וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יפון החשמלי של MG: החל מ-139 אלף שקלים

24.10.2019 / 20:00

1,500 לקוחות נרשמו להזמנה המוקדמת ל-MG ZS EV הגרסה החשמלית לג'יפון של MG. עמדת טעינה, שני כבלי הטענה, טווח של 263 ק"מ, מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט, 5 שנות אחריות ועוד ב-139 אלף שקלים

MG ZS EV המחירים והמפרטים. רונן טופלברג,
חבילה שיהיה קשה להתחרות בה/רונן טופלברג

אז כן, השם שלו נשמע כמו צירופי אותיות אקראיים, אבל חוץ מזה, נראה שהסינים מאחורי המותג הבריטי לשעבר לוקחים את העסק ברצינות.

ההתבססות על ה-ZS הרגיל מותירה את הגרסה החשמלית במימדים דומים מאוד לאלו של הגרסה הרגילה. 431 ס"מ לאורך, רוחב של 181 ס"מ, הגובה הוא 164 ס"מ (לעומת 161 בגרסה הרגילה) ובסיס הגלגלים עומד על 258 ס"מ. מפתיע לגלות כי תא המטען לא נפגע כלל מהמעבר לחשמל ונותר על 448 ליטרים. מי שכן השתנה משמעותית הוא המשקל שקפץ ל-1,538 ק"ג לעומת 1,231 של הגרסה הרגילה.

MG ZS EV המחירים והמפרטים. רונן טופלברג,
כמעט זהה לחלוטין במידות לגרסת הבנזין/רונן טופלברג

ה-ZS EV הוא הג'יפון הכל-חשמלי העממי הראשון להימכר בישראל, כאשר הוא מבוסס על גרסת הבנזין שלו, אבל מחליף את מנוע הליטר שלושה צילינדרים ו-111 כ"ס ביחידת הנעה חשמלית. ההספק הוא 143 כ"ס וההנעה היא קדמית. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.2, ל-50 קמ"ש הוא יגיע ב-3.1 שניות.

הסוללה בקיבולת של 45.6 קילוואט שעה מאפשרת טווח הנסיעה של 263 ק"מ לפי תקן ה-WLTP החדש.
זמני הטעינה עומדים על שבע שעות משקע רגיל (AC) או חצי שעה ל-80 אחוזי סוללה במטען מהיר (DC).

עוד בוואלה!

הוצג: MG eZS ג'יפון חשמלי סיני חדש

לכתבה המלאה
MG ZS EV המחירים והמפרטים. רונן טופלברג,
המון אבזור, הפעם גם כזה בטיחותי ואקטיבי/רונן טופלברג

ה-MG ZS EV ישווק בשתי רמות גימור, NET S ו-NET UP S מאובזרת.
רמת הגימור NET S כוללת חיישני חנייה, מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ' ותאימות למכשירי אפל, בלם יד חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד. מפרט הבטיחות כולל התרעת ותיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, קריאת תמרורים עם אפשרות לשליטה על המהירות, בלימה אוטומטית ועוד.

רמות הגימור NET UP S מוסיפה חישוקי 17 אינץ', קיפול חשמלי למראות, ריפוד דמוי עור, מושב נהג חשמלי, חימום מושבים קדמיים, מצלמה אחורית, גג שמש פנורמי ועוד. בתחום הבטיחות הוא מוסיף זיהוי רכב ב"שטח מת" עם התרעה במקרה של מעבר נתיב והתרעת תנועה חוצה מאחור.

מחירי ה-MG ZS EV יעמדו על 139 שקלים לרמת הגימור NET S ו-141 אלף שקלים לרמת הגימור NET UP S. אלו מחירי תקופת ההשקה בה יקבלו הלקוחות גם כבלי טעינה מסוג מוד 2 ומוד 3 וכן עמדת טעינה ביתית חינם (המחיר לא כולל התקנה).

האחריות לרכב הינה ל-5 שנים או 150 אלף ק"מ ו-8 שנים או 150 אלף ק"מ לסוללה.

MG ZS EV המחירים והמפרטים. רונן טופלברג,
MG ZS EV המחירים והמפרטים/רונן טופלברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully