וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס GLE החדש בישראל

25.8.2019 / 13:57

כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל הודיעה על תחילת השיווק של ה-GLE החדש בישראל. גרסאות 5 או 7 מושבים. בשלב זה עם מנוע דיזל 3.0 ליטרים במחיר של החל מ-605 אלף שקלים

מרצדס GLE בישראל. יצרן, אתר יצרן
מרצדס GLE, מעתה גם בגרסת 7 מושבים/אתר יצרן, יצרן

מרצדס GLE, המתחרה משטוטגרט לב.מ.וו X5, וולוו XC90, אודי Q7 ודומיהם מתחיל להימכר בישראל כשנה לאחר שהוצג בתערוכת פאריז.

ה-GLE החדש, גדל במימדיו החיצוניים, והוסיף 10.5 ס"מ לאורך הכללי שעומד כעת על 492 ס"מ, הרוחב גדל ב-1.2 ס"מ ל-195 ס"מ והגובה עומד על 177 ס"מ. בסיס הגלגלים גדל ל-300 ס"מ (תוספת של 8 ס"מ). הגדילה שלו מאפשרת להציע את הדגם עם שורת מושבים שלישית מעתה. תא המטען עומד על 630 ליטרים בתצורת 5 מושבים או עד 825 ליטרים עם שורת המושבים המתכווננת.

מרצדס GLE בישראל. יצרן, אתר יצרן
מערך התצוגה והמולטימדיה החדש של מרצדס ה-MBUX/אתר יצרן, יצרן

בשלב זה משווקת בישראל גרסת ה-350, לה מנוע דיזל בנפח 3.0 ליטרים בתצורת שישה צילינדרים בטור. למנוע זה 272 כ"ס ו-63.2 קג"מ. התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 6.6 שניות והמהירות המירבית היא 230 קמ"ש.

בהמשך יצטרפו להיצע שתי גרסאות בנזין, הראשונה (450) תציע מנוע 3.0 ליטרים, גם הוא שישה צילינדרים בטור. ההספק הוא 367 כ"ס ו-51 קג"מ. התאוצה ל-100 כאן היא 5.7 שניות והמהירות המירבית היא 250 קמ"ש.לגרסה זו מערכת עזר חשמלית של 48 וולט, המאפשרת גלישה לעצירה במנוע מדומם, תפעול מערכות העזר פרקי זמן ארוכים יותר עם מנוע כבוי וגם אפשרות להוסיף 22 כ"ס במצב EQ BOOST. גרסה שלישית, עם מנוע 2.0 ליטרים בנזין, ארבעה צילינדרים תהיה גרסת הכניסה ולה 245 כ"ס.

עוד בוואלה!

יש לכם 247 אלף שקל? מרצדס A סדאן ו-CLA הגיעו לישראל

לכתבה המלאה
מרצדס GLE בישראל. יצרן, אתר יצרן
שורת מושבים שלישית כאופציה/אתר יצרן, יצרן

ההנעה היא כפולה עם מצב נהיגת שטח ובקרת נסיעה במורד, וגם הגבהה נוספת של המרכב ב-6 ס"מ בשימוש בחבילת מתלי האוויר שיגיעו ברמת הגימור הגבוהה. מערכת מתלים אדפטיבית בשם E-Active Body Control , תהייה זמינה כאופציה, המערכת סורקת את הכביש או השטח בו נע הרכב ומתאימה את תפקוד כל אחד מארבעת בולמי הזעזועים לשיפור האחיזה והנוחות.

בתא הנוסעים שני מסכי ענק בגודל 12.3 אינץ', אחד ללוח המחוונים והשני למערכת המולטימדיה. זהו גלגול עדכני למערכת ה-MBUX החדשנית של מרצדס שהוצגה לראשונה ב-A קלאס הנוכחית ומאפשרת בין השאר קביעת פרופילי נהג שונים מרמת התצוגה, העדפות בקרת האקלים וגם הפעלה קולית. המערכת תציע ניווט בשפה העברית וגם מערכת ניווט בטכנולוגיית מציאות רבודה שמשלבת בין המצלמה הקדמית לבין הקרנת שמות הרחובות ומספרי הבתים על המסך (כאופציה).

מרצדס GLE בישראל. יצרן, אתר יצרן
גדילה בכל המימדים החיצוניים/אתר יצרן, יצרן

רשימת מערכות הבטיחות כוללת בלימה אוטומטית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה, התרעה על רכב ב"שטח מת" ועוד.

מחיר ה-GLE בגרסת ה-350 עומד על 605 אלף שקלים ומחיר גרסת הבנזין, ה-450 שכאמור עדיין לא כאן אך נפתחה להזמנה מוקדמת יעמוד על החל מ-730 אלף שקלים. מחירי וצפי ההגעה של גרסת הבסיס לא נמסרו בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully