וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ אנדורו ישראלי-פלסטיני: ניצחון הכיף

29.12.2019 / 11:18

לא הקיפאון המדיני ולא הקיפאון של מזג האוויר הסוער ביום שישי עצרו עשרות רוכבי אנדורו ישראלים ופלסטיניים להשתתף במירוץ שנערך בשיתוף ההתאחדות לספורט מוטורי, קרוס קאונטרי וד.ל.ב

מירוץ אנדורו ישראלי פלסטיני. Ksenia Galperin,
רגע של אופטימיות/Ksenia Galperin

דווקא כאשר בעמודת ה"למה לא" יש כל כך הרבה סעיפים ודווקא כאשר התנאים כולם מסמנים שהסיכוי יהיה כל כך נמוך - לראות את הפאטה מורגנה של יום שישי סמוך למסלול המירוצים בפצאל שבבקעה - היה מחזה מחמם לב באמצע סערת החורף.

יוזמה משותפת של ההתאחדות לספורט מוטורי, ד.ל.ב מוטורספורט יבואנית KTM וקרוס קאונטרי מפעילת המסלול בפצאל ובשיתוף המשרד לשיתוף פעולה איזורי, הביאה ביום שישי האחרון עשרות רוכבי אנדורו תחרותיים, כ-30 מהם תושבי הרשות הפלסטינית למירוץ שטח מבוצבץ במיוחד.

מירוץ אנדורו ישראלי פלסטיני. Ksenia Galperin,
חיוך ענק מבעד לבוץ/Ksenia Galperin

זהו מירוץ שני מסוגו שנערך, כאשר הקודם היה על האספלט והפעם חתך לשטח. המתכונת חילקה בין "ספיישל טסט" מהיר על פני מסלול של 5 ק"מ ומקטע ארוך יותר של 10 ק"מ התחום בזמן גג להשלמה שלו. את שני הקטעים מבצעים הרוכבים בחזרות של 4-6 פעמים בהתאם לכל אחת מ-11 הקטגוריות בהן הם משתתפים, מילדים בגילאי 7 ומעלה ועד למקצוענים.

ריקה צמח, מנכ"ל ההתאחדות לספורט מוטורי: "ההתאחדות, בסיוע של משרדי הממשלה והמועצה האזורית, ממשיכה להוביל למימוש גדולתו של הספורט המוטורי, מהבודדים אשר אינו מבדיל בין דת, מין, צבע ולאום, לסלול את הדרך לשיתוף האהבה לרכיבה, גם מעבר לגבולות המדיניים. אנחנו גאים ושמחים בהזדמנות להזמין את כל רוכבי האזור, להצטרף לחגיגה המוטורית ולפתיחת עידן חדש וחוצה גבולות של שיתופי פעולה ספורטיביים".

עוד בוואלה!

סוף סלע: סיפורו של אלוף

לכתבה המלאה
מירוץ אנדורו ישראלי פלסטיני. Ksenia Galperin,
מירוץ אנדורו ישראלי פלסטיני/Ksenia Galperin

על פי התמונות שהגיעו אלינו מיום התחרות, נראה ששום אתגר בוץ לא עצר את המתחרים מלצאת החוצה ולתת כל מה שיש להם על התוואי המאתגר שהכינו המארגנים. תוצאות רשמיות של המירוץ טרם פורסמו באתר ההתאחדות, לפחות לזמן כתיבת שורות אלו.

אבל המנצחים, הנקודות, הגביעים הם רק העניין השולי הזה, הניצחון האמיתי הוא של ספורטאים משני עמים שהצליחו למצוא את הנקודה המשותפת - אהבת הרכיבה התחרותית. הלוואי שאלו יהיו העימותים היחידים בין כולנו.

מירוץ אנדורו ישראלי פלסטיני. Ksenia Galperin,
עזבו פודיום, הניצחון הוא של כולנו/Ksenia Galperin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully