וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: סאניונג רקסטון "פרימיום" ב-276 אלף שקלים

5.9.2019 / 14:40

רכב השטח הקוריאני מנסה לקרוץ ללקוחות מתוחכמים ומפונקים, בעזרת גרסה מאובזרת ואלגנטית יותר מגרסת הבסיס. השדרוג מוחשי, אבל עליית המחיר מקרבת אותו לטויוטה לנד קרוזר

מבחן משווה סאנגיונג רקסטון נגד ניסאן נבארה. רמי גלבוע, ניר בן טובים
יכולות השטח טובות, אבל הלקוחות דרשו עוד פינוק/ניר בן טובים, רמי גלבוע

על רקע הצטמצמות היצע רכבי השטח האמיתיים בישראל ובעולם, אנו שמחים לראות יצרן הממשיך להשקיע בפלח שוק זה. כשנה וחצי לאחר השקת רקסטון בישראל ובהיקף מכירות של כ-120 מסירות ב-2019, טלקאר מוסיפה להיצע גרסת 'פרימיום' המאובזרת ברוחב לב: ריפודי עור מלאים, מפתח חכם, חלון גג חשמלי, מושבים קדמיים חשמליים עם אוורור וחימום, חימום למושבים האחוריים, ופתיחה חשמלית לתא המטען.

סאנגיונג רקסטון 2018. אתר יצרן
ריפודי עור, מושבים מחושמלים ומאווררים, גג שמש ועוד/אתר יצרן

במחיר 276 אלף שקל מתקרב הרקסטון לטריטוריית המחירים של לנד קרוזר בסיסי אבל רמת האיבזור ומערכות הבטיחות של הרקסטון, גבוהות הרבה יותר. גם גרסת הבסיס של רקסטון כוללת את מכלולי השטח ומערכות בטיחות אקטיביות, מחירה כ-245,000 שקלים 'בלבד'.

נזכיר כי לרקסטון יש מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר 181 כ"ס, והוא מציע רמת עידון גבוהה על הכביש. מפרט השטח של סאנגיונג רקסטון כולל מכלולי שטח חסונים והילוך 'קצר', אבל אנו עדיין ממתינים לשדרוג מערכת בקרת המשיכה. מהיבואן נמסר כי שדרוג התוכנה יגיע אלינו בקרוב, והוא יוטמע בכל הרקסטונים שנמכרו בישראל עד היום. אנו מבטיחים לדווח לכם על השידרוג במערכת TC, ברגע שיגיע רכב הדגמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מנצח, ולא רק במחיר: דור שלישי לרכב השטח של סאנגיונג - רקסטון החדש

בשיתוף סאניונג
מבחן משווה סאנגיונג רקסטון נגד ניסאן נבארה. רמי גלבוע, ניר בן טובים
מבחן משווה סאנגיונג רקסטון נגד ניסאן נבארה/ניר בן טובים, רמי גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully