וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטוגוצי V85TT

5.8.2019 / 10:33

החל שיווק אופנוע האדוונצ'ר של מוטוגוצי. ה-V85TT שואב מוטיבים עיצוביים מההיסטוריה של מוטוגוצי עם טכנולוגיה עדכנית. המחיר: החל מ-86 אלף שקלים. יהיה זמין גם בגרסת A1

מוטוגוצי V85TT. יצרן, אתר יצרן
משלב היסטוריה ומודרניות בגוף של אדוונצ'ר גדול/אתר יצרן, יצרן

קטגוריית אופנועי האדוונצ'ר בגודל בינוני פלוס ממשיכה לצבור תאוצה, אחרי ב.מ.וו F850GS, ה-KTM 790 אדוונצ'ר, הטנרה החדש ועוד, מצטרפת גם מוטוגוצי לחגיגה עם ה-V85TT. אבל כרגיל, היא עושה את זה בדרך ייחודית משלה. העיצוב החיצוני מודרני, אבל עדיין שומר על מאפיינים היסטוריים של הדוש"ים מעברה של החברה כמו ה-V65 וה-V75 באחה. הקפל במיכל הדלק, העיצוב הרבוע של הזנב, הצביעה ההיסטורית הצהובה-שחורה ועוד. צביעה זו שמורה לגרסת ה-Evocative (פירוט עליה בהמשך).


שלדת הצינורות מפלדה ומבוססת על זו של דגמי ה-V7 וה-V9 של מוטוגוצי. היא קשיחה וקלה יותר מהבסיס שלה וגם פה המנוע משמש כגורם נושא בעומס. המנוע עצמו, כרגיל אצל מוטוגוצי הוא טווין בתצורת V אורכית, עם זווית של 90 מעלות. הנפח הוא 853 סמ"ק וההספק עומד על 80 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-8.5 קג"מ בסל"ד זהה. מצערת אלקטרונית מאפשרת ציוד ה-V85TT בשלושה מצבי רכיבה, גשם, כביש ושטח. ההינע הסופי, כרגיל אצל מוטוגוצי הוא באמצעות דרייב שאפט ולא שרשרת כמקובל.

מוטוגוצי V85TT. יצרן, אתר יצרן
תאורת לד קדמית משולבת בלוגו היצרנית/אתר יצרן, יצרן

מצבי הרכיבה, כמו גם בקרת האחיזה, בקרת השיוט ואופן התערבות ה-ABS מתופעלים דרך מסך TFT צבעוני ותחתיו שקע USB לטעינה של ניידים ושאר אביזרים. תאורת החזית והתאורה האחורית היא כולה מסוג לד, כאשר בצמד הפנסים הקדמיים משולב אלמנט עיצובי המזכיר את לוגו הנשר פורש הכנפיים של היצרנית. עוד באבזור, מגן גחון מאלומיניום, מגיני ידיים ומשקף קדמי.

החישוקים של ה-V85TT בקוטר 19 אינץ' מלפנים ו-17 מאחור. המזלג הקדמי הפוך והבולם האחורי מונושוק עם מיכל חיצוני ובעל ברז כיוון לשבעה מצבי עומס קפיץ. מהלך הבולם הוא 170 מ"מ מלפנים ומאחור. הבלמים מתוצרת ברמבו עושים שימוש בשני דיסקים 320 מ"מ מלפנים ו-260 מ"מ מאחור.

עוד בוואלה!

מוטוגוצי V7 III "ספיישל": מבחן דרכים

לכתבה המלאה
מוטוגוצי V85TT. יצרן, אתר יצרן
התצוגה על גבי מסך TFT צבעוני/אתר יצרן, יצרן

כאמור, ה-V85TT ישווק בשתי גרסאות. הגרסה הרגילה ומעליה גרסת ה-Evocative הנבדלת במספר מאפייני עיצוב וצמיגים שונים. הצביעה כאן היא במספר גוונים, כאשר השלדה היא אדומה וחלקי המעטפת בשלושה צבעים שונים. המושב במראה זמש, עם תפרים כפולים ולוגו החברה רקום על גביו (מודפס בגרסה הרגילה). ההבדל בצמיגים הוא התוצרת, בעוד הגרסה הרגילה עושה שימוש בצמיגי מצלר Tourance אלו ב-Evocative הם של מישלן מדגם Anakee Adventure.

מחיר ה-V85TT עומד על 86 אלף שקלים לגרסה הרגילה ו-88 אלף שקלים לגרסת ה-Evocative.

מוטוגוצי V85TT. יצרן, אתר יצרן
מוטוגוצי V85TT/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully