וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת הפנים של יונדאי איוניק בישראל

19.8.2019 / 10:26

יונדאי איוניק מתחילה להימכר בגרסה מתוחת הפנים שלה, עם שינויי עיצוב קלים ואבזור נוסף. תשווק בשתי רמות גימור במחיר של החל מ-138 אלף שקלים

יונדאי איוניק: מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
יונדאי איוניק, משפרת אבזור ומתייקרת/אתר יצרן, יצרן

יונדאי איוניק, אחת מרבות המכר של השוק המקומי, עוברת טלטלה לא פשוטה עם עדכון הטבת המס הירוק לה הייתה זכאית. עם ובלי קשר, הדגם שמקבל מתיחת פנים מגיע לישראל בתזמון שבו תוספות האבזור ברמות הגימור שלו, יסייעו בהמתקת הגלולה של ההתייקרות.

חיצונית, לאיוניק יש מעתה גריל שונה, דומה לזה שיופיע בדגמי יונדאי הבאים, כמו גם החלק האחורי. בתוך הרכב הקונסולה המרכזית ומסך המולטימדיה שונו. אבל עיקר השינוי נוגע דווקא לאבזור של המכונית.

הרכב שישווק בשתי רמות גימור "פרימיום" ברמת הכניסה ו"סופרים" הבכירה מקבל תוספות למפרט האבזור. כך, לרמת הגימור פרימיום נוספים חלונות כהים, בלם יד חשמלי, מתגי שליטה במגע למולטימדיה ומיזוג האוויר, מנופי העברת הילוכים מההגה, כיוון עוצמת בלימה רגנטיבית, מסך 8 אינץ' וקישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד.

רמת הגימור סופרים מוסיפה לאלו חיישני חניה היקפיים, תאורת לד ראשית לפנסים הקדמיים ותאורת לד מאחור.

יונדאי איוניק: מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
שינויי עיצוב קלים גם בתא הנוסעים/אתר יצרן, יצרן

מבחינת מערכות בטיחות אין שינוי, האיוניק ממשיכה להימכר עם בלימת חירום אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על תנועה חוצה, התרעה על רכב ב"שטח מת" ועוד.

מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי. מנוע בנזין 1.6 ליטרים בצירוף מנוע חשמלי המפיקים ביחד 141 כ"ס ומשודכים לתיבת הילוכים כפולת מצמד בת 6 הילוכים. הביצועים הם 11.1 שניות ל-100 קמ"ש ו-185 קמ"ש מירביים.

מחירי האיוניק עומדים על 138 אלף שקלים לרמת הגימור פרימיום, שמתייקרת ב-2,000 שקלים ביחס למחירה טרום מתיחת הפנים ו-140 אלף שקלים לרמת הגימור סופרים.

עוד בוואלה!

הוצגה: יונדאי סונטה הייבריד החדשה

לכתבה המלאה
יונדאי איוניק: מתיחת פנים. יצרן, אתר יצרן
מתיחת פנים מתונה גם מאחור/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully