וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלל עם מכוניתו לנהר קפוא - וניצל בזכות סירי

24.12.2019 / 9:32

בעודו טובע עם מכוניתו בנהר קפוא, חיפש הנהג את הנייד שלו כדי להזעיק את המשטרה וכשלא מצא אותו נזכר בעוזרת הקולית של אפל וקרא לה לעזרה. "סירי" התקשרה למשטרה והצילה את חייו

CBS LOCAL NEWS

רבים יטענו שסירי, העוזרת האישית של אפל, הצילה להם את החיים, אבל השבוע היא באמת הצליחה להציל חיים. לולא היא, גאל סלסדו בן ה-18 כנראה כבר לא היה בין החיים. בתאונה שאירעה בשלישי שעבר, סלסדו, סטודנט מאייווה, התרסק עם מכוניתו ונפל איתה אל תוך נהר קפוא וחולץ הודות לסירי.

סלסדו איבד שליטה על הג'יפ שלו כשנהג על הכביש הקפוא בדרך למכללה ומצא את עצמו תקוע בנהר וווינבגו הקפוא, שם החל לשקוע בתוך הרכב הנעול. הוא מיהר לחפש אחר הטלפון הנייד שלו כדי להזעיק את כוחות ההצלה - ללא הצלחה. הוא ניסה לפתוח את דלת הרכב אך המים הזורמים לא אפשרו לו לצאת. כעבור שניות לחוצות במיוחד הוא נזכר בעוזרת הקולית של אפל ומיד פנה לעזרתה של סירי, "איבדתי את הנייד שלי. לא ידעתי איך אני יוצא משם. מאחר שלא מצאתי אותו, קראתי לסירי 'היי סירי, חייגי 911', ורק כשזו חייגה, הצלחתי למצוא את הנייד", הוא סיפר לחדשות KIMT3.

גיבורת היום: סירי

העוזרת הקולית של אפל, סירי, Siri. ShutterStock
העוזרת הקולית של אפל, סירי, Siri/ShutterStock

"נסעתי בכביש ופניתי ימינה ומשם פשוט הכל התערפל. לא ידעתי לאן אני נוסע ופשוט לא ידעתי מה לעשות. חשבתי לעצמי 'אני הולך למות'", הוא סיפר מאוחר יותר. כוחות הכיבוי וההצלה של מייסון סיטי נענו לקריאתה של סירי והגיעו למקום כדי לסייע לסלסדו לצאת מחלון הרכב ולשחות לגדת הנהר דרך המים הקפואים. הוא הגיע לגדה קפוא לגמרי וצוות רפואי הוביל אותו כל הדרך אל בית החולים, מאחר שלא הצליח להזיז את רגליו הקפואות.

סגן קרייג וורנר סיפר כי ליווה את סלסידו במהלך החילוץ. הוא אמר לו: "תצטרך לצאת החוצה. אני אהיה כאן איתך ואלווה אותך בכל שלב בדרך". סלסידו הוא סטודנט במכללה הקהילתית שבאזור צפון אייווה. הוא טופל בבית החולים הסמוך לאזור התאונה ושוחרר לביתו כעבור 3 שעות. סירי, תודה שאת קיימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully