וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להשחיז בפורד טרנזיט 65'

6.8.2019 / 13:31

השחקנים בסימולטור המירוצים פורזה 4 רגילים לנהוג במכוניות ספורט ואקזוטיות חזקות ומהירות, אבל התוספת החדשה למשחק כוללת רכב אחר מאוד. מחווה לפורד טרנזיט המקורי מ-1965

פורד טרנזיט: עכשיו בגרסת פורזה 4. יצרן, אתר יצרן
העתק מדויק ונאמן למקור, מהעיצוב החיצוני ועד תא הנוסעים/אתר יצרן, יצרן

כשאתם חושבים על סימולטור נהיגה, הדבר הראשון שעולה לראש היא האפשרות למצוא את עצמכם במושב של פגאני זונדה, למבורגיני אוונטדור או בשבילים המאובקים של סטייג' מראלי ארגנטינה מאחורי ההגה של גיבורת הילדות שלכם לנצ'יה אינטגרלה, אודי ספורט קוואטרו, אימפרזה טורבו וכל החבורה הססגונית הזו.

אבל מה דעתכם על חוויה מעט אחרת, סליחה, כתבתי מעט? התכוונתי מאוד אחרת. כי הפעם מצטרף למאות המכוניות של סימולטור הנהיגה "פורזה 4" גם רכב אחר מאוד. קבלו את הפורד טרנזיט MK1, האורגינל משנת 1965.

פורד טרנזיט: עכשיו בגרסת פורזה 4. יצרן, אתר יצרן
פורד טרנזיט, מפלצת של 75 סוסים/אתר יצרן, יצרן

על מנת לצרף את הקלאסיקה המסחרית הזו למשחק, הועמידה פורד לרשות המפתחת Playground Games אקזמפלר מקורי ושמור במיוחד מהאוסף הבריטי של היצרנית. על מנת לתרגם את המפלצת יורקת האש הזו על 75 הסוסים שלה, לרכב שניתן לשפר, לדגם ולנהוג בו במשחק, בשלב הראשון צילמו צוות הצלמים של המשחק יותר מ-1,000 תמונות של הרכב האמיתי. התמונות שצולמו מכל זווית מבפנים ומבחוץ, הועברו לצוות התלת מימד של החברה ועל פי הצילומים והמדידות "נבנה" הרכב בעולם הווירטואלי, עם ירידה לפרטי הפרטים שלו.

בשלב הבא, עברו המתכנתים לתרגם את הפיזיקה וההתנהגות של הרכב, על פי המאפיינים שלו, לכאלו שניתן להעביר לעולם המשחק. אבל לא רק בגרסה המקורית, אלא גם באפשרויות לשנות ולשחק עם הבסיס הזה כדי לשפר אותו. אגב, רק מי שהתנסה בנהיגה מהירה הרבה יותר מדי של מסחרית שכל מה שהיא רוצה זה לסיים את יום העבודה ולחזור הביתה יוכל להבין כמה זה כיף באמת.

עוד בוואלה!

מבחן ראשון: פורד אדג' ST

לכתבה המלאה

כך עשו את זה:

לא הטרנזיט הראשון שעולה על המסלול

לאלו שמכירים את ההיסטוריה האפלה של הטרנזיט, ולאלו שלא, זו הזדמנות נהדרת לספר על פרויקט ה-Supervan של פורד טרנזיט.

סדרת ה-Supervan הייתה כלי קידום מכירות של פורד שהתחילה בשנת 1971, אז הלביש טרי דיורי הבריטי גוף של פורד טרנזיט MK1 על שלדה של פורד GT40. מנוע ה-V8 המרכזי על 400 כ"ס הטיס את המסחרית הלא תמימה למראה עד מהירות מירבית של 240 קמ"ש.

פורד טרנזיט: עכשיו בגרסת פורזה 4. יצרן, אתר יצרן
ה-Supervan הראשון, זו GT40 מתחת.../אתר יצרן, יצרן

בשנת 1984 חוזר ה-Supervan לסיבוב נוסף. הפעם, זה הדור השני של הטרנזיט (שהיה בגדול מתיחת פנים מקיפה לדור הראשון) והוא בא הרבה יותר "מסודר" לעבודת מסלול. אתם מבינים, בגלגול הקודם שלו, מעט מדי מחשבה הושקעה במשמעות של כלי רכב עם אווירודינמיקה של מקרר במהירות של 240 קמ"ש.

הדור השני מקבל כב גוף פיברגלס עם עזרים אווירודינמיים של ממש. כאשר הפעם הבסיס היא מכונית המירוץ של פורד בגרופ C של מירוצי הסיבולת דוגמת לה מאן. המנוע היה ה-DFL מרטיט הנפש של קוזוורת' בנפח 3.3 ליטרים. המהירות המירבית שנמדדה ל-Supervan סימן 2 הייתה בסילברסטון ועמדה על 278 קמ"ש.

הוא הסתובב ועשה נפשות לפורד במשך כשנה בלבד, שכן ב-1986 מוצג הדור הבא של הטרנזיט.

פורד טרנזיט: עכשיו בגרסת פורזה 4. יצרן, אתר יצרן
הדור השני של ה-Supervan/אתר יצרן, יצרן

הסיבוב השלישי של סדרת ה-Supervan מגיע שוב בשנת 1994. לכבוד מתיחת הפנים של הדור השלישי של הטרנזיט, נשלף ה-Supervan מהמחסן ונכנס למשטר אימונים אינטנסיבי. מעבר לחיפוי הפיברגלס שכמובן מוחלף כדי להתאים למראה החדש, הוא מקבל גם מנוע אחר.

גם הפעם הוא מגיע מקוזוורת', הפעם מסדרת ה-HB של הסדנה. הנפח היה 3.5 ליטרים בתצורת V6 ו-650 כ"ס, זה היה המנוע שגם שימש את קוזוורת' במירוצי הפורמולה 1. מספר שנים לאחר מכן, מסיבות פרקטיות הוחלף המנוע למנוע הפורמולה 3,000 של פורד, גם הוא בתצורת V6 אבל בהספק 260 כ"ס "בלבד" המהירות המירבית שלו הפעם הייתה 241 קמ"ש.

הוא המשיך להסתובב ולהופיע עד שנת 2001, כאשר הוא מחליף גרפיקה וצביעה, כולל אחת באדום לרגל זכיית פורד במכרז לשירות הדואר הבריטי.

פורד טרנזיט: עכשיו בגרסת פורזה 4. יצרן, אתר יצרן
האחרון לשמו, ה-Supervan סימן 3/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully