וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצגה: DS9 סאלון, פרימיום, צרפתי. הפעם זה יעבוד?

25.2.2020 / 8:00

DS, יצרנית היוקרה של קונצרן PSA הציגה בתמונות את ה-DS9 לפני החשיפה המלאה שלה בתערוכת ז'נבה 2020. לישראל היא עתידה להגיע בתחילת 2021

הוצגה: DS 9. יצרן, אתר יצרן
ושוב איתכם, פרימיום צרפתי אוונגרדי/אתר יצרן, יצרן

אחרי DS7 קרוסבק ואחרי אחיו הקטן ה-DS3 קרוסבק, שהיו שני צעדי הפתיחה של מותג היוקרה של קונצרן PSA מגיעה מכונית הסאלון של המותג ה-DS9.

עכשיו, צריך לומר את זה, עם כל האופנה של הקרוסאוברים והג'יפונים היה טבעי מאוד לעשות את תחילת הדרך של המותג הזה איתם. אבל מכונית סאלון אמיתית, היא חלק בלתי נפרד מהרפטואר של יצרן יוקרה, עניין של מסורת. מצד שני, רנו וול-סאטיס וגם אוונטיים, סיטרואן XM, C6, פיג'ו 607 - וזו רק רשימה חלקית של מכוניות סאלון ופאר צרפתיות שהיו מאוד מרשימות, מאוד מעוצבות, מאוד מתקדמות - והיו גם כשלונות גדולים מאוד.

הוצגה: DS 9. יצרן, אתר יצרן
צללית חלקה וזורמת/אתר יצרן, יצרן

העיצוב החיצוני מאמץ את החזית המוכרת של המותג, עם יחידות התאורה המפוסלות והגריל הגדול לתוך גוף עם קווים זורמים לגג בתצורת קופה ועד חלק אחורי שבו משולבים שני מוטיבים מהמכונית המיתולוגית על שמה קרוי המותג, ה-DS של 1955. הראשון הוא המאותתים בפינות החלון האחורי והשני הוא קו הגג שמשתלב בחלק האחורי.

לפחות מבחינת המימדים החיצוניים עם 493 ס"מ ובסיס גלגלים של 290 ס"מ, היא ניצבת בסדרי הגודל של מכוניות סאלון כמו אודי A6, ב.מ.וו סדרה 5, וולוו S90, לקסוס GS וחברות נוספות במועדון הזה. הבסיס הוא גרסה מוארכת של פלטפורמת EMP2 המודולרית של PSA.

עוד בוואלה!

מפגש ראשון עם גרסאות הפלאג אין של DS

לכתבה המלאה
הוצגה: DS 9. יצרן, אתר יצרן
איכות חומרים, ואבזור ברמה גבוהה עם טכנולוגיה נסתרת מהעין/אתר יצרן, יצרן

בשלב הראשון תוצע ה-DS9 עם יחידות הנעה מסדרת ה-E-TENSE פלאג אין הייבריד בהספקים של החל מ-225 כ"ס וטווח חשמלי של בין 40 ל-50 ק"מ. לצד השימוש במנוע ה-1.6 ליטר בנזין במצב ההיברידי, המנוע החשמלי בהספק של 110 כ"ס יניע את המכונית עד מהירות של 135 קמ"ש מירביים.

בהמשך יצטרפו שני מנועי E-TENSE נוספים, הראשון בהספק 250 כ"ס והשני בהספק 360 כ"ס שיגיע גם בהנעה כפולה, סביר להניח שעם שימוש במנוע חשמלי שני לגלגלים האחוריים. בנוסף תוצע המכונית גם עם מנוע בנזין בהספק 225 כ"ס.

כל הגרסאות עושות שימוש בתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית.

הוצגה: DS 9. יצרן, אתר יצרן
290 ס"מ בבסיס הגלגלים, עור נאפה, מושבים מחוממים ומקוררים/אתר יצרן, יצרן

תא הנוסעים דחוס בחומרים איכותיים וטכנולוגיה. המושבים מחוממים, מאווררים, עם עיסוי. העיצוב הפנימי משלב מוטיבים של רצועות שעון, כפתורי מגע במראה קריסטל (בכל זאת, השוק הסיני הוא העיקרי עבורה...), ידיות הדלתות מעור שנתפר ידנית, אלקנטרה בסכי השמש ודיפון הגג.

אחד המאפיינים ההיסטוריים של ה-DS המקורית היו בולמי הזעזועים שהקנו לה נוחות נסיעה יוצאת דופן. ה-DS9 בהחלט תנסה לשמור על המוניטין הזה עם הדור הבא של בולמי זעזועים שעושים שימוש בסריקה של הכביש, והתאמה של פעולת בולמי הזעזועים לתוואי הדרך.

שיווק ה-DS9 יתחיל בסין במחצית השנייה של 2020. לדברי היבואנית דוד לובינסקי אלינו היא תגיע בתחילת 2021. החשיפה המלאה של ה-DS9 בתערוכת ז'נבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully