וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאן אם מאבריק X3 טורבו מתחזק ומתחדש

25.7.2019 / 12:10

קאן אם הכניסה את רכב ה-SBS שלה המאבריק X3 טורבו למקצה שיפורים, מי שנחשב כבר עכשיו לפרוע והקיצוני בקבוצה הזו, הופך להיות חזק אפילו יותר. במקביל גרסה מוזלת נוספת להיצע, מוזלת יחסית...

קאן אם מאבריק X3 טורבו מתעדכן. יצרן, אתר יצרן
בדיוק כשחשבנו שאין כבר לאן להתקדם, הוא מגיע עם 195 כ"ס/אתר יצרן, יצרן

עופר אבניר, יבואנית קאן אם לישראל מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2020 של משפחת המאבריק X3 טורבו. השיפור נוגע למנוע, תיבת ההילוכים, המתלים, הנדסת האנוש ולעיצוב החיצוני וכוללים את שלל הגרסאות במשפחת המאבריק X3.

גולת הכותרת של השינויים שעוברים הדגמים לשנת 2020 נמצאת בדגמי הטורבו RR. שם אפשר למצוא את שלוש הגרסאות של המאבריק X3 טורבו, ה-XRS הספורטיבי ואחיו בעל ארבעת המושבים ה-XRS MAX ואת גרסת ה-XRC המיועדת לעבירות.

המנוע, מתוצרת רוטקס בנפח 900 סמ"ק עם מגדש טורבו, קיבל בוכנות חדשות, טורבו ומצנן ביניים (אינטרקולר) גדולים יותר, מערכת יניקת אוויר יעילה יותר וכל אלו מצטרפים לשורה תחתונה של עלייה בהספק המנוע מ-172 ל-195 כ"ס ו-18.7 קג"מ. התאוצה מעמידה ל-96 קמ"ש עדיין מהממת עם 4.2 שניות. על מנת להתמודד עם תוספת הסוסים חוזקה גם תיבת ה-CVT הרציפה שופרה וחוזקה.

מערכת המתלים מתוצרת FOX עוברת כיול מחדש ועל הדרך גם מעלה את מרווח הגחון ל-40.6 ס"מ, שיפור של 2.5 ס"מ ביחס לדגם הקודם.

קאן אם מאבריק X3 טורבו מתעדכן. אסף רחמים,
צביעה חדשה וחישוקים בעיצוב שונה ב-XRS/אסף רחמים

מערכת המתלים מתוצרת FOX עוברת כיול מחדש ועל הדרך גם מעלה את מרווח הגחון ל-40.6 ס"מ, שיפור של 2.5 ס"מ ביחס לדגם הקודם. מהלכי המתלים נותרו זהים ומרשימים כבעבר - 61 ס"מ מאחור ו-55.9 מלפנים. שני אלו רלווטיים בעיקר לגרסת ה-RXC שמיועדת לעבירות יותר מאשר לנהיגת שבילים מהירה כמו ה-XRS.

הבדלים נוספים בין שתי הגרסאות, הנובעים מהייעוד השונה שלהן באים לידי ביטוי בצמיגים, כאשר ל-XRS צמיגי מקסיס ביג הורן 30 אינץ' ברוחב 9 אינץ' מלפנים ו-11 אינץ' מאחור על חישוק 14 אינץ'. בעוד גרסת ה-XRC מקבלת צמיגי מקסיס ליברטי 32 אינץ' על רוחב של 10 אינץ' וחישוקי 15 אינץ'.

עוד בוואלה!

השקה מקומית: דגמי מאבריק 2019

לכתבה המלאה
קאן אם מאבריק X3 טורבו מתעדכן. יצרן, אתר יצרן
זמן אוויר, מתחביבי המאבריק X3 טורבו/אתר יצרן, יצרן

כלוב ההתהפכות בדגמי 2020 כעת מחובר לשלדה בהברגה במקום בריתוך, מה שאומר קלות אחזקה טובה יותר במקרה שיש צורך להחליף אותו כתוצאה מהתהפכות.

בתוך תא הנוסעים מציגים דגמי 2020 לוח מחוונים דיגיטלי 7.6 אינץ' ועדכון לכפתורי השליטה על מצבי הנהיגה ותגבור ההגה שכעת נעשית מהקונסולה המרכזית ובאופן נוח יותר לשימוש. על הדרך זוכים הכלים לסכמות צביעה חדשות.

מחירי הכלים, שמעולם לא נחשבו כנמוכים, ממשיכים להיות כאלו גם הפעם, בטח בגרסאות הקצה הללו. עבור המאבריק X3 טורבו בגרסת XRS תשלמו 207 אלף שקלים. לגרסת ה-XRC המחיר עומד על 225 אלף שקלים וה-XRS MAX בעל ארבעת המושבים עולה 227 אלף שקלים. בתקופת ההשקה נמכרים הכלים בהנחה של כ-7,000 שקלים עם חבילת אביזרים הכוללת גג ספורט, חצי חלון, מיגון, ארגז אחורי ועוד.

קאן אם מאבריק X3 טורבו מתעדכן. יצרן, אתר יצרן
גרסת ה-XRC מיועדת לעבירות/אתר יצרן, יצרן

מצטרף נוסף למשפחת המאבריק X3 הוא דגם ה-DS. דגם זה למעשה משלב בין שלדת ה-64 של דגמי הבסיס אבל עושה שימוש במנוע של דגמי השנה שעברה עם 172 כ"ס ששירת את ה-X3 עד עתה.

מלבד ההספק הנמוך יותר, גם בולמי ה-FOX פודיום שלו הם מהסדרה הפחות בכירה אבל עדיין מציעים כוונון שיכוך של שני מצבים ומהלך מתלה של 50.8 ס"מ מלפנים ומאחור.

היתרון של גרסת ה-DS מתבטא בעיקר במחיר נמוך יותר מאשר הסדרות הבכירות, זה עומד על 157 אלף שקלים. המטרה היא להציע יכולות גבוהות מאוד, שלא נופלות בהרבה מגרסאות העל, בעיקר עבור המשתמש הממוצע, שיהיה רחוק מלמצות אותן במלואן ובפער מחיר משמעותי לטובתו.

גם פה, יוצעו לקונים בתקופת ההשקה מחירים מיוחדים וחבילת אבזור מקורית בשווי 25 אלף שקלים.

קאן אם מאבריק X3 טורבו מתעדכן. יצרן, אתר יצרן
גרסת ה-DS, הביצועים דומים, המחיר זול בהרבה/אתר יצרן, יצרן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully