וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו X5 ו-X6 עכשיו גם בגרסאות ה-M וה-Competition

2.10.2019 / 12:58

ב.מ.וו לא לוקחת שבויים בדרך לכיבוש פסגת ה-SUV הספורטיביים. מתחת למכסי המנוע של ה-X5 וה-X6 בגרסאות ה-M וה-Competition מנועי V8 בהספקים של 600 ו-625 כ"ס בהתאמה. אלינו הם יגיעו במהלך 2020

ב.מ.וו X5 ו-X6 M. יצרן, אתר יצרן
עם החליפה של האיומים/אתר יצרן, יצרן

החטיבה הספורטיבית של ב.מ.וו נחושה שלא להשאיר אף אחד אדיש לשתי גרסאות השרירים המוחלטות של הצמד X5 ו-X6 בגרסאות ה-M האימתניות ומעליהן גרסאות ה-Competition הקיצוניות אפילו יותר.

על מנת לעשות את זה הם שותלים בשני ה-SUV המגודלים האלו את יחידת הכוח בנפח 4.4 ליטר בתצורת V8 עם שני מגדשי הטורבו שמפארת גם את ה-M5 וה-M8. ההספק עומד על 600 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-76.5 קג"מ כבר ב-1,800 סל"ד. כל זה עובר דרך תיבת הילוכים פלנטרית של 8 יחסי העברה לארבעת הגלגלים ומזניקה את 2.3 הטונות האלו ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ועד 250 קמ"ש בגרסה המוגבלת או 290 קמ"ש בהסרת ההגבלה. הנתונים הללו זהים גם לאח בעל עיצוב הקופה ה-X6.

ב.מ.וו X5 ו-X6 M. יצרן, אתר יצרן
ב.מ.וו X5 ו-X6 M/אתר יצרן, יצרן

מעל לגרסאות ה"מתונות" מתנוססות גרסאות ה-Competition החזקות יותר. שם מהנדסי חטיבת M המשיכו לשחק עם המנועים כדי להעלות את ההספק ל-625 ב-6,000 סל"ד ונתון מומנט זהה של 76.5 קג"מ. השיפור בהספק מגיע עם קיזוז של עשירית שניה בזינוק ל-100 קמ"ש (3.8 שניות), אם תמשיכו ללחוץ על הגז, ל-200 קמ"ש גרסאות ה-Competition יגיעו ב-13.2 שניות לעומת 13.5 שניות ב-M. המהירות המירבית נותרה זהה.

עוד בוואלה!

הגדול מכולם?

לכתבה המלאה
ב.מ.וו X5 ו-X6 M. יצרן, אתר יצרן
ב.מ.וו X5 ו-X6 M/אתר יצרן, יצרן

מערכת ההנעה הכפולה המתוחכמת של ב.מ.וו שולחת את הכוח לגלגלים האחוריים כדי לשמר את התנהגות הכביש האופיינית למכוניות של היצרנית, הגלגלים הקדמיים נכנסים לפעולה רק כאשר החיישנים מזהים אובדן אחיזה של הגלגלים האחוריים. כמו ב-M5, תאפשר גם פה ההנעה הכפולה מצב "דריפט" בו היא מאפשרת לנהג להחליק את החלק האחורי לפוזה פוטוגנית ועדיין להיות תחת מטריית ההגנה של בקרות היציבות למקרה שמשהו ישתבש.

ב.מ.וו X5 ו-X6 M. יצרן, אתר יצרן
4.4 ליטר, V8 בהספק של 600 או 625 כ"ס/אתר יצרן, יצרן

גם מכלולי המעטפת האחרים, ממערכת ההיגוי, הבולמים האדפטיביים, המוטות המייצבים האקטיביים וגם הבלמים הם כולם ממדפי החלקים של חטיבת ה-M המותאמים לשימוש האינטנסיבי הצפוי להם בגרסאות האלו. המוטות המייצבים עושים שימוש במידע המגיע מזוויות הגלגול של הגוף, תנאי הכביש, זווית ההפניה של ההגה ועוד כדי לייצר את הריסון האופטימלי.

ב.מ.וו X5 ו-X6 M. יצרן, אתר יצרן
העיצוב החדש של ה-X6 קל יותר לעיכול, לפחות מאחור/אתר יצרן, יצרן

כמובן שגם המראה החיצוני של הצמד חמד עובר טיפול יסודי כדי לבדל אותם מהגרסאות הרגילות. מעבר להרחבה של מפשק הסרנים, החזית עטופה בספוילר עם פתחי יניקת אוויר עמוקים ואגרסיביים הן למנוע והן לצינון הבלמים הענקיים. ספוילר גג חדש וייחודי לגרסאות הספורט וכן הצבע השחור המבריק שבו מופיע ה-X6 בתמונות האלו שגם הוא מוצע אך ורק עבורם. גרסאות ה-M עולות על חישוקי 21 אינץ' וגרסאות ה-Competition מוסיפות עוד אחד ל-22 אינץ'.

ב.מ.וו X5 ו-X6 M. יצרן, אתר יצרן
צבע שחור מבריק בגוון ייחודי לגרסאות ה-M/אתר יצרן, יצרן

בתא הנוסעים, מעבר למושבים הספורטייביים, כוללת הקוסמטיקה תיפורים, תגיות M בשלל מקומות כולל הריפודים, כפתור הנעה גדול ואדום וחלקי סיבי פחמן בשלל מיקומים. גם לוח המחוונים הדיגיטלי הענקי (12.3 אינץ') בעל מראה מובחן וייחודי לגרסאות האלו. מסך המולטימדיה גם הוא בגודל 12.3 אינץ' עושה שימוש בדור האחרון של מערכת ה-iDrive המופעלת על ידי קול, מחוות יד, מגע או על ידי החוגה המוכרת.

ההצגה הרשמית של ה-X5 וה-X6 החדשים בגרסאות ה-M וה-Competition תערך בתערוכת לוס אנג'לס הקרובה בנובמבר ולישראל הם צפויים להגיע במהלך שנת 2020.

ב.מ.וו X5 ו-X6 M. יצרן, אתר יצרן
מושבי ספורט, תיפור ייחודי לריפודים, סיבי פחמן ותצוגה מיוחדת בלוח המחוונים/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully