וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מיקרה בישראל

21.11.2019 / 14:38

כשלוש שנים אחרי הצגתה, מגיעה ניסאן מיקרה לישראל. מנועי 1.0 ליטר טורבו שלושה צילינדרים, שתי רמות גימור ומפרט בטיחות אקטיבי ברמת הגימור הגבוהה. המחיר: החל מ-80 אלף שקלים

ניסאן מיקרה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
דור חמישי למכונית הסופר מיני של ניסאן/אתר יצרן, יצרן

ניסאן מיקרה הנוכחית, הדור החמישי לשושלת מכוניות הסופר מיני של ניסאן, שמיוצרת בצרפת במפעלי רנו, יושבת על פלטפורמה המשותפת לה, לקליאו והקפצ'ור היוצאים. הוצגה בתערוכת פאריז של 2016, אולם רק כעת קיבלה אשרת כניסה לישראל ומתחילה את השיווק שלה אצלנו.


המכונית החדשה, שהשוני החיצוני מהדור היוצא הוא רק ביטוי אחד לפער בין השתיים, לוקחת את מיקרה למקום תחרותי יותר בקטגוריה שלה. הצמיחה במימדים החיצוניים משמעותית, מיקרה החדשה באורך של 400 ס"מ, ארוכה מהדור היוצא בלא פחות מ-22 ס"מ. הרוחב הוא 174 ס"מ (תוספת של 6 ס"מ), הגובה ירד, והוא כעת 146 ס"מ לעומת 153 ס"מ בדור היוצא. בסיס הגלגלים הוא 253 ס"מ (לעומת 245 בדור היוצא). נפח תא המטען גדל ל-300 ליטרים (360 ליטרים בהסרת המדף) לעומת 265 ליטרים בדור היוצא.

ניסאן מיקרה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
תא נוסעים עליז לעומת הדור היוצא, אבל זה לא היה קשה מדי/אתר יצרן, יצרן

מיקרה מגיעה בשתי רמות גימור, ACENTA הבסיסית ו-ACENTA PLUS המאובזרת. בשתיהן תמצאו מערכת מולטימדיה עם תאימות למכשירי אפל ואנדרואיד עם מסך 7 אינץ', בקרת שיוט, תאורת יום לד, ריפוד מושבים בשני גוונים ועוד. בתחום האבזור הן נבדלות בעיקר במראה אחורית מתכהה, חלונות אחוריים כהים, חישוקי סגסוגת 16 אינץ', פנסי ערפל וחיישני גשם.

בסעיפי הבטיחות הפער גדול יותר, רק רמת הגימור הגבוהה מקבלת את חבילת מערכות הבטיחות המתקדמות הכוללת התרעת סטייה מנתיב, בלימה אוטומטית, התרעת אי שמירת מרחק, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי ושליטה אוטומטית באורות. רמת הגימור הבסיסית עושה שימוש במערכת פסיבית של MOVON. הכוללת זיהוי שלטי מהירות.

אגב בטיחות, בדקנו פעמיים שאנחנו קוראים נכון, אבל למיקרה אכן בלמי תוף מאחורה, בשלהי 2019. אמנם מדובר במכונית קלה שעוצרת את המשקל על 1,135 ק"ג בגרסה הידנית ו-1,155 ק"ג בגרסה האוטומטית, אבל כדי להבין איך זה בא לידי ביטוי בפועל נצטרך אנחנו ואתם להמתין למבחן עליה בקרוב.

עוד בוואלה!

תעשה לכם סוויץ'?

לכתבה המלאה
ניסאן מיקרה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
300 ליטרים בתא המטען, 360 ליטרים בהסרת המדף/אתר יצרן, יצרן

על הנעת המיקרה מופקד מנוע 1.0 ליטר, שלושה צילינדרים מוגדש. אך זה יגיע בשתי גרסאות שונות, גרסה לדגם עם תיבת הילוכים ידנית וגרסה לדגם האוטומטי.

לעומת 80 כ"ס בדור הקודם, מדובר בהתקדמות של ממש, כאשר ההספק בשתי הגרסאות זהה ועומד על 100 כ"ס ב-5,000 סל"ד, אך נתון המומנט שונה, בעוד לגרסה האוטומטית (גיר רציף) יש 14.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד, לגרסה הידנית קצת יותר מומנט וכאן הוא עומד על 16.3 קג"מ ב-2,750 סל"ד.

הגרסה האוטומטית מאיצה ל-100 קמ"ש ב-13 שניות והמהירות המירבית שלה היא 177 קמ"ש. הגרסה הידנית מהירה יותר ל-100, עם 10.9 שניות והמהירות המירבית היא 184 קמ"ש.

ניסאן מיקרה החדשה בישראל. יצרן, אתר יצרן
ניסאן מיקרה החדשה בישראל/אתר יצרן, יצרן

כאמור, מיקרה תשווק בישראל בשתי רמות גימור ובשידוך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה.

המחירים מתחילים ב-80 אלף שקלים לגרסה הידנית ברמת הגימור ACENTA. מעליה בתמחור הגרסה האוטומטית של רמת גימור זו שתעלה 100 אלף שקלים ואילו רמת הגימור ACENTA PLUS עם תיבת ההילוכים האוטומטית תעלה 105 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully