וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Lime מלמדת אתכם לרכוב

וואלה!רכב

2.9.2019 / 8:41

חברת השכרת הקורקינטים החשמליים lime מריצה סדרת סדנאות הדרכת רכיבה למשתמשיה במטרה לעצור את תופעת הרכיבה הפרועה של משתמשי הקורקינטים בתחום העירוני

הדרכת רוכבי קורקינטים LIME. יח"צ,
איתי ראב"ד סמנכ"ל התפעול של lime בהדגמת רכיבה/יח"צ

עם כ-7,500 כלים שעלו על הכבישים בחסות ארבעת מפעילות הקורקינטים החשמליים השיתופיים, כאשר הביקורת הציבורית כלפי רוכבי הקורקינטים עולה על גדותיה, כמויות הפצעוים וההרוגים ממשיכות לעלות ורגע לפני שהרשויות מורידות את הכפפות בטיפול במה שהפך למפגע עירוני על גבי המדרכות - לוקחת חברת הקורקינטים השיתופיים lime יוזמה ומציעה סדרת הדרכות למשתמשי הכלים הללו.

ההדרכות, שניתנות חינם ללקוחות הנרשמים באתר החברה כוללות חלק עיוני וחלק מעשי. בו מקבלים הרוכבים סקירה אודות ההתנהלות במרחב העירוני, רכיבה בטוחה, תקנות, חניה נכונה, השתלבות בתנועה ועוד. ההדרכה הראשונה שנערכה לפני כשבועיים בחוף הים בתל אביב והשנייה נערכה ביום שישי האחרון ברמת גן.

הדרכת רוכבי קורקינטים LIME. יח"צ,
יניב גודר, מיטל להבי והרוכבים בהדרכה בתל אביב/יח"צ

תוכנית אקדמיית ההדרכות היא חלק ממהלך רחב יותר הכולל פרסום בשלטי חוצות המדגישים את החשיבות של רכיבה ממוגנת וכן התחשבות בהולכי הרגל ומשתמשי הדרך האחרים. בהדרכת הרכיבה הראשונה שנערכה נחכה מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה אמרה שמדובר בצעד משלים לפעילות העירונית שכוללת לצד אכיפה מוגברת והרחבת התשתיות והתאמתן למשתמשי הדרך ולצרכים המשתנים.

בהדרכה השנייה שנערכה בפארק מרום נווה ברמת גם נכח כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן שאמר: "רמת גן חוזרת להוביל בחדשנות ובחשיבה הירוקה ומצטרפת לערים המובילות בעולם שהבינו את המשמעות של קידום פתרונות תחבורה חדשים, תוך מתן דגש על בטיחות הרוכבים במרחב העירוני".

יניב גודר, מנכ"ל Lime : "אנחנו רואים עצמנו מחויבים לדאוג כי השימוש בשירות משתלב במרחב העירוני בצורה הטובה ביותר ולכן אנחנו פועלים במגוון ערוצים על מנת לחנך את הרוכבים לרכוב בצורה בטוחה ולחנות באופן שמתחשב בכלל משתמשי הדרך".

ההדרכות הללו אמנם רחוקות מלהחליף את חובת המדינה להתמודד עם מחדל ההפקרה של המרחב הציבורי לכלים שכוללים לא רק קורקינטים חשמליים, אלא גם אופניים, אבל על לקיחת אחריות על הנעשה וניסיון לייצר תרבות רכיבה - מגיע קרדיט.

עוד בוואלה!

האופניים החשמליים: יש תקנות, אין אכיפה

לכתבה המלאה
הדרכת רוכבי קורקינטים LIME. יח"צ,
מימין לשמאל: שני חסון, סמנכלית תפעול ליים, כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, איתי ראבד, סמנכל ליים, רועי ברזילאי, סגן ראש עיריית רמת גן/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully