וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבל רישיון נהיגה, ואחרי 10 דקות כמעט טבע בנהר עם הרכב החדש שלו

10.3.2020 / 23:52

בחור צעיר קיבל את רישיון הנהיגה שלו ודווקא בסיבוב הראשון עם הרכב החליט לקרוא הודעות ברכה שנשלחו אליו לנייד. זה נגמר במזל עם חילוץ מרשים: "אם לא הייתי מצליח לבעוט בדלת, לא יודע איך הייתי יוצא משם"

קיבל רישיון נהיגה, ואחרי 10 דקות כמעט טבע בנהר עם הרכב החדש שלו/LIVELEAK

אם עוד יש כאלה ביניכם שנוהגים להשתמש בטלפון שלהם תוך כדי נהיגה, הסיפור הבא אולי יגרום לכם להפסיק. מר ז'אנג הסיני, שעלילותיו מוצגות בתמונות ובסרטון המצורפים פה רק קיבל את רישיון הנהיגה שלו כמה דקות קודם לכן, כשהוא עבר ליד גשר מקומי הוא החליט לבדוק את ההודעות בנייד ששלחו לו חבריו שבירכו אותו על ההישג. למזלו, זה נגמר רק במבוכה עבורו ונזק לרכב.

ז'אנג נסע בעיר ז'ונאי, במחוז הדרומי של סין, ג'יזו, ברכב חדש לחלוטין, שלפי הדיווחים בתקשורת המקומית נקנה קודם לכן ורק חיכה שהוא יעבור את מבחן הנהיגה. הסיום כאמור, היה רטוב במיוחד כשהוא איבד שליטה על ההגה והרכב נפל לתוך הנהר המקומי.

נופל עם רכב לתוך נהר - גיף. LIVELEAK, צילום מסך
קרא הודעות - ונפל עם הרכב לנהר/צילום מסך, LIVELEAK

בסרטון נראית המכונית הלבנה של ז'אנג פונה לגשר לאופינג. כשהוא מתקרב לקצה, במקום ללחוץ על הברקס, הוא מכוון את הרכב היישר אל תוך הנהר. "בזמן שנהגתי ניסיתי להתקרב לטלפון שלי כדי לקרוא כמה הודעות, ולפתע ראיתי שני אנשים לפניי על הגשר. הפכתי להיות עצבני מאוד, ופניתי שמאלה בצורה חדה", הוא הסביר לתקשורת המקומית.

הסיטואציה המסוכנת מאוד נגמרה באופן יחסית טוב עבור ז'אנג. הרכב לא טבע ישירות בנהר, מה שנתן לו מספיק זמן כדי לברוח ממנו. "הרכב צף זמן מה", הוא סיפר, "לא הצלחתי לפתוח את דלת הנהג, אז הייתי צריך לבעוט בדלת שבצד השני, אחרת לא יודע איך הייתי יוצא מזה". התושבים שהיו באזור עזרו לז'אנג לצאת לחוף מבטחים, ובשלב מאוחר יותר המשטרה המקומית עזרה להוציא את הרכב מהמים - כשעדיין לא ידוע מה הנזק שנגרם לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully