וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן FTR 1200 בישראל

4.9.2019 / 7:32

אינדיאן לוקחת את עניין הדגם הספורטיבי שלה ברצינות עם ה-FTR 1200. שלדה, מנוע, מכלולים, צמיגים - הכל חדש לגמרי. ישווק בשלוש גרסאות במחיר של החל מ-105 אלף שקלים

אנדיאן FTR. יצרן, אתר יצרן
כידון רחב ותנוחת רכיבה זקופה. הבולמים הזהובים והשלדה האדומה מגיעים בגרסה הבכירה/אתר יצרן, יצרן

מסתבר שהמשפט הוותיק Win On Sunday, Sell On Monday או בתרגום לעברית "תנצח בראשון, תמכור בשני" - ממשיך להניע את החלקים המעניינים יותר בתעשיית האופנועים. אחרי שהחזירה לחיים שמות כמו סקאוט, צ'יפטיין ואחרים, אינדיאן, יצרנית האופנועים החדשה-ישנה עוברת לטפל בחלק הספורטיבי שלה - עם ה-FTR 1200. שמגיע לכביש אחרי שליטה דומיננטית במירוצי ה-Flat Track האובאליים ומכוסי העפר בארצות הברית. כעת מתחילה ד.ל.ב מוטורספורט היבואנית של אינדיאן בישראל בשיווק האופנוע החדש.

אנדיאן FTR. יצרן, אתר יצרן
הקפה אחרי הקפה של המסלול האובאלי מכוסה העפר עם האחורי בחוץ - מירוצי Flat Track הם ערימה של אקשן/אתר יצרן, יצרן

למרות שמקור ההשראה שלו הוא ה-FTR750 התחרותי, לדגם הסדרתי מנוע 1,200, או אם לדייק 1,203 סמ"ק. זהו מנוע חדש לחלוטין והוא כמובן מגיע בתצורת V טווין. ההספק הוא 122 כ"ס ונתון המומנט עומד על 11.7 קג"מ.

כל זה יושב בתוך שלדת משולשי פלדה, ושלדת זנב קלה מאלומיניום, שגם הן חדשות לחלוטין. המזלג הקדמי הפוך ולבולם ה-43 מ"מ מהלך של 150 מ"מ. בשתי הגרסאות הבכירות של הדגם, ה-S וה-RACE REPLICA הם מוזהבים ובעלי כוונון כיווץ והחזרה. הזרוע האחורית מציעה גם היא כיוון שיכוך והחזרה ובגרסאות ה-S וה- RACE REPLICA מוסיפות מיכל חיצוני לבולם וכיוון עומס קפיץ.

מיכל הדלק (13 ליטרים) נמצא מתחת למושב בעוד את מקומו תופסת תיבת האוויר (בדיוק כמו באופנוע המירוץ). על הבלימה אחראים דיסקים 320 עם קאליפרים רדיאליים של ברמבו. בגרסאות ה-S וה-RACE REPLICA מערכת ה-ABS יודעת גם לבלום בהטייה. על האחיזה, צמיגי דנלופ מיוחדים שפותחו עבור ה-FTR על חישוקי 19 אינץ' מלפנים ו-18 מאחור.

עוד בוואלה!

אינדיאן צ'יף וינטאג': מבחן דרך, אולד סקול

לכתבה המלאה
אנדיאן FTR. יצרן, אתר יצרן
מימין, אופנוע המירוץ, משמאל ה-FTR 1200/אתר יצרן, יצרן

כמקובל באינדיאן, העיצוב הוא מרכיב מרכזי מאוד בכל העניין הזה שנקרא FTR 1200, וכאן מעבר לדמיון הנהדר לאופנוע המירוץ לקונספט. החל בפנס הלד הקדמי, דרך הכידון העבה והשטוח (של ProTaper), שילובי הצבעים ועד הזנב הקצוץ. כמובן שלכל אלו ניתן להוסיף ערימות של אבזור והתאמות כעובי הקטלוג ועומק העו"ש.

לוח המחוונים אנלוגי בגרסה הבסיסית ואילו ב-S וב-RACE REPLICA הוא מסך LCD עם אפשרות התאמה של התצוגה. לשניהם שקע USB והאחרון מציע גם אפשרות צימוד בבלוטות' לשליטה על מערכת השמע ושיחות.

עוד הבדלים בין הגרסאות נוגעים לבקרות הווילי, היציבות והאחיזה שנמצאות ב-S וה-RACE REPLICA, כמו גם בחירה בין מצבי רכיבה (ספורט, סטנדרט, גשם). מערכת הפליטה ב-RACE REPLICA מגיעה מאקרפוביץ' כסטנדרט, בעוד שבגרסאות האחרות ניתן להוסיף אותה כאופציה.

אנדיאן FTR. יצרן, אתר יצרן
אנדיאן FTR/אתר יצרן, יצרן

ה-FTR 1200 ישווק בשלוש הגרסאות, רגילה, S ו-RACE REPLICA כאשר לכל אחת מהן ארבע רמות גימור ואפיון: ראלי, טראקר, ספורט או טורינג. עם הבדלי עיצוב בין הרמות השונות.

אין לו מתחרה ישיר ומדויק, אבל אפשר בהחלט לראות בדוקאטי סקרמבלר 1,100 (הקל בהרבה וחלש ממנו) מתחרה רלוונטי לסוג כזה של אופנוע. בהחלט שווה לראות את השניים האלו נפגשים למבחן.

מחירי ה-FTR 1200 מתחילים ב-105 אלף שקלים לגרסה הרגילה, גרסת ה-S תעלה 115 אלף שקלים וה-RACE REPLICA עולה ל-125 אלף שקלים. בתקופת ההשקה יימכרו כל השלוש בהנחה של 5,000 שקלים.

אנדיאן FTR. יצרן, אתר יצרן
אנדיאן FTR/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully