וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנד רובר דיסקברי ספורט המחודש בישראל

11.12.2019 / 9:13

יבואנית לנד רובר החלה בשיווק הדיסקברי ספורט המחודש. עדכוני עיצוב קלילים מבחוץ, שינוי משמעותי בתא הנוסעים ויחידות הנעה בנזין ודיזל. המחיר: החל מ-389 אלף שקלים

לנד רובר דיסקברי ספורט המחודש/יצרן

כחצי שנה אחרי שהוצג, מגיע לנד רובר דיסקברי ספורט, כרטיס הכניסה לדגמי הדיסקברי של יצרנית הבריטית לישראל. השינויים החיצוניים מינוריים, חישוקים בעיצוב שונה, יחידות תאורה וגריל בעיצוב חדש.

בתוך תא הנוסעים הוא מקבל את תא הנוסעים המודרני של שאר דגמי החברה, עם מסך מולטימדיה 10.25 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. עוד נוספו משטח טעינה אלחוטי, מצלמת הרוורס שמותקנת על סנפיר הגג כמו באיווק מקרינה את מה שקורה מאחורי הרכב על גבי המראה האחורית.

למרות השימוש בפלטפורמת האיווק הקומפקטית, המימדים נותרו ברובם זהים לגרסה הקודמת עם אורך כללי של 460 ס"מ, גובה של 173 ס"מ, רוחב של 207 ס"מ ובסיס גלגלים זהה של 274 ס"מ. כבעבר, הוא ישווק בתצורת 7 מושבים, שלטענת החברה המרווח בהם שופר. תא המטען עומד על 157 ליטרים בשימוש בכל המושבים, ו-1,036 ליטרים בקיפול השורה השלישית.

לנד רובר דיסקברי ספורט מחודש. יצרן, אתר יצרן
עושה שימוש בפלטפורמת האיווק/אתר יצרן, יצרן

השימוש בפלטפורמת האיווק אמנם מאפשרת לדיסקברי ספורט לעשות שימוש במנועים משולבי מערכת היברידית קלה, עם מצבר 48 וולט, אך לישראל מגיעות רק יחידות ההנעה הרגילות. כולן עושות שימוש במנועי 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים ותיבות הילוכים פלנטריות בנות 9 יחסי העברה של ZF.

בניגוד לעבר, אז שווק הדיסקברי ספורט רק עם מנועי דיזל, הפעם מצטרפים שני מנועי בנזין להיצע. בבסיס נמצא את מנוע הבנזין 200 כ"ס ו-32 קג"מ, עם מנוע זה התאוצה ל-100 קמ"ש היא 9.2 שניות והמהירות המירבית היא 206 קמ"ש. מעליו גרסת ה-249 כ"ס ו-36.5 קג"מ, כאן התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.8 שניות והמהירות המירבית היא 224 קמ"ש. המנוע השלישי הוא דיזל, 180 כ"ס ו-43 קג"מ. כאן התאוצה היא 10.1 שניות ל-100 קמ"ש ו-201 קמ"ש מירביים.

עוד בוואלה!

דיפנדר החדש: החל מ-495 אלף שקלים

לכתבה המלאה
לנד רובר דיסקברי ספורט מחודש. יצרן, אתר יצרן
ישווק רק בתצורת 7 מושבים/אתר יצרן, יצרן

דיסקברי ספורט ישווק בשתי רמות גימור, S ו-S פלוס. בשתיהן נמצא בבסיס גג פנורמי, מראות צד מתקפלות, חישוקי 18 אינץ' בחתך 60 על רוחב 235. תאורת לד תגיע גם היא כסטנדרט, מושבי עור מתכווננים חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות למושבים האחוריים, מערכת TERRAIN RESPONSE להתאמת המכלולים לנהיגת כביש או שטח בעלת ארבעה מצבים, שליטה על ההילוכים מההגה, שקעי USB ליושבים מאחור ותאימות למכשירי אפל בלבד.

מערכות הבטיחות כוללות מצלמת רווס, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, התרעה ותיקון סטייה מנתיב וכרית אוויר להגנה על הולכי הרגל, בלימת חירום אוטומטית.

ברמת הגימור הגבוהה יותר, שתגיע עם מנוע ה-249 כ"ס ועם מנוע הדיזל נוספים בין השאר כניסה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית, מערכת שמע של מרידיאן ועוד. ברשימת מערכות הבטיחות נוספות בקרת שיוט אדפיטבית, בלימה אוטומטית גם במהירות גבוהה מ-80 קמ"ש והתרעה על רכב ב"שטח מת".

לנד רובר דיסקברי ספורט מחודש. יצרן, אתר יצרן
תא הנוסעים מקבל את סביבת הנהג המודרנית של המותג/אתר יצרן, יצרן

עם מתיחת הפנים, מתייקר הדיסקברי ספורט, כאשר גרסת הבסיס ה-S עם מנוע ה-2.0 ליטרים בנזין תעלה 389 אלף שקלים (זהה למחיר גרסת הדיזל 180 כ"ס לפני מתיחת הפנים שהייתה היקרה ביותר). מעליה גרסת הדיזל 180 כ"ס שמחירה 428 אלף שקלים וגרסת ה-249 כ"ס עולה 448 אלף שקלים השתיים האחרונות כאמור מגיעות ברמת הגימור S פלוס.

לנד רובר דיסקברי ספורט מחודש. יצרן, אתר יצרן
לנד רובר דיסקברי ספורט מחודש/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully