וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרח תיכון חדש? צוות 'פוינטר' ייצא להשתתף בראלי 'דקאר' בסעודיה

21.2.2020 / 15:54

מרוץ ה'דקאר' המיתולוגי מתקרב אלינו, ומגדיל את הסיכויים להשתתפות ישראלית במרוץ השטח הקשה ביותר בעולם. צוות פוינטר כבר החל בהכנות, והחשובה שבהן - גיוס ספונסורים שיאפשרו להם להתייצב על קו הזינוק בריאד

צוות פוינטר לדקאר 2021. יח"צ,
הלל סגל ורז הימן, הם בכירי הספורטאים המוטוריים של ישראל/יח"צ

רז הימן והלל סגל כבר השתתפו ברוב מרוצי המדבר החשובים בעולם, כולל 'דקאר' קודמים, 'דרך המשי', 'באחה ירדן', 'ראלי הפרעונים' וכיו"ב. היום הם מתכוונים לכבוש טריטוריה חדשה, ערב הסעודית. הסעודים אירחו את דקאר 2020 בהצלחה מרובה תוך שהם מציגים נופי מדבר פנטסטיים, ורמת ארגון גבוהה ביותר. אחד המניעים הגדולים לעריכת המרוץ היוקרתי בערב הסעודית היה רצון הממלכה להשתלב טוב יותר בעולם המערבי והנה הם מקבלים צוות ישראלי, ממש השכנים שמעבר לפינת הרחוב.

צוות פוינטר לדקאר 2021. יח"צ,
ראלי דקאר, הארוך והקשה ביותר בעולם/יח"צ

רז והלל הם ספורטאינו המוטוריים הוותיקים והמיומנים ביותר, הם מקיימים ברית ארוכת שנים עם חברת 'פוינטר' המלווה אותם במימון רציף. גם צמיגי TOYO מסייעים לפעילות המוטורית של רז והלל, והצוות מקווה לקבל סיוע נוסף ממשרד התרבות והספורט, שכבר תמך בהם בעבר. דקאר היה ונשאר החלום הגדול, והמסלול בסעודיה עובר רק עשרות קילומטרים מגבולנו הדרומי - הפיתוי הספורטיבי, גיאו-פוליטי גדול ביותר.

עוד בוואלה!

ספורט מוטורי: פוטו-פיניש ישראלי, בראלי יוון

לכתבה המלאה
צוות פוינטר לדקאר 2021. יח"צ,
ה"צוללת הצהובה" בים החולות/יח"צ

בלי ספונסורים נוספים, זה לא יילך

כמי שיוצאים כרגע למרוץ גיוס הכספים, רז והלל מאמינים כי מעמדו הגיאו-פוליטי המיוחד של אירוע עולמי בסעודיה, יסייע להם בגיוס ספונסורים; זאת מהסיבה שחשיבותו התקשורתית תחרוג בהרבה מעבר למשמעויות הספורטיביות מוטוריות. השתתפות רשמית של צוות ישראלי בדקאר 2021 תעורר ללא ספק, עניין גדול במדיה הישראלית. רז הימן ציין כי "יש לנו כמעט שנה עד שנגיע לקו הזינוק, במהלכה נדרש להתאמן, להכין את הרכב, לצלוח הרבה מכשולים לוגיסטיים ובירוקרטיים וגם להצליח לגייס ספונסרים ושותפים נוספים לאתגר הייחודי במינו הזה".

הנווט הלל סגל מוסיף: "רכב המרוץ שלנו ערוך ומוכן לדקאר, עם מנוע חדש אותו התקנו רק לאחרונה. אין לנו כוונה וצורך להגדיל את הספק המנוע, במטרה לשמור על שלמות שאר מכלולי הרכב. יהיה צורך ביישור קו והתאמה לדרישות הספציפיות של דקאר 2021, נהיה מוכנים בזמן - כרגע, זה רק עניין של השגת תקציב ראוי".

צוות פוינטר לדקאר 2021. יח"צ,
לרז והלל ניסיון ושלל נצחונות מסוגים רבים של מירוצי שטח בארץ ובעולם/יח"צ

אין עדיין פרטים מלאים על מסלול 2021 אבל הוא יימשך לאורך אלפי קילומטרים של דיונות מאתגרות ביותר, מחופי הים האדום ועד לפסגות ההרים הגבוהים. אורכו הטיפוסי של ראלי דקאר הוא כ-7,500 קילומטרים, אותם עוברים המשתתפים משך 12-14 ימים. מאות צוותי סיוע ועיתונות מצטרפים למרוץ, הופכים אותו לאירוע תקשורתי בעל חשיפה אדירה, בישראל והעולם כולו. "וואלה" יעקוב אחרי התקדמות פרוייקט דקאר, ומתשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully