וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אתגר הפקק בגרסת דריפט מקומי

14.7.2019 / 7:15

כולנו ראינו כבר את כל האינטרנט ואחותו מנסים את אתגר הפקק, בבעיטות, אגרופים, אצבעות ואיברים אחרים. אבל הפעם, אולג "שארקי" וסילקוב עושה את זה בדריפט!

צילום: ראם גרוס, עריכה: תומר גלב

יש אנשים מוכשרים, יש אנשים מוכשרים יותר ויש אנשים מוכשרים ברמה מרגיזה ממש, כזו שגם גורמת לכל דבר שהם עושים להיראות קל כל כך. אולג וסילקוב הוא אחד מהם.

למי שלא מעורה בסצנת הספורט המוטורי, בעיקר בתחום הדריפטינג, אבל גם במירוצי המסלול, הדראג, האופנועים, הפעלולים ולמעשה, כמעט כל ספורט מוטורי אפשרי - השם אולג וסילקוב המכונה גם "שארקי" אולי לא מצלצל, אבל אם ראיתם לאחרונה פרסומת לחברת ביטוח בה מכונית מבצעת פעלול התהפכות - אז הנה עוד משהו שהוא ממש טוב בו. מה עוד? הוא מדריך נהיגה בחסד, מוביל טיולי נהיגה במכוניות ספורט ואופנועים באירופה וגם גילוי נאות: חבר על אמת. הקטע הממש טוב? הוא גם בטח די כועס עלי בזמן כתיבת שורות אלו בגלל כל המחמאות. כן, זה האיש.

אתגר הפקק: הגרסה המוטורית. צילום מסך, ניר בן טובים
כמה דקות פנויות ומתנדבים אמיצים, זה כל מה שהיה צריך/ניר בן טובים, צילום מסך

אבל גם לטיפוס רב פעלים, מוכשר וצנוע כמו אולג קופץ לפעמים הקוף.
"פתאום התחילו לתייג אותי בכל מיני סרטונים של אתגר הפקק שאנשים עשו עם מכוניות ואופנועים", אולג מספר לי, "ואז איזה בוקר אחד, היה לנו קצת זמן במגרש לפני ההדרכות, היה בקבוק מיץ - אז אמרתי יאללה - בואו נעשה את זה".

את התוצאה של כמה דקות פנויות אתם יכולים לראות בסרטון הזה, שלא פחות מהכישרון של אולג בנהיגה בהחלט גורם גם להעריך את החבר'ה שסומכים עליו מספיק כדי להחזיק את הבקבוק ולצלם.

זו ההזדמנות גם להודות לחברת "דרייבארט" על השימוש ב-Z370 המשמשת להדרכת דריפטינג ולחברת "דרים קלאב" על השימוש במגרש ההדרכה.

עוד באותו נושא

מכוניות המירוץ של ווסטפילד בישראל

לכתבה המלאה
אתגר הפקק: הגרסה המוטורית. עמית אגרונוב, ניר בן טובים
אולג, כאן קופץ למכולת השכונתית/ניר בן טובים, עמית אגרונוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully