם המרכזי של היבואנית במתחם שורק בראשון לציון. בנוסף, 14 נקודות שירות יעמדו לרשות הלקוחות בפריסה ארצית מאילת ועד כרמיאל בצפון.

אופל גרנדלנד: מבחן דרכים. יואב פולס, ניר בן טובים
אופל גרנדלנד X בין הדגמים שימשיכו להימכר/ניר בן טובים, יואב פולס

בתחילת הדרך, יוצעו שלושה דגמים בלבד של אופל אלו הם אופל אדם (החל מ-90 אלף שקלים לעומת 85 אלף שקלים בעבר), אופל אינסיגניה המשפחתית הגדולה במחיר של החל מ-170 אלף שקלים (ללא שינוי) ואופל גרנדלנד X (החל מ-150 אלף שקלים לעומת 140 אלף שקלים בעבר), חלק מההתייקרות נובעת ככל הנראה בשל העליה הגורפת במחירים כתוצאה מהמס הירוק. בהמשך השנה יחזרו דגמים נוספים כמו קרוסלנד, אסטרה, קורסה והקומבו המסחרי ובשנת 2020 יתווספו דגמים חדשים.

ומה בנוגע להתחייבויות והאחריות שניתנה ללקוחות היבואן הקודם. לשאלת "וואלה!רכב" משיב דני שביט מנכ"ל דוד לובינסקי כי הטיפול בלקוחות היבואנית יעבור גם הוא לידי לובינסקי בהתאם להתחייבויות ולדגם הספציפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully