וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה פריוס פלאג אין חוזרת לישראל

27.11.2019 / 11:43

טויוטה פריוס חוזרת להימכר בישראל. טעינה של שלוש שעות משקע ביתי מספקת 45 ק"מ חשמליים, ובסיומם היא נוסעת ככל פריוס היברידית. המחיר: 165 אלף שקלים

טויוטה פריוס פלאג אין/טויוטה

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל מחזירה את הגרסה נטענת השקע (פלאג אין הייבריד) של טויוטה פריוס לישראל כארבע שנים אחרי הפסקת שיווק הדגם. ההתעוררות האיטית של תחום המכוניות החשמליות, שמספר דגמים נוספים עם סוג הנעה זו צפויים להגיע בשנה הבאה, יחד עם יותר ויתר תחנות טעינה ציבוריות המוקמות בישראל, הופכות את פתרון הביניים שמציעה הפריוס פלאג אין לרלוונטי לכאלו שרוצים מכונית שתנוע מרחקים עירוניים קצרים בכוח החשמל, אבל לא להיות מוגבלים בטווח או תלויים בעמדות טעינה כמו במכונית חשמלית.

טויטה פריוס פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
זהה לפריוס הרגילה, עם מסך 8 אינץ' ותצוגת נתונים על השמשה/אתר יצרן, יצרן

בבסיסה, הפריוס פלאג אין זהה לגרסה ההיברידית. זה אומר שהכוח, 122 כ"ס מגיע ממנוע 1.8 ליטרים בסיוע מנוע חשמלי. סוללת 8.8 קילוואט-שעה אחראית לתוספת המשקל של המכונית שמאטה את התאוצה למאה ל-11 שניות (10.8 בהיברידית), אבל אתם לא קונים פריוס בשביל הביצועים ברמזור נכון?

לעומת זאת בגזרת החיסכון, פריוס פלאג אין מאפשרת נהיגה חשמלית לטווח מוצהר של 45 ק"מ במהירות של עד 135 קמ"ש. אחרי טווח זה נכנס מנוע הבנזין לפעולה במספר מצבי הפעלה, בין אם להנעת המכונית או שהוא משמש כגנרטור הטוען את הסוללה. הנהג יכול לבחור בין מצבי הפעולה השונים לפי העדפות וסוג הנסיעה שלו. כך לדוגמה ניתן לנוע בתוך העיר בכוח החשמל, לעבור למצב היברידי בכביש המהיר ולשוב לחשמל בכניסה לעיר היעד.

עוד בוואלה!

פריוס 2019 פוגשת פריוס 2004 במבחן הדורות

לכתבה המלאה
טויטה פריוס פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
טעינה מלאה תוך 3 שעות משקע ביתי או שעתיים משקע תעשייתי/אתר יצרן, יצרן

כאמור, ההבדל הגדול בינה לבין פריוס היברידית, היא היכולת לטעון את המכונית משקע החשמל. טעינה כזו אורכת שלוש שעות משקע חד פאזי ביתי ומתקצרת לשעתיים בלבד בשימוש בשקע תעשייתי. בתקופת ההשקה, יקבלו הלקוחות כבל המותאם לשקע ביתי רגיל. לקוחות שיבחרו להתקין עמדת טעינה יעשו זאת דרך חברת EV-Edge שבבעלות היבואנית.

מבחינת אבזור, הסעיפים המרכזיים הם מערכת מולטימדיה 8 אינץ', תצוגת נתונים על גבי השמשה הקדמית, בקרת אקלים ועוד. מבחינת מערכות בטיחות מקבלת הפריוס פלאג אין בלימה אוטומטית, זיהוי תמרורים, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת תנועה חוצה מאחור ועוד. שינוי נוסף ביחס לגרסה שנמכרה פה בעבר היא שהמכונית תגיע עם חמישה מקומות ישיבה לעומת ארבעה בעבר.

טויטה פריוס פלאג אין בישראל. יצרן, אתר יצרן
עכשיון עם חמישה מקומות ישיבה/אתר יצרן, יצרן

מחירה של פריוס פלאג אין עומד על 165 אלף שקלים, היא יקרה יותר מהגרסה ההיברידית הרגילה שעולה 140 ו-147 אלף שקלים בהתאם לרמת הגימור. התמריץ הוא כמובן החיסכון בדלק, שכן על פי הנתונים הרשמיים אמורה הפריוס פלאג אין להיות בעלת צריכה של 77 ק"מ לליטר (כמובן עם ניצול מקסימלי של היכולות החשמליות), על פי טויוטה עלות הטעינה של הסוללה במלואה עומד על כ-4 שקלים.

המתחרה העיקרי בסוג מכוניות זה עתיד להיות הנירו פלאג אין הייבריד, ששיווקו יחודש בקרוב ומחירו בעבר עמד על כ-160 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully