וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו פורסטר מוסיף גרסאות וחותך מחיר

13.5.2020 / 10:00

יבואנית סובארו מוסיפה שתי רמות גימור חדשות, Z הבסיסית ורמת הביניים XS. עם גרסה זו מחיר הכניסה עומד על 173 אלף שקלים וגרסת ה-XS עולה 193 אלף שקלים

מבחן דרכים: סובארו פורסטר. רמי גלבוע, ניר בן טובים
סובארו פורסטר, רמת גימור בסיסית ומוזלת למוותרים על פינוקים ואבזור חיצוני/ניר בן טובים, רמי גלבוע

סובארו פורסטר, מקבל שתי רמות גימור חדשות ועדכוני אבזור. הדגם שנמכר עד כה בשתי רמות גימור, ה-X במחיר של 183 אלף שקלים והספורט במחיר של 200 אלף שקלים מקבל תוספת רמות גימור הראשונה מציעה רף כניסה נמוך ב-10,000 שקלים מזה הנוכחי במחיר וויתור על אביזרי נוחות ורמת הגימור החדשה השנייה ה-XS נועדה לגשר בין רמות הגימור X וספורט ופער המחיר בין השתיים.

תמורת מחיר כניסה של 173 אלף שקלים, גרסת ה-Z מורידה מרשימת האבזור בין השאר תאורה בסכי השמש, כיסוי נגלל לתא המטען, שליטה מההגה על ההילוכים, פנסי ערפל, ספוילר אחורי, את בקרת האקלים מחליף מזגן רגיל, מסך המולטימדיה העליון גם הוא מוסר, אין פתחי מיזוג לשורה השנייה ועוד. בתחום הבטיחות נעדרת ממנה הבלימה האוטומטית בנסיעה לאחור. כן תמצאו כאן כיוון חשמלי למושב הנהג, בלם היד החשמלי, שמשות כהות מאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, תאורת לד ומצלמת רוורס, בנוסף למערכת הבטיחות המתקדמת של סובארו ה-EYESIGHT הכוללת התרעה ובלימה אוטומטית במקרה של סכנת התנגשות, בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב פקקים, תיקון סטייה מנתיב ועוד.

סובארו פורסטר החדש. קינן כהן, ניר בן טובים
סובארו פורסטר ברמת הגימור ספורט. ה-Z מוותרת על הצבעוניות, מסך התצוגה העליון ועוד אביזרי נוחות/ניר בן טובים, קינן כהן

רמת גימור נוספת שתצטרף כאמור להיצע היא ה-XS, שאמורה לשבת בפער שבין ה-X לרמת הגימור ספורט הגבוהה. ביחס לרמת הגימור X היא מוסיפה שליטה אוטומטית באורות, התרעה על רכב ב"שטח מת", גג שמש פנורמי ובתא הנוסעים בין השאר פתחי מיזוג ליושבים מאחור ושקעי USB. מחיר גרסה זו עומד על 193 אלף שקלים. באמצע הדרך בין 183 אלף השקלים של גרסת ה-X ל"ספורט" המאובזרת.

הן רמת הגימור Z והן ה-XS יעשו שימוש באותם מכלולים מכאניים של פורסטר, עם מנוע הבוקסר בנפח 2.5 ליטר 182 כ"ס ו-24.3 קג"מ, תיבת ההילוכים היא רציפה וההנעה היא כפולה קבועה לכל הגלגלים עם בורר לבחירה בין מצבי נהיגת שטח.


מלבד רמות הגימור, כמו במותגי אלפא רומיאו, מציעה היבואנית ללקוחות "ביטוח קורונה" המאפשר רכישה בראש שקט, עם הקפאת תשלומים ל-3 חודשים, הארכה של תקופת ההלוואה ב-24 חודשים וקנייה חוזרת של הרכב במקרה של פיטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully