וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MG חוזרת להנעה אחורית וידנית - בטנדר

12.8.2019 / 18:00

הרבה עבר על MG מאז ייצרה מכוניות דו מושביות ספורטיביות פתוחות ועד לגלגול הנוכחי שלה, אבל הפעם היא לוקחת עוד צעד ומציגה טנדר. בשלב זה ללא תקינה אירופית ולכן אינו צפוי להגיע אלינו

MG EXTENDER. יצרן, אתר יצרן
הטנדר של MG, יתחרה בטיוטה היילקס ואיסוזו די מקס בתאילנד/אתר יצרן, יצרן

לו הייתם חוזרים בזמן לשנות ה-60 ומספרים למישהו ש-MG מציגה טנדר, הוא היה במקרה הטוב מסתכל עליכם מוזר ובמקרה שהוא בריטי גם מוסיף קללה עסיסית. אבל המותג הזה שעבר הרבה גלגולים מוטוריים עד שהגיע לידי SAIC הסינית, ממשיך לחיות ולצד מכוניות נוסעים רגילות שמגיעות ממנו כמו ה-ZS, מציגה החברה כעת גם טנדר.

הכירו את ה-XTENDER, המקביל במידותיו לטנדרים דוגמת איסוזו די מקס, ניסאן נווארה, טויוטה היילקס ואחרים. המנוע הוא טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים ובהספק של 161 כ"ס ו-38.2 קג"מ. תיבת ההילוכים היא ידנית וההנעה אחורית בגרסה הידנית או כפולה המצוידת בתיבת הילוכים אוטומטית. הרכב עצמו הוא גרסה מולבשת תג של זרוע המסחריות של SAIC הנקראת MAXUS.

MG EXTENDER. יצרן, אתר יצרן
זהו במקור טנדר של MAXUS הזרוע המסחרית של SAIC/אתר יצרן, יצרן

ברמות הגימור הגבוהות מציע ה-XTENDER מערכות בטיחות מתקדמות כמו בקרת סטייה מנתיב, התרעה על רכב ב"שטח מת", שש כריות אוויר וגם אבזור נוחות כמו מושבים חשמליים וריפודי עור.
כרגע הרכב אינו מיועד לייצוא או להימכר מחוץ לתאילנד בה יש שוק ענקי לטנדרים עד טון מסוגו. בהיעדר תקינה אירופית , הוא גם לא מתוכנן להגיע אלינו נמסר מיבואנית MG לישראל, חברת דוד לובינסקי. המחירים נעים בין כ-60 אלף שקלים לגרסת הבסיס או כ-120 אלף שקלים לגרסה המאובזרת וכפולת ההנעה.

נו, אז זה לא רודסטר, אבל היי, כבר שנים שאנחנו מחכים להנעה אחורית ידנית מ-MG, כזו שתחזיר עטרה ליושנה, אולי היינו צריכים להיות ספציפיים יותר בתפילות שלנו.

עוד בוואלה!

טויוטה היילקס חוגג 50 שנות סולר, יזע ודמעות

לכתבה המלאה
MG EXTENDER. יצרן, אתר יצרן
אבזור רב ברמות הגימור הגבוהות עם ההנעה הכפולה ותיבת ההילוכים האוטומטית/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • טנדר
  • mg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully