וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס GLS בישראל

3.11.2019 / 14:02

הגדול מבין דגמי הפנאי-שטח של מרצדס ה-GLS הענקי מגיע לישראל. יתחרה בב.מ.וו X7 חמוש במנועי דיזל בהספקים של 286 ו-330 כ"ס. המחיר: החל מ-811 אלף שקלים

מרצדס GLS בישראל. יצרן, אתר יצרן
ה-S קלאס של רכבי הכביש-שטח/אתר יצרן, יצרן

אחרי GLA הקטן, GLC הקומפקטי, ה-GLE הגדול מגיע ה-GLS הענקי להיצע רכבי הכביש-שטח של מרצדס בישראל. ממש כמו אחיו הקטנים, גם שמו מצהיר לאיזו מקבוצת המכוניות של היצרנית הוא משתייך - במקרה שלו הוא המקבילה הרבועה והמוגבהת של ה-S קלאס.

הדור החדש שמשתרע על פני 521 ס"מ גדול יותר ב-7.7 ס"מ מקודמו, גם הרוחב של 196 ס"מ גדול יותר ב-2.2 ס"מ ובסיס הגלגלים הוא 314 ס"מ (תוספת של 6 ס"מ). המימדים האלו מאפשרים לו להושיב שבעה מבוגרים כאשר לפי מרצדס בשורה השלישית ייכנסו גם כאלו המתנשאים לגובה של 1.94 מ'.

מרצדס GLS בישראל. יצרן, אתר יצרן
מרצדס GLS, עם בסיס גלגלים של 314 ס"מ לכולם יהיה מקום/אתר יצרן, יצרן

על הנעת ה-GLS אחראי מנוע דיזל שישה צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטרים. המנוע מגיע בשתי רמות הספק. 286 כ"ס ו-61.1 קג"מ בגרסת ה-350d שתאיץ ל-100 קמ"ש ב-7 שניות. גרסת ה-400d בעלת הספק של 330 כ"ס, 71.3 קג"מ תאיץ ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות.

שתי הגרסאות בעלות הנעה כפולה קבועה כמובן ומצוידות בתיבת הילוכים אוטומטית בת תשעה יחסי העברה.

מערך המתלים של ה-GLS עושה שימוש בבולמי אוויר אדפטיביים עם יכולת להגביה את המרכב בעד שישה ס"מ. בתוספת תשלום ניתן יהיה לצייד את הרכב במערכת המתלים האקטיבית E-Active Body Control שעושה שימוש במצלמה לסריקה של תוואי הכביש מלפנים והתאמה של פעולת המתלים, כולל תמיכה במרכב כדי לצמצם זוויות גלגול בפניות.

חבילת שטח ל-GLS מוסיפה הילוך כוח, נעילת דיפרנציאל אחורית, תוספת הגבהה של עד 9 ס"מ ומיגונים לגחון.

עוד בוואלה!

מרצדס GLE החדש בישראל

לכתבה המלאה
מרצדס GLS בישראל. יצרן, אתר יצרן
סביבת הנהג MBUX של מרצדס/אתר יצרן, יצרן

בתור בכיר הדגמים, הוא מציע גם את רמת הפאר הגבוהה ביותר, שימוש במצלמות הרכב כדי להקרין על גבי המסך המרכזי את הנחיות הנהיגה בזמן אמת, מערכת שמע של Burmester עם 13 רמקולים שמאפשרת גם להגביר את קול הדיבור בתוך הרכב כדי לנהל שיחות במרחבי התא. עיסוי, חימום ואוורור למושבים הקדמיים ואפילו למושבים האחוריים בתוספת תשלום. בקרת האקלים מפוצלת ל-5 איזורים אחד מהם לשורת המושבים השלישית. בגרסת ה-400 נוספים עוד חופן פינוקים, בין השאר וילונות חשמליים.

רשימת מערכות הבטיחות כוללת בקרת שיוט אדפטיבית עם תפקוד חצי אוטונומי, בו המכונית תעבור נתיב לעקיפה עצמאית במידה והנתיב פנוי. בלימה אוטומטית עם זיהוי כלי רכב בצומת ובנסיעה לאחור, תצוגה עילית מפורטת ועוד.

מחירי ה-GLS מתחילים ב-811 אלף שקלים לגרסת ה-350d ו-849 אלף שקלים לגרסת ה-400d.

מרצדס GLS בישראל. יצרן, אתר יצרן
שבעה מושבים עם מרווח לגבוהים במיוחד בשורה השלישית/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully