וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיפנדר החדש: החל מ-495 אלף שקלים

15.10.2019 / 9:59

חברת המזרח, יבואנית לנד רובר לישראל מודיעה על תחילת שיווק הדיפנדר החדש. רמת גימור יחידה ותצורות 5 ו-7 מושבים, עם מנועי בנזין ודיזל

הוצג: לנד רובר דיפנדר החדש. יצרן, אתר יצרן
לנד רובר דיפנדר החדש, שלדת הסולם פינתה את מקומה למרכב אחוד. האם ישמור על יכולות השטח?/אתר יצרן, יצרן

דיפנדר הקודם היה הבחירה של מטיילים רבים שמצאו ברכב השטח הבריטי הרבוע והחסון בן לוויה מושלם להרפתקאות שטח. אבל לא רק, גם גופים בטחוניים כמו רכזי בטחון שוטף, יחידות מיוחדות בצבא ומדריכי טיולים עשו בו שימוש נרחב מאוד. אולם הפעם, נראה שקהל היעד שלו הולך להיות שונה לחלוטין.

כמו שכבר סיפרנו לכם בהרחבה עם הצגתו של הדיפנדר החדש, הדור הנוכחי עבר מהפכה אדירה ביחס לכל מה שראינו ממנו בעשרות השנים האחרונות. לא רק המעבר לשלדה אחודה במקום שלדת סולם, ומתלים נפרדים, אלא גם שורה ארוכה של טכנולוגיות וגם שיפור ענק בכל הקשור לתא הנוסעים שלו.

הוצג: לנד רובר דיפנדר החדש. יצרן, אתר יצרן
תא נוסעים חדש לחלוטין, דומה מאוד לדגמי היוקרה של היצרנית/אתר יצרן, יצרן

כעת, כחצי שנה לפני הגעתו לישראל מתחילה היבואנית במכירה מוקדמת של הדיפנדר החדש, כולל פרטים ראשונים על רמות הגימור, המנועים ותצורות הישיבה שלו.

דיפנדר החדש משווק לעת עתה עם היצע של שני מנועי דיזל ומנוע בנזין. מנועי הדיזל בנפח 2.0 ליטרים מגיעים בהספקים של 200 או 240 כ"ס. שני המנועים מציעים נתון מומנט זהה של 43.8 קג"מ. הראשון מאיץ ל-100 קמ"ש ב-10.3 שניות והשני ב-9 שניות.

מנוע הבנזין בנפח 3.0 ליטרים עם 400 כ"ס ו-400 כ"ס והזינוק שלו ל-100 קמ"ש אורך 6.4 שניות בלבד, נתון שדיפנדרים בעבר יכלו רק לחלום עליו. במהלך השנה הבאה תצטרף להיצע גם גרסת פלאג אין היבירידית.

לכל הדגמים הנעה כפולה ותיבת הילוכים פלנטריות בנות שמונה יחסי העברה של ZF.

עוד בוואלה!

סוף סוף: הוצג במלואו לנד רובר דיפנדר

לכתבה המלאה
הוצג: לנד רובר דיפנדר החדש. יצרן, אתר יצרן
הגרסה הקצרה תצטרף במהלך השנה הבאה/אתר יצרן, יצרן

מבלי לפרט יותר מדי מה היא כוללת, מוסרת היבואנית כי הדיפנדר החדש ישווק ברמת גימור יחידה, ה-S פלוס. הכלים כן יצוידו בחבילת השטח הכוללת למרבה השמחה נעילת דיפרנציאל אחורית וצמיגים דו שימושיים. יחד עם זאת, חבילת מערכות הבטיחות המתקדמת לא תוצע בגרסת הכניסה ותהייה שמורה רק לשלוש רמות הגימור הגבוהות, אלו עם המנועים החזקים יותר. המערכת כוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על רכב ב"שטח מת", התרעת סטייה מנתיב ועוד.

מחירים:
דיפנדר 2.0 ליטר דיזל 200 כ"ס, 5 מקומות - 495 אלף שקלים.
דיפנדר 2.0 ליטר דיזל 240 כ"ס, 5 מקומות - 548 אלף שקלים.
דיפנדר 2.0 ליטר דיזל 240 כ"ס, 7 מקומות - 570 אלף שקלים.
דיפנדר 3.0 ליטר בנזין 400 כ"ס, 7 מקומות - 668 אלף שקלים.

על ליבם של חובבי השטח הוא יתחרה מול ג'יפ רנגלר רוביקון הארוך (400 אלף שקלים), ובמידת מה, עם תוספת העידון של הדור החדש גם מול אייקון שטח נוסף וותיק ורב מוניטין הטויוטה לנד קרוזר "סהרה" (420 אלף שקלים) - אם כי פער המחירים בהחלט יוצר פה משוואה מאתגרת.

הוצג: לנד רובר דיפנדר החדש. יצרן, אתר יצרן
הגרסה הקצרה מול הארוכה/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully